WIE OOK IN RONDE 7!!

Hey dames,

Bears, natuurlijk mag je mee kletsen...zwanger worden lijkt altijd lang te duren, helemaal als je het zooooooooo graag wil!!!Ik hoop dat het deze ronde zwanger is...
Pendelen doe je met een draadje waar je wat aan hangt (ring ofzo) je stelt dan vragen en wat ik nog weet is dat als het pendeltje rond draait is het ja/nee (weet niet meer wat wat is) en als het heen en weer gaat is het dan het andere, hihi! Happy, heb ik dat een beetje goed? Dat was tenminste hoe het hier werd gedaan!

Mama, hoe ik me voel...tja...nog steeds niet helemaal top en de ene keer denk ik echt, ik ben zwanger en de andere keer denk ik dat het echt niet raak is...en die onzekerheid en dat geslinger heen en weer, dat maakte me helemaal zenuwachtig. Mijn temp was vanavond 37.0...heb dat wel vaker, maar hoop toch niet dat hij teveel zakt vannacht...want dan weet ik genoeg! Maar ben er wel heel erg bang voor!
Nog steeds veel last van mijn buik, zeurderige pijn en felle steekjes, m'n borsten en tepels zijn heel gevoelig, mijn darmen rommelen, ben 's morgens dus bij vlagen misselijk en zo kan ik nog wel even doorgaan...

Heb vanavond onder de douche nog wat ontdekt, ik was een beetje aan het 'voelen' zeg maar en mijn schaamlippen (toch allemaal dames hier) staan wat verder uit elkaar, net of het iets open stond en ze zijn ook wat voller...Dat had ik dus eerder ook niet en ik weet niet of ik dat al genoemd heb, maar zie nu ook adertjes (lijken hele kleine dunne spatadertjes) over mijn borsten. En dus die dikke witte, of veel waterige afscheiding...je zou er haast wat van gaan denken, maar ik durf het niet meer...

ALS ik zwanger zou zijn, dan had ik me al wel helemaal bedacht hoe ik het mijn zus, zwager en kids ga vertellen. Mijn nichtje is begin oktober jarig en ik had al op internet opgezocht, je kunt zo'n shirtje laten bedrukken en dan zet ik erop, HOERA, ik ben zo blij!!En dan op de achterkant,  Ik krijg er een neefje of nichtje bij!
Lijkt me zoooooo leuk om dat te geven, dan ben ik precies 8 weken...dan heb ik het nog knap vol gehouden, want ben een open boek eigenlijk!!!

Happy, hoe is het verder met je meis?????

Tot morgen dames, ik kruip onder de wol!

Liefs Joepie

Goedemorgen meiden,

De laatste dag en dan WEEKEND!!! Ben zo aan toe! Niet echt een geweldig weekend, want vanavond gaat m'n vriendje weg, morgenavond ben ik weg en zondag hebben we familiefeest, dus we leven een beetje langs elkaar, hihi, maar goed, het wordt wel een spannend weekend!
Vanmorgen was m'n temp. 36.9!! Lekker hoog dus, maar toch krijg ik steeds meer het gevoel dat ik niet zwanger ben..
Moest vanmorgen naar wc (meer dan alleen plassen zeg maar) en toen had ik bij het afvegen weer wat slijmerige afscheiding...Dat heb ik normaal ook als ik ongesteld ga worden...(weet dus niet of ik dat ook heb als ik zwanger ben, want ben nog nooit zwanger geweest) maar dat maakte me toch wel een beetje bang.
De aders op mijn borsten zijn lichter geworden, dus zal het dan toch wel niet raak zijn!
Heb nog steeds een vol gevoel en de steekjes in mijn buik, dus echt lekker voel ik me niet, maar...ik ga er maar vanuit dat ik zondagavond/maandag ongesteld ga worden!

Duimen jullie heel hard voor me dat mijn ongesteldheid uitblijft???

Moet aan het werk! Fijne dag!!

Liefs Joepie

Lieverd, ik duim voor je hoor !!!!! Ik moet nu vliegen maar, klets hier vanaaf ff.....fijne dag

Knuf happy

Hey Joepie

Mijn duimen draaien als een gek hier!!!!
Hoop dat het gelukt is.

Liefs Mama2006

Ik heb vandaag een heel mooi cadeau gekregen: ik ben weer zwanger! Heb net een test gedaan en er is geen twijfel mogelijk! Had deze week de moed eigenlijk opgegeven, was heel erg down. Zou vanavond eigenlijk met manlief het erover hebben om een pauze in te lassen omdat het me teveel frustratie en verdriet kostte, maar dat is nu niet meer nodig!
Hoop dat er heel snel nog meer positieve berichtjes zullen volgen en dat we met zijn allen naar het zwanger-zijn forum kunnen overstappen!

Heel veel liefs,

Linda

Hey Lin,

Wat geweldig!!!! Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geniet er lekker van meisje, hier doen we het toch allemaal voor he, het moment dat je dat op het forum mag zetten, lijkt me super!!!
De 9e ronde was het he? En wanneer had je je NOD, ook vandaag????
Ben superblij voor je, strooi je hier nog wat glitters???

Dames, mn temp was vanmiddag 37.4!! Zo hoog is hij overdag nog nooit geweest! weet dat het nie veel nut heeft, maar het houdt me rustig op zulke momenten!!!

Vinden jullie die reclame naast het schrijfblok van vt-wonen ook zo irritant?? Dat geflikker van die meubels...het is ook de bedoeling om aandacht te trekken, ik weet het, maar het lukt zeker!! BAH!!

Fijne aaf!

Liefs Joepie

Hoi meiden

Lin GEWELDIG NIEUWS gefeliciteerd.
Het is je erg gegunt, tja ze zeggen, dat wanneer je het het minst verwacht.........
Hoop dat we snel zullen volgen.

Hey joepie
Dat dacht ik gisteren ook, wat een irritante reclame, kan niet eens rustig lezen met dat geknipper.
Je temp is mooi hoog, je NOD is zondag niet??
Wat ga je doen testen of afwachten??
Ik duim voor je!!

Liefs mama2006

Terug
Bovenaan