hoi meiden,
het wordt steeds heftiger. Ben vandaag de hele dag misselijk geweest. Getver!! En dan die moeheid, echt niet normaal. Lekker functioneren op mijn werk zo....
Ik heb 24 november de intake bij de vk en gelijk de echo. Ik ben dan 9 wk en 3 dgn zwanger. Ik kan wel eerder een echo laten maken, vanwege mijn eerdere mk, maar dat geeft ook helemaal geen zekerheid. Vandaar dat ik het liever zo doe. De vk zei dat als er iets is, ik een slecht gevoel heb of vloed verlies, dan kan er altijd eerder een echo gemaakt worden. Het wachten is wel lang, ik wil echt dat die onzekere periode snel voorbij gaat!
@Pien: niet om te zeuren, maar mijn naam is Maryse niet Marijse. Geeft niet hoor, bijna iedereen maakt die fout, haha.....Is het misschien ook een leuk idee om de afspraken bij de vk en de echo's in het lijstje te zetten?
@Gaby: wat vreselijk die onzekerheid. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dat alles goed is.
Zo, nu nog even lekker luieren op de bank. Ik kijk nu alweer uit naar mijn bedje straks!!
liefs Maryse