Wie o wie komt er ook uit het oosten van het land

Hoi Oosterlingen,

Wie heeft bijna haar nod?
Ik heb mijn nod 26 November, alleen voel ik nog niks, betekent dat dan dat ik niet zwanger ben of zegt dat helemaal niks?
Wie oh wie weet er antwoord op.

Liefs trotsemams

Hai oosterlingen,

Hier nog iemand uit het oosten, werk in Hengelo...
Ben bezig met de 6e ronde voor mijn 1e kindje, pfffffffffff heb 1 december NOD en ik hoop zo dat het deze keer raak is!!!

Ik heb wel hele pijnlijke (branderige) borsten en tepels en ook een verkrampt gevoel in de onderbuik, maar ach dat kan net zo goed spierpijn zijn denk ik... hahaha
Ik wil zo graag, ben er in mijn hoofd te veel mee bezig, terwijl ik altijd stoer zeg dat ik er niet mee bezig ben..

Hoe gaat het bij jullie??

x Es

Hey Esther,

Nou ik hoop het ook voor je!
Even afwachten dus.. Maar ik las dat je schreef: verkrampt gevoel in de buik. Ik heb hetzelfde.. alsof je maag knort omdat je honger hebt, maar dan echt de hele dag door.. alsof het draait zeg maar.. dat heb jij ook??

Nou ben benieuwd.. hoop dat het raak is!

Groetjes D

Nou het forum doet het weer dus laat ik weer eens reageren!
Ik ben Lillian getrouwd met Fabian en in bezit van 2 schatjes een jongetje van 3,5jaar en een meisje van 15maanden. We zijn bezig voor nummer 3 weet eigelijk niet welke ronde maar voelt als de eerste. Ik ben namelijk begin sep gestopt met de pil maar vanwege bv 15nov pas voor het eerst ongi geworden. Dus nu gaan we er helemaal voor. En zoals ik al eerder schreef woon ik dus in Hengelo.

Hai Diaan,

Nou, ik heb ongeveer hetzelfde, maar dat geen last van mijn maag...
Ik heb echt last van mijn onderbuik, een soort ongi-gevoel zeg maar... Heel zeurderig en daarbij veel last van wittige afscheiding...
wordt er echt onzeker van hoor, nog maar 4 daagjes en dan eindelijk testen!!

Hoe is het bij de rest van jullie??

xx Es

Hallo allemaal,

Hier iemand uit het Noord-Oosten ik ben Randy en kom uit emmen.
Ben 26 jaar, woon 4 jaar samen en heb 7 en half jaar een relatie.

Ben nu zwanger van ons tweede wondertje, ben mama van een engeltje die op 18-11-2006 is geboren, Ninthe*.

Er is mij als ik het goed heb bijgehouden, al 1 gevolgd tot de zwangeren....ik hoop dat jullie allemaal snel volgen!!!!!

Liefs Randy

Hoi allemaal,

Ik was even jullie verhalen aan het lezen, maar jullie zijn allemaal na de pil wel vrij snel ongesteld geworden, regelmatig of onregelmatig..? Ik ben namelijk sinds ik gestopt ben met de pil niet ongesteld geworden. Dit is 4 maand geleden!

Esther, die afscheiding heb ik ook.. en mn plas is ook anders van kleur, geler dan normaal.. (sorry maar weet niet hoe ik het anders moet omschrijven)

ben verder heel erg moe en kan snachts heel moeilijk in slaap komen terwijl ik daar nooit last van heb gehad. misschien toch te maken met het feit dat de pil nu uit mn lichaam is?

Hoe gaat het verder met de rest??

Groetjes Diaan

Hoi Diaan, ik denk dat als je in 4mnd nog steeds niet ongesteld bent geworden je wel even naar de HA kan bellen. Die heeft iets wat je menstruatie weer op gang brengt. Ik weet er het fijne niet van maar je moet maar eens informeren.
Ik ben Esther, oorspronkelijk afkomstig uit Zutphen maar woon nu dus in Belgie.
Groetjes, Esther.

Terug
Bovenaan