wie ook in de week van 22-27 juni 2009 uitgeteld

He Meiden,
Allemaal gefeliciteerd!
Vroeg me af of ik me ook bij jullie aan mag sluiten? Het Juni forum is idd errug druk en ik hobbel er een beetje achteraan... iedereen is al zoveel verder!
Ik ben 29 en 30 juni uitgerekend van ons eerste kindje (kan maar zo 3 dagen eerder zijn toch). Weet nu een week dat ik zwanger ben. Omdat ik een lange cyclus heb mag ik al meedoen aan mvm. die rekenen vanaf je laatste ongi dag. Dat was 15 sept.
Meer meiden hier die meedoen?
Wij hebben het nog niemand verteld, willen ook nog wachten tot een week of 10 tot we het onze ouders vertellen. Alleen mijn zus vertellen we het eerder, die is zelf al 2 jaar bezig. Voel me wel schuldig, bij ons was het na het ontpillen al in ronde 2 raak.
Hier vooral last van m'n voorgevel... Weet iemand nog of dat in je pubertijd ook zo'n pijn deed?! hihi
Verder moe, moe, moe. Mijn bed is mijn beste vriend geworden!
Al meiden die veel moeten plassen? begint een beetje te komen hier.
o ja, 17 nov eerste intake bij de vk, dan nog geen echo, doen ze liever rond de 10-11 weken dan is het leuker om te kijken geven ze aan.
X Siem

nou ik heb maar de verloskundige gebeld ik had weer bruin en stolsels ik ben zo bang dat het weer mis is en nu krijg ik een vervroegde echo ik heb geen kramp of iets in de trant met me vorige miskraam. Ben nog steeds moe voel me een vaatdoek en ben zo onzeker. Ik hoop dat ik snel goed nieuws mag melden

Gaby, waardeloos dat je steeds bruin bloed verliest, gelukkig neemt je VK je serieus en weet je snel meer!

Ik heb nog geen afspraak gemaakt bij de VK, ga ik binnenkort wel doen, dan heb ik m'n eerste afspraak met een week of 8. En dan de eerste echo rond 11/12 weken. Vind het nog wel lang duren hoor hahaha

Gisteren was  ik opeens heel misselijk de hele middag, ppffff.  

He meiden,

Even snel een berichtje. De aanstaande opa's en oma's komen zo.

Vanmiddag geweest voor de echo! Alles was goed. Uitwendig kon ze nog niks vinden, maar inwendig wel. Een ieniemienie hartje zien kloppen! Leuk.
Als ik me goed blijf voelen dan heb ik over 4 weken weer een afspraak en als ik het echt niet meer uithoud mag ik ook al over 2 weken. Maar ik wil proberen voor de 4 weken te gaan.

Nou, ik ga er snel vandoor. Reageer morgen wel even op jullie.

Gaby: ik hoop dat het niks ernstigs is!

Liefs
Ry

@Gaby: oeh meis, duim hier heel hard voor je!

@Siem: welkom, gezellig dat je mee komt kletsen. Herken veel van je klachtjes, zoals  veel plassen  en vooral die pijnlijke voorgevel hahaha!!!

@Ryanne: wat super dat het hartje klopte, lijkt me zo geweldig om mee te maken!!!

hoi meiden,
het wordt steeds heftiger. Ben vandaag de hele dag misselijk geweest. Getver!! En dan die moeheid, echt niet normaal. Lekker functioneren op mijn werk zo....
Ik heb 24 november de intake bij de vk en gelijk de echo. Ik ben dan 9 wk en 3 dgn zwanger. Ik kan wel eerder een echo laten maken, vanwege mijn eerdere mk, maar dat geeft ook helemaal geen zekerheid. Vandaar dat ik het liever zo doe. De vk zei dat als er iets is, ik een slecht gevoel heb of vloed verlies, dan kan er altijd eerder een echo gemaakt worden. Het wachten is wel lang, ik wil echt dat die onzekere periode snel voorbij gaat!

@Pien: niet om te zeuren, maar mijn naam is Maryse niet Marijse. Geeft niet hoor, bijna iedereen maakt die fout, haha.....Is het misschien ook een leuk idee om de afspraken bij de vk en de echo's in het lijstje te zetten?

@Gaby: wat vreselijk die onzekerheid. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dat alles goed is.

Zo, nu nog even lekker luieren op de bank. Ik kijk nu alweer uit naar mijn bedje straks!!

liefs Maryse

Dag Allemaal

Mag ik met jullie meekletsen? Mijn naam is joan en weet sinds gisteren dat we zwanger zijn van ons eerste kindje!! Heel bijzonder! We hadden niet gedacht dat het zo snel zou gaan, maar we waren nog maar 1 ronde 'bezig'. Ik ben 27 juni uitgerekend. We grappig; we zijn dan precies 1 jaar getrouwd...
Verder voel ik mij prima. Lichtelijk moe en een soort 'vlinders'in mijn buik. Verder gelukkig nog niets.
26 november hebben we de eerste afspraak en echo bij de VK.

x Joan

Terug
Bovenaan