WIE OOK IN RONDE 7!!

Hey meiden,

Hier alles goed...last van migraine gehad dus nog niet helemaal jofel ! Allereerst lin, van harte meid !!!!!! Geniet er lekker van he ....esseltje, welkom meid. Ik ben dus happy, 33 jaar en bezig aan ronde 14 pffffffff .   Mama, ook lekker aan de klus, hier ook weer meis, zet em op he ! Joepie, wat balen lieverd, k*tzooi ! Zo zie je maar weer dat al die klachten niks zeggen, verdorie. Hoop dat mn pendel gelijk krijgt voor je ..............Als jullie allemaal verhuizen, verhuis ik mee...zie het wel. meiden, fijne zondag

Liefs happy

Zo, gaat wel weer wat beter ! Joepie, hoe de babes in de gaten he, rimke heeft weeen pfffff spannend he, we zijn helemaal nerveus haha

xxx

Happy, ik las het!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Spannend hoor, elke ochtend het eerst topic waar ik naar kijk! Hopen dat ze ontsluiting van 3-4 cm heeft, dan ging de verloskundige haar vliezen breken he??
Essy had een jongetje gekregen he? Hoe heet hij???

Verhuis lekker mee, er kletsen al meer meiden op 8 RONDES OF VERDER...WIE OOK??

Balen zeg, dat je migraine hebt gehad?! Hoe is het daar nu mee???
We zien je op het andere topic!!!!!!!

Liefs Joepie

Hoi Meiden,

Gaat iedereen nu verhuizen naar 8 rondes of meer of blijven er hier nog mensen kletsen?
Ik zit al een maand te vroeg mee te kletsen maar als jullie nu allemaal gaan praten over de 8ste ronde dan zit ik denk ik verkeerd. hihihi

Debbie

Hey Bears

Gewoon meegaan naar die andere topic!!
Ik zit ook nog maar in ronde 4, geeft niks ( weet wel wat het is om te wachten, bij mijn 1e was ik in de 9e ronde zwanger)
Maar ik vindt het gewoon een gezellig kluppie>

Liefs Mama2006

Oke mama2006 ik ga gezellig mee naar de andere topic. Inderdaad is het hier wel gezellig en tot nu toe redelijk overzichtig met wie er mee kletsen.

Debbie

Happy, speciaal voor jou! hahaha!!

Wat spannend he, van Rimke...ze is de hele dag al niet geweest! Laat je het even weten als er nieuws is??? Want heb geen hyves ofzo!! (wel hyves, maar niet dat ik van haar wat kan zien en ben wel nieuwsgierig!)

Hoe is het met je? Is de migraine helemaal over???
Je zit nu ook redelijk in de klusdagen he???Spannend hoor, heb je alweer voor jezelf gependelt???
Een andere meid van de kluskippies heeft ook voor me gependelt en bij haar kwam eruit dat ik binnen 3 maand zwanger zou zijn!!! Ze heeft er ook een speciale opleiding/cursus voor gedaan...hoop dat jij gelijk krijgt, dan heeft zij dat ook!!!!

Ga ff met het eten beginnen!

Fijne avond!
Liefs Joepie

Joepie, lees het nu pas want had al op je nieuwe topic gereageerd !!!!! Rimke, is bevallen......joehoe. Kreeg rond zes uur een sms of ik het de babes wou vertellen......moet je maar ff lezen ! Hier idd aan de klus...........ik hoop ook dat het pendelen klopt meisje.....we gaan gewoon heeeeel erg ons best doen he ! Zie je op je nieuwe topic

Kusssss happy

Terug
Bovenaan