Wie ook al de vakantie geboekt???

Ha Jen,

Wat gaaf! Wanneer gaan jullie? Wij zijn er in totaal 3x geweest en het is echt super.... De camping is heerlijk rustig, ze hebben er trouwens heerlijke pizza's en broodjes en de zwembaden en andere faciliteiten zijn helemaal prima.

In de buurt ook genoeg leuke dorpjes en Montpellier is een half uur rijden. Ze hebben daar trouwens een geweldig strand vlakbij.

Vorig jaar hebben wij wel last gehad van muggen, daarvoor nooit. Maar goed spul meenemen en Mike (en jezelf) tegen de schemertijd beschermen met een shirt met lange mouwen en een lange broek en het valt reuze mee.. Enne, die huisnummers zijn ook een aanrader hoor, een stukje dichterbij de ingang zijn de plekken veel kleiner en heb je een zandbak voor je deur, zit toch net iets minder relaxed.....

Wilde je nog verblijden met wat foto's uit de privecollectie hahaha, maar helaas werkt hyves (of deze site..) niet mee: ik krig alleen maar foutmeldingen. Maar goed, what you see is what you get en de site geeft echt een goed beeld. Wij hebben er echt een paar geweldige vakanties gehad!

Liefs
Susan

Dat ziet er allemaal heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk uit!!!!!

Wij hebben geen plannen, mn zus trouwt 21 augustus dus daar gaat ook wat centjes inzitten.
Misschien nemen we de caravan van mn schoonouders nog een weekje. Waarschijnlijk zetten die de caravan ergens in NL op een camping en dan kunnen we er een weekje in.

Wij gaan in ieder geval het huis een beetje afmaken..... en genieten dan van jullie foto's hahaha

zoals eerder gemeld in mijn topic... we kunnen nog niks ideaals vinden...
We nemen 3 weekjes vrij in mei en kijken waar het lekker weer is en rijden of vliegen dan daarheen. Dit jaar een last-minute dus naar ?? hi hi hi.
We willen ergens heen waar wel wat leuks te doen is voor Enzo, waar het warm is en niet zo stil. Ik meldt me in mei met onze bestemming, ha ha ha

liefs
di silva

Leuk zeg al die tips. Wij hebben toevallig van het weekend de camping van Esmé geboekt (ik had haar link  van vorig jaar bewaard) en een collega van mijn man was er ook geweest, die vond het ook geweldig!
We gaan pas eind augustus, dus we zitten buiten het seizoen, lekker rustig!

Nou allemaal alvast veel vakantie voorpret!!

groet,
Patty mv Nynke en Mare

Haha,.. leuk! Je zult er geen spijt van krijgen.. Het is ook zo goed aan te rijden met die kleine bengels..

Jammer dat wij zo vroeg, of jullie zo laat gaan, anders was   samen een wijntje drinken wel even gezellig geweest..  

Wij zijn vorig jaar ook eind augustus gegaan en dan is het qua drukte precies goed. Niet uitgestorven, gewoon gezellig "druk", maar wél nog lekker plek bij het zwembad of meer etc. Ik zal je tzt adresjes geven van lokale supermarkten, scheelt een boel in je portemonnee! En mocht je een stacaravan hebben gehuurd, laat het dan even weten, dan kijk ik even welke standplaats je nog als voorkeur zou kunnen opgeven, dat scheelt nogal. De een heeft namelijk  een mooi grasveldje, de ander staat op een heuveltje, geen gras, te ver van zwembad etc. En ik neem aan dat een lekker stuk gras wel fijn is! Dit zou je dan naar de camping kunnen emailen. Maar meestal houden ze er wel rekening mee als ze zien dat er een baby mee komt.

Hoor 't wel!

Gr Esmé mv Kay en ???

Joeheeeeee, ik heb zojuist de optie Costa Balkonia ingeruild voor De Koog op Texel. Van maandag 25 mei t/m vrijdag 29 mei gaan we een midweekje naar Texel!!!!

Dit was de laatste mogelijkheid voor ons om buiten de vakanties te gaan, omdat Merijn op 6 juni 5 jaar wordt en hij dus leerplichtig is.

Jippieeeee, we hebben er zin in!

Het is vlak bij zee, er is een subtropisch zwembad, kinderanimatie, speeltuinen etc etc etc en in De Koog is natuurlijk ook van alles te doen. Wellicht een bezoekje EcoMare.........

Groetjes een heel blije Fonske

Terug
Bovenaan