wie ook in de week van 22-27 juni 2009 uitgeteld

Gefeliciteerd Ryanne!! Ik hoop dat je dochters snel naar huis mogen.

Bij mij gaan de laatste loodjes niet helemaal lekker. Gisteren bij de vk bleek mijn bloeddruk aan het stijgen te zijn. Ze controleerde mijn urine en ze had het idee dat er wel een spoortje eiwit in te zien was. Ook het feit dat ik meer klachten heb (extreem veel vocht, hoofdpijn en duizelingen) vond ze het toch beter als ik gelijk even naar het ziekenhuis ging voor uitgebreide controle. Nou dan krijg je CTG, urine en bloedonderzoek. Na een half uur liggen was mijn bloeddruk nog steeds te hoog. Ik heb ook nog een echo gehad, maar dat was een beetje raar. De vk in het ziekenhuis die de echo deed zei al dat ze het allemaal niet goed kon zien. Maar uit de buikomvang van de baby leek het of ik al over de 41 weken zwanger was. Nou ja zeg, dat kan toch gewoon helemaal niet. Mijn eigen vk zei eerder die dag dat de baby heel gemiddeld is en nog lekker de ruimte heeft.
Verder bleek uit de echo ook dat het vruchtwater aan de krappe kant is. De lab uitslagen waren verder wel goed, dus ik mocht wel naar huis. Vrijdag nogmaals bloeddruk laten meten en volgende week vrijdag nogmaals een echo. Maar ik maak me echt zorgen nu hoor. Ok, ik weet dat ze het niet goed kon zien op de echo, maar waarom meet ze het dan toch, als het helemaal niet betrouwbaar is. Ik heb mijn eigen vk nog gesproken en die zei dat ze het in die laatste weken heel vaak mis hebben, dat uiteindelijk alles normaal blijkt te zijn, maar toch heeft het mij niet gerust gesteld. Ze zeiden wel dat als uit de volgende echo weer hetzelfde blijkt ze mij ook niet overtijd zullen laten lopen. Maar ja, met die zorgen die ik nu heb, heb ik liever dat de baby zo snel mogelijk komt.
Maargoed, vanwege mijn  srtijgende bloeddruk moet ik dus wel goed rust houden. Ik mag niet eens meer een boodschapje doen, balen hoor.
Ik hou jullie op de hoogte.
groetjes Maryse

Jee Maryse,

Dat is niet zo leuk voor je. Raar ook dat je tegenstrijdige berichten krijgt, daar zou ik ook onzeker van worden. Ook balen dat je niks meer mag doen. Verveel je je erg of heb je een stapel boeken of dvd's binnen handbereik?

Hier gaat alles nog steeds goed. Heb vandaag eens wat kleertjes voor de baby gewassen (die mijn zoon aan had toen hij net geboren was). Ik moet nog steeds werken en daar staat mijn hoofd totaal niet meer naar.

Mijn zoon werd na 41 weken en 2 dagen geboren en ik hoop dat deze baby wat eerder komt. Ben erg nieuwsgierig naar wie er in mijn buik zit en of het een jongen of meisje is. Wie van jullie weet het nog meer niet, eigenlijk?

Doeg,
Liefs van Jolien

Hoi,

Ryanne, gefeliciteerd met je meiden! Hopelijk kunnen  ze snel naar huis.
Maryse, wat vervelend. Stil zitten is al niets, als  ze elkaar dan ook nog gaan tegen spreken... Niet goed voor je gemoedsrust!
Zelf vorige week erg veel last van harde buiken gehad, bij elke beweging... Gelukkig zijn ze weer afgenomen, anders had ik ook rust moeten houden, en daar ben ik niet goed in.
Achteraf waarschijnlijk de indaling van de beeb geweest. Nog niet helemaal, maar wel al een flink eind vorige week. Hoef nu volgende week pas, als ik 37 weken ben en officieel thuis mag bevallen.
Wat gaan jullie doen? Wij starten thuis en kijken of t lukt thuis, koffer staat wel alvast klaar... Klossen al in huis, maar nog niet onder t bed.

O ja, wij weten ook nog niet wat t gaat worden, denk een meid, maar mijn man denkt een jongen... wordt nu errug nieuwsschierig!

succes allemaal met de laatste loodjes!
X Siem

Hi meiden,

Siem, fijn als je kindje al is ingedaald. De mijne was het onlangs nog niet, ga maandag weer op controle. Is de tweede dus kan best zijn dat-ie nog niet wil indalen. Hij/zij schopt in elk geval nog vrolijk in het rond .

Het blijft een apart gevoel om die voeten te voelen en zien uitsteken in mijn buik. Ik ben geen fan van zwanger zijn, maar dat getrappel vind ik erg gezellig en lief. Verbazingwekkend hoe hard het soms gaat.

Ik ben morgen 37 weken zwanger, ongelooflijk dat het nu toch haast zover is....

Succes allemaal weer,

Jolien

hallo meiden

hier alles nog rustig     net een echo gehad gisteren om te kijken waar het koppie lag want de vk kon het niet voelen waar koppie of kontje lag
dus met 36 week en 3 dgn een echo
is wel leuk kon heel goed zien wat wat was een handje en voetje en onze kleine heeft al haartjes!!

ik weet niet wat het gaat worden dit wil ik ook niet weten dan is de verrassing er af!!
heel veel vragen me dat want ik heb al twee jongens van   bijna 7 en 8 jaar oh nu zeker een meisje!!!
maar goed nog eventjes geduld en dan weten we wat het wordt

groetjes pien

Hello girls,

Nog iemand al bevallen? Ik nog niet hoor. Heb ook het idee dat dat nog wel even duurt (nu 37 + 4).

Heeft er nog iemand van jullie last van het carpaal tunnel syndroom? Ik had het niet bij mijn vorige zwangerschap, maar nu heb ik ontzettend veel last van tintelende en pijnlijke handen en armen. Mijn verloskundige raadde mij aan met polsbeschermers (van het skaten) te slapen. Vannacht voor het eerst gedaan en de pijn was toen wel wat minder, gelukkig. Maar het zit niet erg lekker en ziet er tamelijk debiel uit, maar enfin.

Gisteren was ik bij de vk op controle en de baby is ingedaald. Dat vind ik wel een fijn idee. Nu ga ik pas over 2 weken weer op controle. Hopelijk is de baby er dan al

Hoop dat het met jullie goed gaat!

Liefs,
Jolien

hoi hoi

vandaag 39 weken zwanger
en nog steeds geen baby snik snik
ben het nu eigenlijk wel zat
maar ja we moeten maar gewoon afwachten
verder nog niemand bevallen.

tot gauw
xxx corine

Hoe is het met iedereen? Beetje stilletjes hier de laatste tijd. Misschien zitten we allemaal te wachten, maar niet achter de computer.
Ik zit er nu omdat ik nog iets moet afmaken voor mijn werk (jaaa, verlof.... echt niet dus).
Vanochtend werd ik voor het eerst sinds tijden enigszins uitgerust wakker. Ik dacht: vandaag mag de baby wel komen, want ik voel me fit.
Maar voel nu ook al een uur zo'n ongesteld gevoel. Help. Zal wel wat voorwerk zijn. Kan ook zomaar doorzetten natuurlijk, ieks, spannend.
Moest het even kwijt, wil er niemand over bellen want het zal zo wel weer over zijn.
Ik werk snel verder...

Liefs!
Jolien

Terug
Bovenaan