WIE OOK IN RONDE 7!!

Nee, happy dat meen je niet!!!!!!!!
EEN STREEP IS EEN STREEP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je bent gewoon zwanger.
Ik kan me voorstellen dat je een duidelijker test wil ,maar die krijg je vast wel!!

Liefs Mama2006

Goedemorgen meiden!

Happy, las net je verhaaltje op de klusbabes...wat balen meisje, nu helemaal geen streepje meer te zien? Ben er wel van overtuigd dat er bij die eerste test gewoon een streep stond hoor, die vriendinnen zeggen dat niet voor niks...en je hebt toch echt HCG-hormoon nodig om een streepje te krijgen...

Maar het is nog vroeg, je hebt morgen je NOD, dus misschien zat er dan toch niet genoeg hormoon nog in je lichaam! Geef de moed niet op hoor meid, dat mag je pas doen als de rd-tjes zijn gearriveerd! Het kan nog zat!

Vera, hoest met jou???Voel je al wat? Ik heb sinds vanochtend weer rode pukkeltjes over mijn borsten lopen, dat had ik de 5e ronde ook en toen voelde ik me echt zwanger, maar is het waarschijnlijk niet goed ingenesteld. Voel me ook een beetje weeig...We wachten maar af, nog 10 dagen te gaan. Zondag 7 sept. hebben we ook nog familiedag van vriendjes kant. Misschien maar goed ook, dan kan ik ook niet de hele dag naar de wc. Doe wel een tampon in...maar de vorige rondes als ik die er dan na een paar uurtjes eruit haal zat er een beetje bloed aan, dus weet nog niet of ik het echt durf...pppfff...zenuwslopend weer...Gelukkig nog maar 1 weekje werken, ben vandaag en morgen vrij (tenzij ik morgen gebeld word dat ik in moet vallen.) dus dan nog 5 daagjes en dan weten we het zeker!

Ik duim voor ons en nu natuurlijk eerst voor happy!!!

Liefs Joepie

Hallo allemaal,

Ik heb net ronde 7 achter de rug en helaas weer net raak. Ik lees altijd mee en nu zag ik dat happy doet pendelen?

Happy zou je zo vriendelijk willen zijn dit ook voor mij te doen??

Ik zou het erg waarderen!

Madelon Loomans
01-03-1977 Maastricht

Bedankt alvast!

Hey Happy

Ik lees nu ook net je berichtje bij de klusbabes, wat raar dat de test negatief was!!
Om een streepje te krijgen moet je toch echt het hcg- hormoon aanmaken.
Sorry als ik je gekwest het om je zo vroeg te feliciterern, maar dacht echt dat het wel goed zou komen!!!
Ik denk dat je even geduld moet hebben aangezien morgen je NOD is!!!
Ik heb toch nog wel een beetje hoop.

Reageer vanavond verder, even hondje uitlaten.
Liefs Mama2006

Hey meiden,

happy, hoe is het met je? Ben je de dag een beetje doorgekomen?! Vind het zo vervelend voor je dat je vanmorgen ineens niks zag, maar ik blijf een beetje bij mijn standpunt van vanmorgen, je moet toch echt hcg-hormoon in je urine hebben om een streepje te krijgen...hopelijk snel beter nieuws! Als je morgen doorkomt ziet het er vast veel positiever uit!!

Vera, daar kon je toch niks aan doen? Hoe vaak hebben we wel niet gelezen, een streep is een streep, hoe dun ook! En dat is ook eigenlijk zo! Je was gewoon lekker enthousiast.

Hier een lekker dagje gehad, beetje aangerommeld en nog wat in het huishouden gedaan. Moet ook gebeuren.
Vandaag ook wel weer last van mijn buik gehad...hoop zo dat het een keer raak mag zijn! Voor ons allemaal!!!

Fijne avond!

Liefs Joepie

Meiden, ff kort want ben doodziek, de rd s zijn er . Het hele verhaal staat bij de babes......ga wel weer gezellie met jullie meekletsen hoor maar, zit er nu ff doorheen !

Liefs happy

Madelon, zal het van de week ff voor je doen en zet het dan wel hier neer !

Liefs happy

O ja vera, geeft toch niks meid...ik zou hetzelfde hebben neergezet hoor !

Knuf happy

Terug
Bovenaan