wie ook in de week van 22-27 juni 2009 uitgeteld

hallo meiden

hier is alles oke!!!
nu 34 en 3 dgn zwanger
he is het bij jullie??
ik ben nu met verlof heerlijk aan het genieten van de kleine die erg druk is

hier nog even het lijstje

kunnen we mekaar goed volgen hoe ver iedereen is en wanneer de eerste baby geboren wordt

naam
leeftijd
kindje
uitgeteld  op        

nienke
29
2
22juni

pien
33
3
29 juni

ryanne
26
1
24 juni

eva
25
1
24 juni

kleinwonder
25
1
24 juni

mamavan2    
33
3
25 juni

maryse                
31                
1                
26  juni                          

jolien
33
2
27 juni

joan
28
1
27 juni

siem
29
1
30 juni

kom op meiden schrijven lekker gezellig
gr pien

Goedemorgen!

Lekker he, pien, genieten van je verlof!
Ik heb sinds vorige week donderdag ook verlof... heerlijk. Ik ben nu 35 + 3 zwanger... en het wordt hier langzaam spannend.
Begin steeds meer last te krijgen van kwaaltjes... en met 2 in mijn buik wordt het toch wel zwaar. In het ziekenhuis hebben ze al aangegeven dat ze met 37 weken een tweelingzwangerschap lang genoeg vinden..... dus het wordt echt spannend.... :)

Hoe is het met jullie verder?

Liefs
Ryanne

hoihoi,
nou Ryanne, voor jou is het dan zeker weten bijna zover! Echt spannend hoor.
Ik ben nu 35+4 weken zwanger en heb ook al heerlijk verlof. Ik was er ook echt aan toe hoor! Ook met 1 in mijn buik vind ik het al zwaar worden hoor. Ik blijf trouwens maar dikke enkels/voeten en handen/vingers houden. Zelfs vandaag nu het niet zo warm is. Ik kan ook echt niet te lang staan of lopen, dan heb ik gewoon megavoeten.

Even een vraagje. Zijn er hier nog meer die voor flesvoeding kiezen? En voor welk merk kies je dan? Want ik weet het gewoon niet meer. Aan de ene kant wil ik voor een huismerk kiezen, want dat scheelt toch in kosten, maar weet niet precies of er echt helemaal hetzelfde inzit. En een huismerk kan je ook niet overal kopen, da's natuurlijk een nadeel. Ik zat eerst te denken om Friso te kiezen, want die is toch goedkoper dan Nutrilon, maar ja dan zie ik weer dat in AH voeding precies hetzelfde zit. Dus ik weet het gewoon echt niet.

groetjes Maryse

Hoi,

Hier ook weer eens een berichtje...
Lekker van m'n verlof aan t genieten! Letterlijk aan t uitbuiken.
Alles gaat prima, dus niets te klagen. Hou wel wat vocht vast, maar niet zoveel dat ik er veel last van heb. Laat alleen alles uit m'n handen vallen, lekker handig als bukken echt niet meer fijn is, haha!
Gaat nu toch echt spannend worden hier, benieuwd wie de eerste wordt...
Dat zal Ryanne wel worden, met 2 tegelijk, pfff stoer hoor dat je t nog zo goed vol houdt.
Maryse, tegen een goede vriendin van me vertelde t consultatie buraeu dat er in nl geen slechte voeding verkocht mag worden. Dus als je de keuze kan maken, is eigen merk ook prima en scheelt vaak de helft. Zij gebruikt van t kruidvat en bevalt prima! Schijnt alleen zo te zijn dat als je eenmaal voor een merk hebt gekozen t beter is om niet meer te wisselen, succes.
Zijn jullie er al helemaal klaar voor? Hier nog de laatste inkopen doen...
X Siem

Hallo allemaal,

Gaat alles nog goed met iedereen? Hier wel, al wordt het zo langzamerhand wat zwaarder. Het meest irritante: vocht, overal in mijn lijf! Help. Mijn voeten gloeien en zien eruit als worsten (en ik ben nog wel vegetarier, dus ik houd niet van dingen die me aan worst doen denken ).

Maar verder gaat alles ok. Krijg het eindelijk wat minder druk met mijn werk, maar klaar ben ik nog steeds niet, ook volgende week nog niet. Laatst dacht ik midden in de nacht: o help, als de baby vroeg komt heb ik de kleertjes nog niet eens gewassen! Maar dat zijn zo van die nachtelijke stressmomenten, ach. Komt vast allemaal goed. Mijn eerste werd negen dagen na de datum pas geboren, misschien komt deze ook pas laat. Het kamertje is in elk geval klaar en de wieg staat.

Zijn jullie baby's al ingedaald? De mijne onlangs nog niet, maar nu voel ik sinds een paar dagen veel meer helemaal onderin mijn buik, dus misschien is-ie nu wat gezakt. Morgen naar de vk, dus dan hoor ik het wel.

@Maryse: waarom kies je voor de fles ipv borst? Ik heb mijn zoon bv gegeven en toen we hem ook fles gingen geven kozen we voor Friso Hyperallergeen. Hij is een keer doodziek in het ziekenhuis beland omdat hij niet tegen Nutrilon kon (fijn, papa en mama voor het eerst samen op stap in Parijs, en dan hoor je dat je baby knock out gaat en met de ambulance naar het ziekenhuis moet... ). Je snapt dat die Nutrilon hier niet meer in huis komt.

Nou succes nog allemaal weer met die laatste loodjes die soms best zwaar zijn...

Liefs,
Jolien

He meiden,

Even een korte update van mij... zo meteen weer naar het ziekenhuis.

Vorige week zondag voor een ctg naar het ziekenhuis, helaas mocht ik niet meer naar huis. Mijn bloeddruk was te hoog en er zat eiwit in mijn urine, oftewel: zwangerschapsvergifitiging.
Aan de bloeddruk medicijnen, kreeg een infuus met magnesium, een katheter... erg fijn. Ook een inwendig onderzoek. Ik had al 2 cm ontsluiting.
De beste oplossing voor zwangerschapsvergiftiging was bevallen... maar er was geen plaats op de kinderafdeling... dus wachten. Maandag niet, dinsdag niet.. dinsdag avond kwamen ze dat er plek was....
Woensdagochtend om kwart over 10 hebben ze mijn vliezen gebroken en kreeg ik een infuus met wee-opwekkend middel.
Het duurde een uur of 2 voordat ik echte wee-en begon te voelen.
Uiteindelijk kreeg ik wee-en met persdrang, maar ik had nog maar 8 cm ontsluiting. Dat was minder. Na anderhalf uur deze wee-en opvangen mocht ik eindelijk persen!

Onze eerste dochter Tess is geboren om 17.16 uur. Ze had een klein beetje hulp nodig met de vacuumpomp. Onze tweede dochter Lynn  kwam er vrij snel achteraan en was er om 17.28 uur. Tess woog 2465 gram en Lynn 2215 gram.

Inmiddels ben ik zaterdag thuis gekomen, maar de meisjes liggen nog in het ziekenhuis. Ze hebben 1 nachtje in de couveuse gelegen, maar liggen nu op de mediumcare. Hier mogen wij ze zelf verschonen en voeden. Dus gaan we nu 2 keer per dag op en neer naar het ziekenhuis. Hopenlijk mogen ze snel mee naar huis!!

Hoe is het met jullie verder? Is het nog een beetje uit te houden met de warmte?

Liefs
Ryanne

Hoera voor Ryanne! Twee gezonde meiden op de wereld gezet, super zeg! je bent dus de eerste van ons, al was dat ook wel te verwachten met een tweeling. Wel jammer dat je zwangerschapsvergiftiging kreeg, gaat het nu goed met je?
Ik ben heel benieuwd naar hoe het zo is als mama van twee, zo ineens. Ben heel blij voor je.

Nu wij allemaal nog......

Liefs, Jolien

hallo meiden

de eerste baby's van ons forum zijn geboren!!!

ryanne   27 mei 2 dochters tessa en lynn

gefeliciteert meid hopen dat we snel mogen volgen!!

zelf heb ik weinig klachten het beweegt nog goed en er  is vrucht water genoeg dus ik ga er maar vanuit dat we 2 week te laat bevallen dan valt het mee.  mijn jongste kwam ook echt met 42 week pas dus ik  hou er rekening mee!!!
hoe is het met de rest van de meiden???

groetjes pien

Terug
Bovenaan