wie o wie zwangert er met mij mee?

Hey HBBeestje,

Wil even reageren op jouw redenering over het snel zwanger raken van je moeder en van de moeder van je vriend.
Ik denk namelijk niet dat het zo is, dat als jouw moeder en schoonmoeder snel zwanger raken, het bij jou ook zo is...hadden we die garantie maar!

Mijn moeder is van alle3 de kinderen (waaronder ik dus) binnen 1 of 2 rondes zwanger geraakt.
Mijn zus bij 1 kindje in de 2e ronde en 2 kindjes in de 1ste ronde zwanger geraakt.
Mijn schoonmoeder is van beide kinderen ook binnen 3 rondes zwanger geraakt,
Bij mijn zwager is de 1ste door de pil heen gekomen en de 2e binnen 1 ronde..

En wij...wij zitten middenin onze 1ste ICSI-poging!

Ik hoop echt voor jou dat het bij jou snel gaat, maar dat heeft dus niks te maken met de achtergrond van jouw of zijn familie...

Succes met alles!

Liefs Joepie

@hbbeestje: Ik snap jou ook wel hoor!! Ik was alleen bang dat het anders straks een grote teleurstelling word als het niet gelijk lukt!
Ik vind het erg voor je van die ziekte!!!! Das een nachtmerrie natuurlijk. Ik weet dat sommige verloskundigen een soort prezwangerschaps begeleiding hebben. Dus als je vragen hebt over erfelijke ziektes, en hoe dat te voorkomen, of wat ze er aan kunnen doen, is het misschien verstandiger om naar zoiets toe te gaan, omdat je gewoon weg niet kunt uitsluiten dat je via de "normale"manier een meisje krijgt. Als dit echt belangrijk is voor jullie, wat ook logisch is, kun je de gok eigenlijk niet nemen!

tjee, dat is wel erg joepie,

mmm dan heb ik het denk ik toch verkeerd bedacht
ach ik ben wel een leek

maar hopelijk komt het eens voor jou!
en wordt het mooi en gezond

moonpoontje,
ik ga eens google.en

hej moon, spannend, morgen NOD!! lijkt mij tenminste! Ik hoop van harte dat we je mogen feliciteren!
En daan, succes met klussen! en geniet er ook van he? haha
Mijn NOD schat ik pas in de 1e week van juli..
Wij beginnen pas 3 juni (omdat we dan trouwen..). Ik moet alleen rond 5 juni ongesteld worden.. dus de eerste kans is pas daarna.. Jammer genoeg ben ik t dan wel op onze huwelijksreis.. maarja, ik wilde niet weer aan de pil. Ben er al sinds september 2007 mee gestopt en we trouwen ook een beetje omdat we graag een kindje willen krijgen. Dan ga ik natuurlijk niet nu weer beginnen. ben juist blij dat het mijn lijf uit is!
Hoe gaat het met jullie mannen? We hebben t er in het begin wel over gehad maar ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig..
Het komt op mij over (dat is het nadeel van schrijven, kun je dingen helemaal verkeerd opvatten..) dat sommige mannen zich er niet echt mee "bemoeien". Het lijkt net of je het dan alleen moet doen. Is dat niet jammer? Ik vind hier juist een mooie aan dat je het samen kunt delen. Het is iets was je samen graag wil en lekker samen over kunt fantaseren.. toch?
liefs mij

@hoi pineapple369
spannend over een weekje trouwen. Wordt het een groot feest of hou je het klein?

Ik ben al 5 jaar getrouwd en we zijn al weer 11 jaar samen.
En over de mannen gesproken die van mij begon het eigelijk pas leuk te
vinden toen hij Dean (nu 14 maanden) kon voelen met zijn hand op mijn buik. Bij mij kon je pas de laatste 3 maanden iets zien van de zwangerschap.
En nu kan hij niet meer zonder hem.hihi

groetjes Danielle

Mijn man leeft dus wel heel erg mee. Hij is er soms nog erger mee bezig dan ik. Hij sms t nu ongeveer om het uur hoe de vlag erbij hangt.... Nog niet ongesteld geworden, maar ik heb zelf niet het idee dat ik zwanger ben. Ik ga ook pas denk ik maandag testen.

Maar voor de mannen is het natuurlijk ook best lastig. Zij voelen niks, en hebben zoiezo andere denkpatronen.

Nou, ik ga even met Eline de boodschapjes doen.

Terug
Bovenaan