Wie ook al de vakantie geboekt???

Oh heerlijk die vakantie!
In gedachte droom ik alweer heerlijk weg...
Hoop dat het gauw weer voorjaar wordt, heerlijk een beetje zon!... Winter vindt ik ook leuk hor, maar niet te lang

Wij gaan dus heerlijk 11 dagen naar Bulgarije.
All-inclusive geboekt dus dat is ook makkelijk.
Heb er nu al zin in.

gr kaat mv jaimey

Ja hoor wij hebben ook al geboekt!!!
Wel niet zo spectaculair als de parken hierboven maar wij gaan in augustus  lekker een week naar de Belgische kust, Oostduinkerke naar een park van Sunparks.
Lekker bij de zee, groot zwembad en speelparadijs voor de meiden en kabouter Plop woont heel erg dichtbij, dus daar gaan we zeker een dagje naartoe.
Wij zijn eigenlijk niet zo van de lange, verre  vakanties uiteraard vanwege het kostenplaatje maar ook de afstand houd mij tegen.
Aangezien manlief geen rijbewijs heeft, normaal prima hoor, altijd de auto tot mijn beschikking maar ik vind het gewoon geen optie om heel lang zelf te moeten rijden.
Ik vind het al heerlijk om 3 weken lekker met z'n viertjes vrij te zijn, en nu maar hopen op een beetje lekker weer, de afgelopen 2 jaar hebben we heel veel regen gehad en het zou nu toch leuk zijn als we een zonnetje krijgen.
Toen we nog niet vast zaten aan de schoolvakanties hadden we in september heerlijk weer  maar goed daar zitten we nog wel even aan vast natuurlijk.
Leuk hoor die vooruitzichten voor de zomer.

groetjes Daniëlle.

Hoi Marloes,
Leuk dat je er ook geweest bent. Wat een verhaal over die weggesleepte auto joh!
Een camper gaat het bij ons niet worden, voor geen goud gaan wij iets doen dat ook maar in de verste verte op kamperen lijkt... Wij huren een gewone auto (mss een Chrysler PT Cruiser net als ik zelf heb, hoef ik na aankomst niet na te denken hoe ik hem vol moet stouwen met bagage.
Wij hebben er in ieder geval onwijs veel zin in en zijn nu steeds met de voorbereidingen bezig, alles uitzoeken enzo. Wij willen ooit nog een keer naar de Grand Canyon en al die andere parken, maar daar wachten we mee tot Lydia iets gemakkelijker flinke einden mee kan wandelen in de warmte en dat ook leuk vindt.
Heb je verder nog tips (hotels, attracties, praktische zaken?)
Groetjes, Rianne en   Lydia

Hier zijn wij de hele zomer dus te vinden!
Maar we zullen ook wel eenkeer naar het strand gaan, mits het mooi weer zalworden natuurlijk!

Maare Esmé, dat ziet er super uit hoor, nog iemand nodig als oppas daar?????

Groetjes, Marieke mv Lyanne en Vince

Ja wij hebben ook al geboekt en ik ben ook al aan het aftellen! Wij gaan 2 maart , 2 weekjes naar Gran Canaria:

ons zwembad

Binnenzwembad in het hotel

bubbelbad.....mmmmm

buffet

Speeltuin voor Fabio

zwembad nog een keertje

Lekker naar het strand!

Playa d' Ammadorres

Ow ik wil al weg!!!!!

Groetjes van Cissy

Hallo dames,

Dit jaar blijven we in de zomer lekker thuis. We vinden het met een baby te veel gedoe om weg te gaan. Als het goed is wordt de baby midden april geboren dus tja dan is het nog zo'n klein hummeltje.

Wij gaan wel 2 november een midweek naar center parcs (huttenheugte) daar zitten we in een ultra luxe huisje en gaan we van onze eerste vakantie met z'n viertjes genieten. Misschien als er nog een leuke aanbieding komt dat we van de zomer toch in een huisje hier in NL te vinden zijn hoor....

Volgend jaar juni gaan we naar dezelfde camping als Esmeeke. Ik ben echt super enthousiast van de foto's en de recencie's van eenieder, dus volgend jaar juni zitten wij voor 12 dagen in Frankrijk!!!!

Hoi

Wij hebben twee vakanties geboekt....in eigen land
Wij hebben een caravan en op het punt gestaan om naar de camping van Esmee te gaan (toeval inderdaad, maar die folder ligt al jaren in de kast..), maar we zien toch erg op tegen de lange rit enz..en vragen ons dan af of er wel wat te doen is als het weer minder is met 3 van die mannetjes en zo'n Chris die er steeds vandoor gaat...haha

vandaar kiezen we nog voor een nederlandse camping die op alle kampeervelden speeltoestellen hebben staan, zodat kinderen op hun veldje blijven spelen, dus meer overzicht voor ons.

In de meivakantie gaan we extra (HEERLIJK)...we gaan naar "de kleine wolf "bij Ommen (zijn we vorig jaar zomer geweest...echt heerlijk)
en in de grote vakantie naar De Paal in Bergeijk, brabant.

beide luxe campings, met binnenzwembaden enz voor ons kikkerweertje.
heb er enorm veel zin in...
vindt het heerlijk als ik eenmaal aan het "poepen op openbaar toilet" gewend ben
haha, want ik moet altijd wel omschakelen, maar zo'n caravan is echt geweldig.
De kinderen de hele dag buiten, wij dus ook....tijd voor elkaar....tijd voor alles...

dus ik ben dik tevreden!
Pascal

Terug
Bovenaan