WIE OOK IN RONDE 7!!

Hey mama,

Heb zondagavond mijn NOD ja, maar ga van maandag uit. Ik heb een hele regelmatige cyclus en heb duidelijk mijn eisprong gevoeld op dag 13 's avonds. En dat had ik de vorige keer ook en toen werd ik ook precies 14 dagen daarna ook 's avonds ongesteld.
Maar heb wel zoiets als ik maandag nog een hoge temperatuur heb, dan zie ik het zonnig in!!!

Maar toch heb ik het gevoel dat ik ongesteld ga worden! Heb elke keer het idee dat ik wat voel 'lopen' zeg maar...heel irritant, want dan ga ik toch elke keer kijken...
En het is nog maar vrijdag, dus ik weet dat het eigenlijk nog niet zover is...Moet ook wel veel plassen hoor, dus zit er toch nie voor niks, hihi!

Ik ga lekker popstars kijken, het weekend inluiden!!

Fijne aaf!

Liefs Joepie

Goedemorgen meiden!!

Linda, hoe is het met je!? Kun je het een beetje bevatten en hoe voel je je???

Happy en Mama, wanneer zitten jullie weer in jullie klusperiode??? Schiet ook mooi op toch?

Mijn temp. was vanmorgen 36.8! Lekker hoog dus! Ik wacht met spanning morgen af, want de vorige keer ging mijn temp. op dag 27 omlaag en werd ik 's avonds ongesteld...dus als hij morgen hoog is?!?! Dan wordt het spannend!
Mijn vriendje is naar zijn werk en ik dacht net, wat als ik nu test en het is positief, dan kan ik mooi een cadeautje voor hem halen ofzo en dat geven als hij straks terug komt...maar ik durf het niet, want stel je voor dat hij negatief is, dan ben ik uit mijn 'droom' en vriendjelief dan straks ook...
Dus ik wacht geduldig! Best knap als je bedenkt dat ik in de vorige 6 rondes er telkens wel 2 doorheen jaste! Toen had ik echt geen geduld!!
Maar heb m'n buik vol van die negatieve testen, dus dan doe ik ze liever niet meer, alleen als ik overtijd ben!

Kwaaltjes zijn hetzelfde, was alleen vanmorgen bij het opstaan echt duizelig, dus ik moest wel wat eten...heb 2 beschuitjes gehad...ging redelijk!

Meiden, een fijne dag en hoop snel van jullie te horen!

Liefs Joepie

Hé Joepie!

Spannend hoor! Hoop dat ik je straks kan verwelkomen op het zwanger-zijn-forum! Ik kan het eerlijk gezegd nog steeds niet bevatten, vind het toch wel weer eng. Moet vaak naar de wc (volgens mij gewoon van de zenuwen ha,ha,ha). Net in de winkel werd ik effe niet lekker. Het was er ook druk en ik kreeg het even benauwd! Het zal dus toch echt wel zo zijn! En mijn temp is ook hoog gebleven. Ik moet het allemaal gewoon even laten bezinken. We hebben de afgelopen maand wel op het "juiste tijdstip" geklust maar zoals jullie weten hoeft dat geen garantie te zijn voor een zwangerschap. Dus toen ik gisteren een positieve test in mijn handen hield kon ik het in eerste instantie niet geloven.....Zal blij zijn als we onze eerste echo achter de rug hebben!

Wanneer wil je gaan testen, Joepie? Ik zal aan je denken vandaag!!!!

Hey meiden...

Hier een verdrietige Joepie...Heb vanmiddag getest, negatief en net getempt. en mijn temperatuur is gezakt naar 36.7...en dat midden op de dag...ga morgen dus echt ongesteld worden...
Ik hou jullie zeker in de gaten, maar ik zal minder typen (al moeten we dit topic er wel in houden, jullie zijn gezellige meiden) Alles draait hier gewoon om het zwanger worden en dat is niet goed voor me...De teleurstelling komt steeds harder aan, Happy, je herkent dat zeker wel he??

Ik hoop echt dat je gelijk gaat krijgen met het pendelen en dat ik in oktober zwanger raak. Mijn nieuwe NOD is 4 oktober, dus dat zou leuk zijn!!

Fijne dag meisjes!

Liefs Joepie

Hey Joepie

Wat ontzettend balen!!!! had goede hoop voor deze ronde.
Kop op, en verder gaan, zit niks anders op ( ik weet het makkelijker gezegt dan gedaan, maar toch ).
Wie weet krijgt happy in oktober wel gelijk!!!

Zit inderdaad in de klusweek, we doen ons best.
Heb nog geen positieve test, maar die verwacht ik maandag/woensdag!!

Liefs Mama2006

Hey meiden,

Joepie: wel handig een topic voor meiden die al ietsjes langer bezig zijn...

Wil graag meekletsen!!!

Mijn NOD is 12 sept ong. en heb eergisteren mijn eisprong gehad!!! En gisteravond ineens wat rose helder bloed bij het afvegen, (ik internetten, nu kan het een eisprongbloeding zijn, dit komt blijkbaar wel vaker voor) Nu hebben we donderdag morgen voor het laatst geklust, en nu maar hopen dat er nog zwemmertjes actief waren!!!!

Misschien denken jullie van wat is haar NOD kort op haar eisprong, maar dat is bij mij normaal, tenminste bij mij...   Ik loop al bij de gyn, en volgens haar is het niet normaal en te kort op elkaar...

Ik zal nu eens alles rustig gaan lezen...!!!!

Liefs Esseltje

joepie meid, je NOD is morgen pas!!! Geen bloed geeft moed!!!

Ik blijf voor je duimen!!!

Meiden,

mn temp was vanmorgen nog verder gezakt en aan mijn tampon zat al wat roze vloed, dus ik ga door naar ronde 8!!
Happy, ik hoop dat je gelijk hebt met oktober! Alweer voor jezelf gependelt??
Ik laat deze topic even voor wat het is, want van mij mogen er meer meiden mee kletsen, maar dan verander ik het in 8 RONDES  OF VERDER...WIE OOK??
Mama, ik weet dat jij nog niet zover bent, maar je bent ook van harte welkom daar!!!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan