Wie nogmeer gestop in Juli 2008??

Hoi Dames,

Jeetje wat leuk om zo met z'n alle te kletsen over onze kinderwens...
Ik ben Damienne, 23 jaar en mijn vriend (lees: aanstaande, want we gaan over 6 weken trouwen) is 26. We zijn sinds juni gestopt met de pil en eerst een maandje 'veilig' gedaan, vanwege het opgang komen van de eerste cyclus etc.

Deze maand voor het eerst 'geklust', mijn vorige cyclus was 31 dgn, ben nu op dag 28. Voel me sinds 5 dagen anders dan normaal, gek gevoel in mijn onderbuik alsof ik ongi moet worden....
Tevens een erg 'gelukkig' en 'verliefd' gevoel.  En sinds vandaag redelijk veel witvloed..... wie heeft ervaring met deze kwaaltjes? verder maar gewoon afwachten tot donderdag, jeetje wat duurt dat lang, zaterdag al een test  gedaan, negatief... veel te vroeg natuurlijk...  Misschien zit het allemaal wel tussen de oren, wie weet...

liefs  
Dami  

Hoi Dames,

Ik zal mezelf even voorstellen!

Ik ben Mandy, 24, 21 juni een prachtige bruiloft gehad en ben sinds 13 juli gestopt met de pil! Zijn nu netjes veilig aan het vrijen maar ben nog steeds niet ongesteld geworden.
Is heel apart omdat ik het wel aan voel komen zeg maar. Verder nog niets dat er op wijst. Heb al een test gedaan omdat we op de honeymoon niet veilig vreeen (voor 13 juli dus) en ik in thailand wel een aantal keer flink aan de diaree heb gezeten. Test was negatief (waar we ook eigelijk wel een beetje blij om waren omdat we echt willen gaan proberen zeg maar, klinkt misschien vreemd)

Leuk om hier jullie ideeen en belevenissen te lezen!

Liefs

Mandy

Hoi,

Ik zal mijzelf even voor stellen, mij vriend en ik zijn 5,5 samen en na mijn 29ste verjaardag  in april ben ik gestopt met de pil. We hebben toen enkel maanden veilig gevreeen, in verband met de cyclus en we hadden het erg druk met werken. Maar 19 juli hebben we echt besloten ervoor te gaan. 19 juli was ook de eerst dag van mijn laatste menstruatie en nu is het afwachten. Ik durf  geen hoop te hebben  dat het in een keer  raak is.  Want bij ons in de buurt zijn er het  afgelopen jaar veel babys geboren en zijn er nog 5 zwanger, maar als je hoor hoe lang sommige bezig zijn voor dat ze zwanger zijn, en dan is het allemaal nog spannend.

Groetjes maaike

Terug
Bovenaan