Wie nogmeer gestop in Juli 2008??

Hallo,
Ik heb nog ff een vraagje...
Ik ben nou dus vanaf juni ongeveer gestopt met de pil en heb nou echt onwijs last van haaruitval.
Hebben jullie daar ook last van?
Wordt er echt gek van.

Aangezien ik dus geen idee heb hoe lang mijn cyclus deze keer is heb ik gister maar eens een ovulatie test gedaan.
Nou zo negatief als het maar kan natuurlijk...
Denk dat ik zaterdag of zondag nog maar een keertje ga testen.

En hoe gaat het met de spanning Lot, hou je het nog een beetje vol of valt het wel mee?

Gr Wen.

Hey Lot,

Ik heb ook niet zo'n buikpijn meer, het is nu een zeurderig gevoel in me onderbuik en rug. Me borsten zijn ook nog steeds gevoelig en ze lijken ook wat groter. Me collega vond dat net ook al. Van de week stond ik ook te kokhalsen terwijl ik de vaatwasser aan het inpakken was !
Ben erg benieuwd hoor. Mijn gevoel zegt dat het goed zit, maar ja eerst een positieve test in mijn handen hebben!!!

Groetjes,
Leona

Hej Dames,

Leona, ik heb idd nog behoorlijk gespannen borsten en ben soms nog misselijk, die buiksteken zijn er alleen een stuk minder... Achja we zullen zien, nog een weekje wachten.. Heb wel een sensitest gedaan vandaag die zogenaamd 6 dagen voor je NOD kan, maar die was negatief.. Denk gewoon dat het ook te vroeg is om te testen.. Bij mijn vorige zwangerschap, waarvan ik een miskraam had, had ik pas bij 7 weken een positieve test.. We wachten dus maar af.. Wel spannend hoor...

Wen, die haaruitval komt omdat de hormonen je lijf verlaten.. Als je zwanger bent krijg je bv ook meer haargroei van hormonen en dat valt daarna weer uit. Dat kun je ook hebben van de pil.. Houdt vanzelf weer op! :) Het is dus idd erg spannend zoals je hierboven ookal leest!

Liefs Lot

hey hallo,

Ik zal me even voorstellen ben Mariska en 23 jaar mijn vriend is 26 en zijn  bijna 4 jaar samen  en lopen achter op onze andere vrienden... haha maar nu willen wij er ook voor gaan we hebben een prachtige eensgezinswoning en een prachtige lieve hond.... En als we dan de kinderen van vrienden met ons en de hond zien knuffelen... Kunnen we niet meer wachten op een kind van ons samen. Majah de natuur moet zijn werk doen, hebben hier natuurlijk geen invloed op.

Toevallig ben ik ook vorige maand gestopt met de pil, helaas werd ik 1-08 ongi. Dus we gaan op naar de 2de ronde....

Groetjes Mariska

ps; jullie ook allemaal sucses!!

Hallo allemaal!
Ik ben 23 jaar, en mijn vriend en ik zijn ook bezig  met 'zwanger worden'.
Ik ben 1 juli gestopt met de pil, en zit nu in mijn tweede ronde.
Ik heb 16 augustus mijn NOD dus erg spannend.
Ik heb vandaag de hele tijd hoofdpijn, dus ik hoop dat dit geen aankondiging is van een menstruatie...
Ik ben wel af en toe duizelig de laatste paar dagen en was eergisteren opeens heel erg misselijk, maar dat trok na 3 minuten ongeveer ook meteen weer weg, heel vaag...
Maar goed, we wachten maar gewoon af.
Heel veel succes allemaal!
Groetjes Caatje

quote: LMP24 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-07-2008 13:58:20'));

Zijn er verder helemaal geen dames hier die begin deze maand gestopt zijn met veilig vrijen???

Liefs Lot

quote: LMP24 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-07-2008 19:32:33'));

Hoi Lot,

Ik ben zelf ook deze maandag gestopt met de pil, om precies te zijn 12 juli.
Momenteel ben ik, denk ik, 1 dag overtijd (de vorige keer had ik elke keer een cyclus van 26/27 dagen). Morgen ga ik weer eens testen, ik heb gisteren al getest maar die was negatief. Wel een hele dag misselijk geweest, terwijl ik bij mijn eerste dochter helemaal nergens last van   (zij is 3 jaar oud).
Ik ben trouwens 29 jaar oud.

Groetjes,
Mistey

Terug
Bovenaan