WIE OOK IN RONDE 7!!

Achternaam : ottens
Voornaam : vera
Geb datum: 26-09-1980

( en natuurlijk voor iedereen die mij kent alsjeblieft hou het voor je!!! bedankt)

Mama2006

Ik heb voor je gependeld .......september van een knulletje !!!!

Kus happy

Nou ik hoop dat je gelijk krijgt, vindt het wel erg grappig hoor!!!
Een knulletje, zou wel erg mooi zijn hé!!!
Bedankt (ook al komt het niet uit in sept ben er met deze ongi toch wat vrolijker van geworden!!!).

Liefs Mama2006

Nou haha dan ben ik blij dat ik iig iets voor je heb kunnen doen !!!! Succes meis ...

xxx

Is het vaak uitgekomen dan happy??

Hoorde vanmorgen dat er weer een meisje van ons forum zwanger is, ben zoooo blij voor haar, maar toch wel moeilijk! Zij zat in ronde 6, ik hoop dat ik in ronde 7 blijf steken!

En hoest met jou dan?? Jij vrijdag je NOD, je had een goed gevoel he, zei je???
Hoop dat het uitkomt meid, ik gun het je zo!!

Ga weer aan het werk!

Liefs Joepie!

@happy: lees van Joepie dat je de 22 NOD had, dat was nog voor mij!!!
Hoe is het ben je al ongi of nog niet??
Ik duim voor voor je.

@joepie: het is inderdaad best wel balen als je dat leest ( zij in ronde 6 jij in 7).
Ik schrijf ook bij de meistoppers en ben starks bang dat iedereen zwanger is behalve ik!!
Er zijn al heel veel zwanger, meer dan de helft!!!

Nou, ja ik wacht weer tot de ongi voorbij is en de klusweek begint!!
Alleen valt de klusweek midden in de feestweek bij ons in het dorp.

Liefs Mama2006

Ola meiden,

Joepie, ik doe het nog niet zo lang maar heb wel vaak hetzelfde als iemand die het wel al een poosje doet, afwachten dus maar............vandaag erg misselijk en duizelig, vanmorgen maar weer terug naar bed gegaan, was gelukkig vrij ! Nog ff een paar daagjes geduld, zucht...

Mama2006, ik heb vrijdag mn nod dus moet nog ff geduld hebben pffffff wachten is een drama he !

Liefs happy

Ha meiden,

Daar was ik weer, lekker vroeg vertrokken van mijn werk, want was helemaal kapot.
Mijn moeder weet dat we bezig zijn, dus heb haar even gesmst om me even gerust te stellen, want soms denk ik echt dat ik overblijf!!!
Maar ze smste terug dat het heel normaal was en ze had ook nog even mijn zus gebeld (mijn fam. weet het) en die zei ook dat het nog allemaal kon en dat ik me niet druk moest maken! Je weet het zelf eigenlijk wel, maar toch fijn als je het van een ander hoort!

Happy, fijn dat je lekker thuis was vandaag, lekker uitrusten he?? Ik zeg niet meer van, het lijkt wel of je zwanger bent, want dan ben je alleen maar meer teleurgesteld, maar ik hoop het echt voor je! Dan mag ik nog niet klagen met mijn 7 rondes!
Wat leuk dat jij bijna altijd hetzelfde hebt als degene die ook pendelt, is dat Rimke op de klusbabes??? Want kreeg dat toen mee dat zij het ook weleens doet...
Zou leuk zijn als je het goed had, dan wil ik nog wel een keer ongesteld worden, hihi!

Mama2006, wat fijn dat je het begrijpt...het is echt niet dat ik het een ander niet gun, maar het doet soms wel een beetje pijn, wanneer zou ik die woorden ik ben zwanger, in hoofdletter mogen typen?!?!?! hoop heel snel!
Kan me voorstellen dat je het ook zo voelt, maar je zit in ronde 3 of 4 toch? Dan hoef je je iig nog geen zorgen te maken dat het niet lukt, want je begint nog maar net !(ook al weet ik uit ervaring dat het heel lang lijkt te duren, als je stopt met anticonceptie ben je liever gisteren dan vandaag zwanger!)
Maar het is toch vervelend als iedereen om je heen met goed nieuws komt!

Ik ga even verder neuzen hier en dan lekker macaroni maken!

Mijn temp. was vanmorgen 36.4, dus denk dat hij morgen meer stijgt! Hou jullie op de hoogte!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan