Wie nogmeer gestop in Juli 2008??

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik heb me al eerder voorgesteld in een eerder topic, op voor een tweede, maar ben erg benieuw of er meer dames zijn die deze maand pas zijn gestopt met hun voorbehoedmiddelen!!

Of jullie enig idee hebben van jullie cyclus of wanneer jullie vruchtbare dagen zijn, gezien je hiervoor alleen maar "nep" menstuaties hebt gehad..

En natuurlijk ben ik ook benieuwd naar de dames die een tijdje terug gestopt zijn en hoe hun cyclus loopt..

Zelf zijn wij bezig met een tweede, mijn dochtertje is 21 april 2007 geboren..

Liefs Lot

Hoi Lot,

Ik ben ook deze maand gestopt met de pil. Op 26 juli 2007 is mijn zoontje Kenneth geboren en nu willen we erg graag voor een tweede.
Mijn NOD is 30 juli en ik zo vandaag en morgen mijn vruchtbaarste dagen hebben.
Maar ik heb nu al bijna een week lang dezelfde kwaaltjes als die ik had toen ik zwanger was van Kenneth. Het was toen ook meteen in 1 keer raak. Heb vanochtend al even met een vk gesproken, want ik maakte me een beetje druk over mijn buikpijn (Kenneth is namelijk via een keizersnede geboren en ik was bang dat dat verband met elkaar zou hebben) maar zij zei dat het makkelijk al eens raak kan zijn. Ben erg benieuwd. Moet nu nog wel 2 wkn wachten en daar heb ik geen geduld voor!!!

Liefs Leoon

He Leoon!

Ja ik heb idd ook buikkrampen en ineens mega grieperig, had ik ook bij de eerste.. Maar mijn vruchtbare dagen zouden dan idd gelijk met jou zijn. Jij gaat er dan vanuit dat je een cyclus hebt van 28 dagen?

Bij mijn eerste was het door de pil heen haha, dus ik ben welbehoorlijk vruchtbaar.. Maarja hoe het nu allemaal gaat als je het wilt plannen, ik heb geen idee..

Vind jij het niet spannend zo vroeg op elkaar? Ik kies er ook bewust voor hoor, maar vraag me soms wel eens af hoe druk het zal zijn met een peuterpuber van 2 straks ;-)!!
Al heeft iedere leeftijd zijn voor een nadelen denk ik maar..

Hoe oud ben jij zelf? Ik ben 24.
Nou ben benieuwd!

Liefs Lot

Hoi Lot,

Grappig dat onze vruchtbare dagen bij elkaar liggen! Gelukkig was Kenneth bij ons gepland en was het in 1 keer raak. We hadden nooit dat eerlijk gezegd helemaal niet verwacht. We waren gestopt met de pil en zouden het wel zien. Natuurlijk ga je wel bekijken wat je vruchtbare dagen zijn, maar we hadden zeg maar de tijd.
Nu moet ik wel zeggen dat we er echt mee bezig zijn. Ik heb zelf een zus die 13 jaar ouder is als mij. Toen mijn moeder zwanger was van haar was dat niet gepland en ik was een verrassing. Ze heeft heel veel moeite gehad om zwanger van mij te worden. 6 maanden nadat Kenneth geboren is zijn ze erachter gekomen dat ik een schildklierziekte heb. Hierdoor kan het moeilijk zijn om zwanger te worden. Vandaar dat we nu ook zijn begonnen.  
Ik  denk dat het  af en toe wel zwaar zal worden, met een baby en een peuterpuber! Maarja, er zijn  zoveel mensen. Mijn zus had een tweeling en dat ik ook allemaal goed gekomen.
Mijn vriend en ik zijn daar ook heel makkelijk in.We hebben allebei zoiets van we zien wel.

Ik  ben trouwens 25. Vind het wel leuk om zo  contact met iemand te hebben. Met de buitenwereld praat je er nu toch nog niet  over. En ik merk dat ik er eigenlijk de hele dag  wel mee bezig ben. Dus vind dit wel fijn.

Liefs Leona  

He Leona,

Idd leuk om contact te houden, is altijd wel fijn om de spanning na een hopelijke zwangerschap te delen met meiden die er ook mee bezig zijn, omdat je het toch voor de buitenwereld stil houd tot je eenmaal zwanger bent, en dan nog tot 3 maanden!;-)

Wat vervelend dat je een schildklierziekte hebt! Wat houdt dat precies in dan, en had je het al niet voor je vorige zwangerschap dat ze er pas later achter gekomen zijn? Hoop dat het je zwangerschap niet te veel in de weg gaat zitten in ieder geval.
Ik heb trouwens echt ongesteldpijn in mijn buik al een paar dagen maar heb gister geen sex gehad haha manlief is weg voor werk weer naar duitsland, zal je net zien dat het echt mijn vruchtbare dagen zijn! We zullen het na 30 juli wel merken!

Ik weet inderdaad ook wel dat het altijd wel los loopt, ook al zou je nu ineens een tweeling krijgen (kan altijd) dan nog komt t goed. Je leert gewoon te leven met wat je hebt haha. Iedere situatie valt op te lossen! En tuurlijk zal wel soms zwaar zijn, maar daar kiezen we zelf voor.. Ik denk dat de  minder leuke  dingen niet opwegen tegen de mooie dingen!

Leuk dat je ook zo jong moeder bent geworden! Ik was bij puk 23 en zou bij de volgende 25 zijn..

Werk jij nog naast je moederschap? Of ben je lekker thuismama?
Ik werk 4 dagen in de week als account manager.. Puk gaat drie dagen naar het kdv, is 1 dag bij mij en 1 dag bij oma.. Gelukkig vind ze het kdv helemaal geweldig! Ze is super vrolijk en sociaal en leert toch een hoop op het kdv wat je thuis moeilijke kunt leren.. Delen enzo, wat vriendjes zijn, wat pesten is, voor zichzelf opkomen tegenover de andere kindjes.. Ik vind het prima zo.. Maar denk wel dat ik na een tweede 3 dagen zou willen werken, zodat ik voor beide kids 1 dag heb alleen met mij..

Wil jij ook nog een derde kindje? WIj houden het bij 2.. Waar woon je trouwens?

Nou nu wordt het berichtje wel weer lang genoeg!!

Liefs Lot

Zijn er verder helemaal geen dames hier die begin deze maand gestopt zijn met veilig vrijen???

Liefs Lot

Heyhey Meiden!

Ik heb op 7juli mn spiraaltje laten verwijderen.
Dus ook wij gaan vanaf nu beginnen met een nieuwe fase in ons leven.
Ik ben zelf 23, en mn vriend is 24. Vind het wel spannend allemaal.
Het wordt ons eerste kindje.

De dokter raadde ons alleen aan om te wachten met echt serieus klussen, tot ik mn eerste echte menstruatie weer gehad hebt.. helaas is deze tot nu toe uitgebleven :(.

Groetjes

He Ieniemienie,

Leuk dat je erbij komt!! Spannende tijden voor jou dus straks!

Waarom moest je van de dokter wachten tot na je eerste menstruatie? Welk spiraaltje had je?

Heel veel succes iig!

Liefs Lot

Terug
Bovenaan