Wie ook al de vakantie geboekt???

Voor een niet-campeer-type vind ik dit er wel allemaal heel luxe uit zien hoor... zou het bijna gaan overwegen. Enne Esmé, hoeveel aandelen heb je eigenlijk in die camping want ik geloof niet dat ze daar last van een kredietcrisis hebben .

Anyway, ik zit al met één been in het zwembad van het AtlantisFuerteventuraResort op de Canarische Elanden. We gaan nu op zomervakantie en dan broed ik verder lekker op balkonia mijn kleintje uit...

Handig hoor die tips!! hahahahahah

Susan we gaan de 2e week van juli weg en blijven er 8 dagen.
We rijden op ons gemakkie naar het zuiden zodat mike ook niet heel lang in de auto hoeft te zitten, we we doen denk ik 2 overnachtingen op de heenweg. Ook op de terugweg doen we lekker rustig aan en plakken we er wat overnachtingen aan vast!

Mn man is echt een zwitserland fan en we zijn de afgelopen jaren ook steeds daar geweest. Maar ik vind dat we niet meer met een bijna 3 jarige  3 hoog achter op een berg kunnen zitten. Dus vandaar dat we naar Frankrijk gaan. Zodat er voor mike mer te doen is..onze tijd komt wel weer hahahaha

liefs jen

Ziet er allemaal super uit! Krijg al helemaal zin in de zon!
Wij hoeven niet te boeken dit jaar, we gaan lekker naar familie in het zuiden van Frankrijk. Gek idee dat we dan twee kindjes mee hebben :)
Groetjes Laura mv Thom en ruim 33 wkn zwanger

Terug
Bovenaan