Wie o wie komt er ook uit het oosten van het land

Hoi Oosterlingen,

Wat leuk ook om al die Zwollenearen te zien/lezen....
Ik ben ook een Zwollenaarachtige (woon hier nu 4,5 jaar= geen echte blauwfinger)

Bezig met eerste kindje voor de eerste maand het eggie.

Moet vandaag ongi worden maar nog niets te zien....Spannend!!

Groetjes Eva

hoi allemaal,
ook ik kom uit het oosten, klein dorpje regio Almelo. Ik ben 28 jaar en heb helaas net een miskraam gehad.
Ik voelde me echt zwanger en op en top gelukkig, zit nu nog even in een klein dalletje. Voel me lichamelijk ook nog niet helemaal goed, wat last van steken in mijn onderbuik, maar denk dat het vooral met mijn baarmoeder te maken heeft.
Het was mijn 1e zwangerschap en ik was 8 weken zwanger.
Natuurlijk willen mijn partner en ik er opnieuw voor gaan, maar hij gaat de komende maanden weg voor zijn werk. Dus heel snel zit het er niet in.
Allemaal succes!! Groet, Heuvel

quote: Randy 25 jaar reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-11-2007 11:58:33'));
Hey Randy!! Ik woon bij jou in de buurt!! Woon vlakbij Emmen! In coevorden, ken je vast wel he?!

Hallo allemaal,

Hier iemand uit het Noord-Oosten ik ben Randy en kom uit emmen.
Ben 26 jaar, woon 4 jaar samen en heb 7 en half jaar een relatie.

Ben nu zwanger van ons tweede wondertje, ben mama van een engeltje die op 18-11-2006 is geboren, Ninthe*.

Er is mij als ik het goed heb bijgehouden, al 1 gevolgd tot de zwangeren....ik hoop dat jullie allemaal snel volgen!!!!!

Liefs Randy

He EstherBelgie,

ja he, ik ga ook maar weer een afspraak maken bij de huisarts. maar toch hoor ik via het net meer vrouwen die vertellen dat ze een half jaar niet ongesteld zijn geweest, nou ik zit al bijna op dat halfjaar maar vind het echt heel vervelend en ga steeds meer denken: wat als er straks iets mis is met mij?

we maken gewoon binnenkort een afspraak en zien dan wel verder.

hoe gaat het met de rest??

groetjes!

Hi diaanmike,
Nou ik had ook niet meteen na stoppenm met de pil een menstruatrie. Ik ben 3 sep gestopt en 15nov kwam mijn eerste ongi. Moet ik wel bij vertellen dat ik daarvoor dik een jaar niet gevloeid heb ivm bv.
Maar goed als het te lang duurt gewoon naar de huisarts gaan.
Je kunt ook teunisbloemolie slikken....kun je bij de kruidvat kopen. Dat schijnt ook te helpen voor een goede cyclus. Ik heb het ook gebruikt maar ja je weet achteraf natuurlijjk nooit of dat de reden was dat het gekomen is, Maar baat het niet dan schaad het niet he. Succes!
Groetjes Lillian

Hoi Lilian,

ja ik hoor het ook van veel meer mensen, maar ik hoor het niet vaak dat het zo lang duurt. Vier maand.. maar goed ik wacht gewoon nog even af.

Hoe gaat het bij jou nu?

Dank je voor de tip van de teunisbloemolie, ben ik al mee bezig :)

Groetjes!

Hai,
Bij mij komen de spannende dagen eraan....heb geen idee hoelang mijn cyclus gaat worden dus ergens tussen volgende week dindag en? moet ik ongi worden. Dus we wachten af.
Groetjes

Hallo meiden, ik ben yvonne 28 jaar en mijn mannetje is 26, we zijn nu ongeveer  1,5 jaar bij elkaar. Ik ben nu ongeveer 12 weken zwanger van ons eerste kindje en ik vind het hier op het zwanger worden forum gezelliger om te kletsen dan op het andere forum.
Ik kom uit de omgeving van Emmen, maar alleen van Sharine, Suus en  Esther  wist ik al waar ze woonden.

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan