wie o wie zwangert er met mij mee?

Hoi!
Ik vind dat zo knap, dat je gewoon rustig afwacht tot een paar dagen na je NOD-dag! Ik heb vandaag mijn NOD-dag en heb al twee testen verspild! Ik denk niet dat het raak is deze maand!
Wat ben ik toch ongeduldig he?

Ik zal me nog even voorstellen hier! Ik ben Anna, 30 jaar, wij gaan voor kindje 3. Ik ben in april gestopt met de Nuvaring, die maand hebben we rustig aan gedaan, maar het kon wel gebeuren. In mei hebben we flink geklust (rondom de eisprong elke dag, ongeveer 2 weken pffff haha). Maar ik vermoed dat het niet gelukt is nu. Op naar de volgende NOD! Haha.

Hoi Anna, gezellig dat je meeschrijft.

Ik wacht rustig af ja, omdat ik eigenlijk al denk te weten dat het niet raak is. Voor jou ook al de derde.... Voor mij ook! Hoe oud zijn je kinderen?

quote: MOONPOONTJE reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-06-2009 02:48:05'));

Helaas, vrijdagavond ongesteld geworden. Op naar de volgende ronde!!!

Hey meid

jammer voor je.
deze maand misschien meer geluk

groetjes Danielle

hej meiden!
waar is iedereen? Ik ben wel benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat? in spanning al? Mijn NOW ( niet ongi week, ben meestal 3tot7dagen "overtijd") is 9 t/m16 juli! Dit word mijn eerste, vanaf vandaag kunnen we voor t echie klussen! zo spannend! Ik voel volgens mij niets van mij ei dus wij klussen gewoon om de dag net zo lang tot ik zwanger ben, en miss ook wel langer.. haha..
nogmaals, echt spannend!
en ook nogmaals, hoe is het met jullie allemaal????
liefs mij

Hallo meiden
Hier nog  iemand die in juni gaat stoppen met de pil! Nog 1 weekje slikken en dan gaat het beginnen! Spannend!
Mijn wens is er al een poosje maar eindelijk gaat het toch dan gebeuren..
Ben wel benieuwd hoe lang het gaat duren aangezien ik al 12 jaar de pil slik.
Slikken jullie die ook al zo lang?
Mijn man kijkt er nu ook nog wel nuchter tegenaan hoor maar ja voor hem leeft het dan ook nog niet zo omdat het nog niet zover is..Ik ben er al maanden mee bezig in mijn hoofd..  Hij denkt meer aan de toekomst het regelen en financiele gedeelte( mannen he) of hoe hij als vader zal zijn..
hou jullie op de hoogte!

Groetjes S

Hoi S!
Leuk dat je er ook bent! Volgens mij vinden we het allemaal even spannend!
Hoe oud ben je als ik vragen mag? en getrouwd? al lang samen? (ja, ik ben nieuwsgierig.. :p )
En gaan jullie meteen starten of ga je eerst nog ontpillen?
Zelf heb ik 7 jaar de pil geslikt toen ik 2 jaar geleden besloot om te stoppen. In overleg met mijn vriend natuurlijk! En nu hebben we de condooms ook het raam uit gegooid en hopen we snel zwanger te raken. hiep hoi!! haha
Liefs mij

Terug
Bovenaan