Wie nogmeer gestop in Juli 2008??

Hee Lot,
Haha das natuurlijk ook een optie ja...hoef denk ik niet aan mijn man te vragen wat hij daar van vind.
Ik denk dat we het maar gewoon gaan proberen en dan zien we wel.
Wat ik verder doe vertel ik pas als ik 3 maanden zwanger ben als je het niet erg vind.
Er zijn behoorlijk wat mensen in mijn omgeving zwanger en die hebben het nog wel eens over forums dus wil het risico niet lopen dat ze hier toevallig ook op zitten.

Liefs Wen.

Hej Wen,

Snap idd dat je verder nog ff niet kan vertellen "wie" je bent.. Horen we wel als het raak is en de rest van je omgeving het weet!

Haha idd mannen hebben daar niet zon moeite mee! Zo doen wij het ook hoor, gewoon sex hebben als we zin hebben en dan zien we wel. Ik val hem ook niet lastig wanneer eventueel mijn eisprong zou kunnen zijn, dan denk ie dat ik alleen sex heb om een kind hahaha. Dus we zien het wel.. Geen ovulatie testen tempratuur meten etc.. Maar zoals ik al beschreef zou het zo maar eens kunnen dat ik nu al zwanger ben, ik wacht in spanning af!

Ik vind het iig een stuk meer ontspannen om gewoon te doen waar we zin in hebben. Als het komt komt het ook wel.. En als het nou na een paar maanden niet zover is gaan we misschien eens kijken naar ovulatie testen ed.. Hopelijk komt het niet zover!

Succes igg!

Liefs Lot

ps nog even over dat eerste onderwerp, over het wachten op je menstruatie, je cyclus is vaak heel onregelmatig in het begin, dus de eerste menstuatie geeft niet meteen je volgende cyclus aan! Nog meer regen om gewoon lekker te doen waar je je goed bij voelt!:)

Hee Lot,
Ik denk ook dat het niet veel zin heeft om nog een cyclus af te wachten dus dat gaan we ook niet doen.
Weet alleen niet wanneer ik nou mijn NOD heb.
Als ik mijn vorige cyclus aanhoud (37 dagen) dan is het 20 augustus en als ik 28 dagen aanhoud dan is het dus 11 augustus...

Ik heb laatst een keertje ovulatie testen via internet besteld omdat ik daar eigenlijk wel een beetje nieuwsgierig naar was.
Het wordt ons eerste kindje he dus dan is alles leuk en interresant.
Dus ik ga ze wel een keertje gebruiken(heb ze nou toch al in huis) als het daar niet me lukt, jammer dan.
Dan zien we wel wanneer het wel raak is.
Moet wel een beetje leuk blijven allemaal he en  niet van die verplichte "nummertjes"

Voelde jij verschil toen je stopte met de pil? (je slikte toch de pil?)
Ik voelde me de eerste 2 weken echt beroerd, daarna ging het wel beter moet ik zeggen.
Had altijd veel last van hoofdpijn en daar heb ik bijna geen last meer van.

Jou NOD is dus de 30ste...spannend hoor.

XXX

@Jazzie: Dat forum wat jij noemt ken ik niet. Ik zit wel op het augustus2007 forum!!

@lotte: Ik herken heel duidelijk jou kwaaltjes. Heb ze zelf ook allemaal. Van Kenneth had ik ook niet meteen donkere tepels, maar nu wel!!! Vind het wel spannend hoor. Nog 9 dagen en dan weten we het.
Ik had nog niet gereageerd op het kadootje voor Kenneth, maar wij geven hem een hobbelschaap en een supermooie winterjas van Mexx.

xxx
leona

Hoi,

Wij zijn bezig voor een 2e kindje.
Eind juni mirena laten verwijderen en direct daarna ongesteld.
Nu rommelt het onder in mijn buik, eisprong gevoeld en goed geklust.
Blijft toch wel heel spannend.
Voel me snel moe en af en toe wat misselijk.
Durf er niet op te hopen, maar bij de 1e ging het ook al heel snel.

Succes

@angel HmnH (hypomaarniethappy) is een forum voor schildklierpatienten.. hebben ook een zwangerschap gedeelte.. ivm sk en zwangerschap.

Dacht laat het je even weten. Misschien kom ik je daar nog wel een keer tegen.

Liefs Jazzie

He Leona,

Heb jij nogsteeds die kwaaltjes? Bij mij zijn ze ineens verdwenen.. Tenminste die buikpijn enzo, heel soms nog maar bijna niet meer.. Zou het dan toch iets anders zijn geweest? Testen heeft geen zin bah, wachten.. tot 30 juli pfff..

Liefs Lot

Terug
Bovenaan