A
Anoniem
Guest
Hey dames,
Bears, natuurlijk mag je mee kletsen...zwanger worden lijkt altijd lang te duren, helemaal als je het zooooooooo graag wil!!!Ik hoop dat het deze ronde zwanger is...
Pendelen doe je met een draadje waar je wat aan hangt (ring ofzo) je stelt dan vragen en wat ik nog weet is dat als het pendeltje rond draait is het ja/nee (weet niet meer wat wat is) en als het heen en weer gaat is het dan het andere, hihi! Happy, heb ik dat een beetje goed? Dat was tenminste hoe het hier werd gedaan!
Mama, hoe ik me voel...tja...nog steeds niet helemaal top en de ene keer denk ik echt, ik ben zwanger en de andere keer denk ik dat het echt niet raak is...en die onzekerheid en dat geslinger heen en weer, dat maakte me helemaal zenuwachtig. Mijn temp was vanavond 37.0...heb dat wel vaker, maar hoop toch niet dat hij teveel zakt vannacht...want dan weet ik genoeg! Maar ben er wel heel erg bang voor!
Nog steeds veel last van mijn buik, zeurderige pijn en felle steekjes, m'n borsten en tepels zijn heel gevoelig, mijn darmen rommelen, ben 's morgens dus bij vlagen misselijk en zo kan ik nog wel even doorgaan...
Heb vanavond onder de douche nog wat ontdekt, ik was een beetje aan het 'voelen' zeg maar en mijn schaamlippen (toch allemaal dames hier) staan wat verder uit elkaar, net of het iets open stond en ze zijn ook wat voller...Dat had ik dus eerder ook niet en ik weet niet of ik dat al genoemd heb, maar zie nu ook adertjes (lijken hele kleine dunne spatadertjes) over mijn borsten. En dus die dikke witte, of veel waterige afscheiding...je zou er haast wat van gaan denken, maar ik durf het niet meer...
ALS ik zwanger zou zijn, dan had ik me al wel helemaal bedacht hoe ik het mijn zus, zwager en kids ga vertellen. Mijn nichtje is begin oktober jarig en ik had al op internet opgezocht, je kunt zo'n shirtje laten bedrukken en dan zet ik erop, HOERA, ik ben zo blij!!En dan op de achterkant, Ik krijg er een neefje of nichtje bij!
Lijkt me zoooooo leuk om dat te geven, dan ben ik precies 8 weken...dan heb ik het nog knap vol gehouden, want ben een open boek eigenlijk!!!
Happy, hoe is het verder met je meis?????
Tot morgen dames, ik kruip onder de wol!
Liefs Joepie