Goedemorgen meiden!
Happy, las net je verhaaltje op de klusbabes...wat balen meisje, nu helemaal geen streepje meer te zien? Ben er wel van overtuigd dat er bij die eerste test gewoon een streep stond hoor, die vriendinnen zeggen dat niet voor niks...en je hebt toch echt HCG-hormoon nodig om een streepje te krijgen...
Maar het is nog vroeg, je hebt morgen je NOD, dus misschien zat er dan toch niet genoeg hormoon nog in je lichaam! Geef de moed niet op hoor meid, dat mag je pas doen als de rd-tjes zijn gearriveerd! Het kan nog zat!
Vera, hoest met jou???Voel je al wat? Ik heb sinds vanochtend weer rode pukkeltjes over mijn borsten lopen, dat had ik de 5e ronde ook en toen voelde ik me echt zwanger, maar is het waarschijnlijk niet goed ingenesteld. Voel me ook een beetje weeig...We wachten maar af, nog 10 dagen te gaan. Zondag 7 sept. hebben we ook nog familiedag van vriendjes kant. Misschien maar goed ook, dan kan ik ook niet de hele dag naar de wc. Doe wel een tampon in...maar de vorige rondes als ik die er dan na een paar uurtjes eruit haal zat er een beetje bloed aan, dus weet nog niet of ik het echt durf...pppfff...zenuwslopend weer...Gelukkig nog maar 1 weekje werken, ben vandaag en morgen vrij (tenzij ik morgen gebeld word dat ik in moet vallen.) dus dan nog 5 daagjes en dan weten we het zeker!
Ik duim voor ons en nu natuurlijk eerst voor happy!!!
Liefs Joepie