wie o wie zwangert er met mij mee?

hej dames!
hoe is het met iedereen? nog nieuws??
zijn er eigenlijk al mensen voor het echie aant klussen??
Ik begin de kriebels echt te krijgen! nog maar 1.5 week! haha, spannend!
morgen mn vrijgezellenfeest... ik ben een klein beetje bang ;)
fijn weekend!
liefs mij

hey spannend zeg! geniet er maar van
hopelijk krijg je een manlijk stripper hahahahaha
of heb je liever je eigen ventie die op wilde muziek danst hahaha!

nou ik mag dus MORGEN voor het eerst aan de gang je weet wel hahaha
whiahoe lijk wel een puber met me gevoel
hahahahahaha!!! binnepretje

maar morgen komen dus ook me ovuluatie testen binnen en dan eindelijk
zondag dan gaan we het meer keer op 1 dag doen!
tja moet aan de gang gaan! kijken als het lukt!!!

alvast heeeeeeel veel plezier op je huwlijksreis
en geniet er lekker van
hopelijk ook meteen raak!

ga je meteen al met ovulatietesten beginnen? waarom als ik vragen mag? En het lijkt ij niet nodig om meerdere keren op 1 dag te klussen hoor. Ik heb er nog niet echt verstand van maar volgens mij heeft dat helemaal geen zin. (tenzij je t gewoon voor de lust doet natuurlijk) 1 keer per 2-3 dagen is volgens mij al genoeg. Dan heeft de man ook tijd om weer nieuwe zaadcellen aan te maken. En de zaadcellen blijven ook nog enkele dagen in leven in je buik. Maar zoals ik al zei, ik ben natuurlijk geen expert.
Over morgen, ik hoop niet dat ik een stripper krijg, daar raak ik niet opgewonden van.. haha.. en ik verwacht ook niet dat ik mn eigen man ga zien. Dat hoort natuurlijk niet.. Maar ik wacht rustig af!
liefs Mij

ohh ok

maar ik moet met ovulatie testen werken voor me zelf
naja en ook voor het geslacht wat er komen mag.
ik heb 98% kans op borstkanker.
nu mocht ik een meisje baren. heeft zei de volle 100%kans om ook borst kanker te krijgen
ik ben zelf ook meer een jongens mama dat moet ik toegeven
maar ik wil het liever voorkomen ! dan dat het tegen die tijd te genezen valt.

zoals ik veel heb gelezen is er een man die het heeft onderzocht
maar geeft niet de volledige "garantie" dat het dat geslacht wordt natuurlijk
maar als je vlak voor je ovulatie   test en het dan ook doet. dan zou je meer
kans hebben op een jongen, tevens mag de man dan een week lang geen koffie drinken, en ook geen alcohol. en nog een paar tips heb ik dan gevonden

man lief wil er wel aan mee werken.. maarja het geeft geen garantie natuurlijk
maar als het zo uit komt is het wel natuurlijk perfect
overgins ben ik overal blij mee want je neemt natuurlijk geen kind je krijgt het
dat realiseer ik me al te goed ook dat het gezond is is boven alles het belangrijkst
maar toch. ik heb een uitgesproken mening over een bepaald geslacht.

tja sommige maken nog steeds een heel gedoe ervan
maar toch ik vind dat het gezegd mag worden!

hoi hoi!
Ik snap het wel hoor, dat je inderdaad graag een jongetje zou krijgen. Het lijkt mij heel moeilijk om zoiets te hebben. Ben je niet ontzettend bang dat je zelf ziek word?
Maar toch kun je volgens mij zelf niets doen om het geslacht te bepalen. Dat ligt er dacht ik gewoon aan welke chromosomen in de zaadcel zitten? die bepaalt het geslacht van het kind. (dat heb ik tenminste van biologie onthouden) Het is dus net welke zaadcel jouw eicel bevrucht. Ik geloof niet dat je daar iets in kunt stimuleren. En het lijkt mij ook niet dat je door een ovulatietest te doen een jongetje kunt krijgen. Maar ik ben ook maar een leek. Ik probeer je eventueel adviezen te geven. Ik heb namelijk het idee dat je er veel te veel mee bezig bent (sorry dat ik het zeg hoor..). Het is en blijft toch een natuurlijk wonderlijk iets waar je zelf weinig aan kunt doen, alleen op het goede moment vrijen natuurlijk! Laat het allemaal lekker over je heen komen en wacht gewoon af wat er gaat gebeuren. Maak je pas druk als het ook nodig is dat je je druk maakt! nogmaals sorry dat ik het zo zeg! Ik bedoel het goed!
liefs Mij

Hoi,

Ik denk dat je pas na moet gaan denken over dit soort dingen als het zover is..Je kijkt zo ver vooruit... Het kan wel een jaar duren voor het lukt..dat hoop ik natuurlijk niet voor jullie maar het kan wel...

Groetjes

Ik denk dat het verstandiger is om het allemaal wat meer op zijn beloop te laten. Want misschien duurt het nog wel een tijdje, en als je nu al zo strak erop zit, word het straks allemaal wel te veel. Dan word de sex een  verplichting enzo.

Daarnaast is om de dag voldoende. Meerdere keren op een dag heeft geen zin. Zaad blijft tot 48 uur leven, dus vandaar. En dan kan je beter nog de week ervoor en de week erna ook om de dag doen, dan alleen rond je ovulatie. Zo krijgt je man ook niet het idee alleen een zaadleverancier te zijn, en hou je gewoon een leuk sexleven. Probeer het echt een beetje los te laten, hoe moeilijk het ook is.

Ik heb deze week mijn NOD. Heel spannend. Ik heb geen idee wanneer, want is pas de eerste menstuatie nadat ik met de pil ben gestopt. maar ik heb wel buikpijn, dus ik denk dat het niet raak is deze maand. Never mind, dat zou wel heel snel zijn.

hey pineapple,
ja klopt ik ben er ook veel mee bezig.
en het kan natuurlijk zo zijn dat wat je zegt
maar het is voor het idee voor me zelf een stimulance
om het op deze manier te doen, ja ik ben ook bang dat ik
deze ziekte krijg. maar ik kijk waar in het nu. en niet later
als ik dat doe ben ik erg ongelukkig. dit door meerdere
dingen hoor. dus ik probeer een beetje per dag te leven
alleen maakt de maatschappij dat vrijwel niet mogelijk omdat
je vaak wordt. geleefd ipv dat je zelf nog wat invloed hebt
helaas.
bedankt voor je feedback maar de enige uitlaat klep
is het forum. mn vriend snapt dit soort dingen niet
voor hem is het nederlands maar dan achterste voren.
hoi Dre.
en Moonpoontje.
kijk misschieni s het onverstandig wat ik wil zeggen
maar ik zeg het misschien wel omdat ik stiekem het er
ook MEE EENS bent met de redeneringen hier
maar ik denk, en mijn vriend ook
en naar de hand van de situatie hoe wij terwereld zijn gekomen
dat ik snel bevrucht raak.
mijn vriend is door de pil heen gegaan en
mijn moeder was ook snel zwanger.
zegt natuurlijk niks ik weet het maar toch.
zoals ik al zei het zou natuurlijk heel erg goed kunnen
dat het nog lang niet zo ver is.
we zien wel.
het MOET niet maar mag natuurlijk graag..

En we hebben niet altijd de "puf" om in de mood te raken daardoor zijn we té druk op ons werk
waardoor we vaak  opgewonden (boos)  zijn maar zodra we thuis zijn kunnen we het ook los laten.
maar dan ben je zo moe dat je eigenlijk geen zin hebt om je weetwel tedoen

Terug
Bovenaan