wie ook in de week van 22-27 juni 2009 uitgeteld

Hi,
Hier toch ook stiekum een beetje aan 't wachten...
Heeft al wat gerommeld van de week, en af en toe voorweeen (denk ik).
Straks weer naar de vk. Vorige week werd de kleine op 71/2 pond geschat bij 37 weken, oeps, moet er allemaal uit! Dus, laat maar snel komen...
Vandaag beetje tv series kijken, meestal zorg ik er wel voor dat ik genoeg te doen heb, maar vandaag niet zo'n zin. Hoop echt niet dat ik tot 42 weken moet wachten, pfff!
Iedereen succes met de laatste loodjes, en de eerste baby's!
Ryanne, hoe gaat t met de meiden, zijn ze al thuis?
X Siem

Hoi allemaal,
iedereen maar aan het afwachten en ik ben ondertussen stiekem bevallen!!! Afgelopen donderdag bij de gynaecoloog vond ze het toch tijd om in te leiden. De baarmoedermond was week genoeg om het vrijdag te doen. Dus vrijdagochtend kreeg ik eerst nog een gel ingebracht en 3 uur later werden de vliezen gebroken en kreeg ik een infuus. En na 6,5 uur afzien was onze kleine Joas er al!!! Het geluk werd helaas snel verstoord want na een half uurtje leek het niet zo lekker te gaan met Joas. Hij kreunde heel erg, zag bleek en ademde niet helemaal lekker. Dus de kinderarts nam hem mee naar de couveuseafdeling. Mijn man ging ook mee, lag ik daar dan, net bevallen en mijn kind weg, terwijl ik geen idee had wat er aan de hand was. Dat was natuurlijk heel erg schrikken. Hij moest uiteindelijk maar 2 nachtjes blijven en mijn man en ik mochten gelukkig samen op de kraamsuite verblijven. Het lijkt erop dat Joas gewoon een enorme optater van de bevalling heeft gehad. Hij werd ook met een enorm punthoofd geboren en de volgende dag was zijn hoofd al helemaal paars. De kinderarts houdt het dus gewoon op opstartproblemen, maar schrikken was het wel even zeg! We zijn dus zondag thuisgekomen, maar het is een heerlijk ventje hoor. Ik wil hem eigenlijk het liefst de hele dag bij me houden.
Joas was trouwens 3400 gram en 51 cm (en dat terwijl ik pas 38 wkn zwanger was!). Maar het is wel een klein teer poppetje hoor. Ik geniet met volle teugen zelfs als hij 's nachts continu eten wil (een klein vreetzakkie is het hoor).
Nou ik ga weer verder genieten,succes iedereen!!
liefs Maryse

Gefeliciteerd Maryse!!

Super zeg, een mooie zoon! Wel even schrikken zo net na de bevalling, maar wat fijn dat jullie gezond en wel weer thuis zijn.
Werd de bevalling ingeleid vanwege hoge bloeddruk? Lekker snel ook, 6,5 uur! Ik mag hopen dat het bij mij ook zo vlot gaat deze keer (vorige keer 30 uur )

Inmiddels is het middag, ik ben nog steeds mijn werk aan het afmaken en mijn buik voelt nog steeds 'ongesteld' aan. Ik hoop dat het iets te betekenen heeft, bijvoorbeeld dat de baby vannacht komt..... Jullie horen het wel.

Daag,

Jolien

hallo meiden

gezellig dat de eerste baby's geboren zijn

ik wacht nog steeds heb ook soms last van een ongesteldheids gevoel heb ik niet eerder gehad
snel bevallen is wel lekker ik reken er nu ook op de eerste was er in ongeveer 8,5 uur en de tweede was een snelle van 2 ,5 uur
we zullen nog even moeten afwachten

even een lijstje:
bevallen op :
ryanne           27 mei 2 dochters tessa en lynn
maryse31 12 juni zoon joas

wie nog moet bevallen:

naam
leeftijd
kindje
uitgeteld  op        

nienke
29
2
22juni

pien
33
3
29 juni

eva
25
1
24 juni

kleinwonder
25
1
24 juni

mamavan2    
33
3
25 juni

jolien
33
2
27 juni

joan
28
1
27 juni

siem
29
1
30 juni

groetjes pien

Hoi allemaal,

Ik ben een tijd niet op dit forum geweest, maar zie dat er de afgelopen tijd weer aardig wat is geschreven!

Voor degenen die al bevallen zijn: gefeliciteerd met  jullie dochters/zoon!!!

Ik ben a.s. donderdag 39 weken zwanger. Dus hopelijk nog hooguit een week te gaan. M'n oudste dochter kwam op de uitgerekende datum en de jongste 5 dagen te laat dus ik ben bang dat ik nu ook de 4o weken wel ga halen...

Zien jullie op tegen de bevalling? Ik heb 2 snelle bevallingen gehad en zie er niet echt tegenop, al denk ik wel af en toe "de baby moet er nog uit...".

Maar alles staat hier klaar, wat mij betreft mag ie komen hoor!!

Groetjes van mij

Zijn er inmiddels al meer (eind) juni baby's geboren? Hier heeft het afgelopen weekend wel gerommeld, ben de slijmprop inmiddels ook verloren, maar nog geen baby...

Groetjes!

Het rommelt hier nu al een week, zo af en toe. Soms een dag niets, de andere dag veel harde buiken. Soms echt zo'n wee-achtig gevoel. Maar er gebeurt iets eigenlijk, want heb nog geen baby.
Ik hoop dat het niet lang meer duurt, want ben al die kwaaltjes (tunnel syndroom, vocht vasthouden, zere ribben enz) nu wel zat eigenlijk.
Ben benieuwd hoe het jullie vergaat.

Aan de ene kant kijk ik er zoooo naar uit, aan de andere kant vind ik het echt een beetje eng (vorige bevalling was tamelijk zwaar). Alles staat klaar voor het kleintje, en toch blijft het bizar dat er straks daadwerkelijk weer zo'n mini-kindje in het wiegje ligt.

@mamavantwee: als je slijmprop verloren bent zal het vast niet lang meer duren, toch? Misschien vandaag al wel... hoop het voor je! Zet em op.

Liefs en succes allemaal!

Jolien

hoi hoi

vandaag 40 weken en 2 dagen zwanger
vrijdag en zaterdag rommelde het heel erg
tot ik zaterdag middag een telefoontje kreeg van het ziekenhuis
dat mijn man tijdens het plaatsen van een dakkapel 6 meter naar beneden was gevallen.
hij is er gezien het ongeval goed vanaf gekomen
zijn rechter pols en linker pink gebroken
een flinke hoofdwond een zware hersenschudding en verder is hij van zijn kruin tot
zijn tenen gekneusd gelukkig mocht hij maandag het ziekenhuis verlaten.
dus daar zitten we dan jut en jul met 2 kinderen en een derde die elk moment kan komen.
zo had ik mijn laatste dagen toch niet voor me gezien.
met een man die niks kan.
sorry voor het lange verhaal maar ik moet het ff van me af schrijven

groetjes corine

Terug
Bovenaan