WIE OOK IN RONDE 7!!

Hey joepie, ja dat is idd rimke bij ons ! Maar, die wil het eigenlijk niet meer doen dus, neem ik het stokje maar over he ..........Wat fijn dat je moeder je toch ff geruststelde joh ! Altijd fijn om ff te horen he .....Snap helemaal hoe je je voelt ten op zichte van de andere meiden hoor. Ben ook weleens bang dat ik overblijf bij de babes....... We gaan positief blijven hoor meisje......komt voor ons ook wel goed ! De pendel zegt het hahaha nee gekheid natuurlijk......

Liefs happy

hihi, happy!!! Gelukkig dat we de pendel nog hebben he? Wat moeten we zonder!!
Maar ik hoop toch heel erg dat je gelijk hebt hoor!!
Fijn dat je zo positief blijft, heel erg goed van je! Eigenlijk de omgekeerde wereld dat jij mij er bovenop moet slepen, want jij bent langer bezig dan ik!
Petje af voor je meid!

Maar als jij straks ook zwanger bent (wat ik natuurlijk hoop) blijft er niemand met me over, haha! Ik ben zoooooooo ontzettend zielig!!! hihi!
De hormonen gieren door mijn lijf, kan overal wel om huilen of boos om worden! Arm vriendje, hij heeft heel wat met te verduren!
Maar goed, eenmaal zwanger, zal ik het beste vriendinnetje zijn die ik maar kan zijn!!
(als dan mijn hormonen dat toelaten, whahaha!)

Ik heb de macaroni weer op, spring zo ff onder de douche, heb erg veel pijn!
(heb fibromyalgie, een weke-delenreuma!) dus ff lekker op de bank vanavond!
Ik hou de klusbabes ook in de gaten, want ik denk dat Rimke elk moment kan bevallen, hihi! spannend hoor! Ze heeft van die leuke muurstickers op de babykamer zag ik toen! Heb van haar de site gekregen, erg leuk!

Fijne aaf (avond) en tot snel!

Liefs Joepie

Hoi joepie

Ik weet dat ik nu maar in ronde 4 zit, maar ik bedoel de vorige x toen ik in ronde 9 zat.
Dus ik heb me precies zo gevoelt als jouw.
Na de 6e rond moest ik elke x als ik ongi werdt toch echt even een traantje wegvegen!!

Reageer straks verder mijn nasi brandt aan!!!

Liefs Mama2006

Jeetje meis, das ook niet niks dan zeg. Hoop dat je je wat beter voelt als je onder de douche vandaan komt ........ach ik heb ook mn momenten hoor dat ik er doorheen zzit maar, dan zijn er altijd de babes die me er weer bovenop helpen !!! Zijne cht wereld meiden, stuk voor stuk.........Ik weet dat als ik vrijdag ongi word ik er ook ff doodziek van zal zijn en ben dan altijd blij dat die lieve schatten er voor me zijn

Tja rimke staat idd op ploffen ...hoop voor haar dat het niet zo lang meer gaat duren. Ze slaapt al zo lang zooooooo slecht. Ikben benieuwd hoor ....ik heb gezegd dat ze 31 aug. gaat bevallen .......

Meisje, doe rustig aan he, gezellige avond !

Knuf happy

Oja, mama2006, dat klopt, je had al een kindje waar je de 9e ronde zwanger van was...hihi, dat was me even ontschoten!! ppff...nu ik dat weer weet ben ik iets gerustgestelde, dom, ik weet het, maar alle beetjes helpen!!
Hoop dat je nu eerder zwanger raakt, ik gun het jullie ook allemaal!!
Eet smakelijk!!

Happy, kan er goed mee omgaan hoor, maar moet wel streng zijn voor mezelf, want anders doe ik teveel hihi!

31 augustus voor Rimke, daar kan ik me wel in vinden, maar ik denk nog ietsjes eerder, misschien een dag ofzo, haha! Heeft ze dat ook voor zichzelf gependelt??
Zit zelf bij de kluskippies maar met een stel van die meiden zit ik ook op hyves en op een msn-site alleen voor leden, dus de kluskippies zijn een beetje stil daardoor, maar we kletsen wel heel veel op die andere site! Lekker he, dat je daar op terug kan vallen!

Ga nu echt douchen, hihi!

Liefs Joepie

@joepie geeft niet er wordt ook zoveel geschreven!!
Mijn moeder heeft trouwens ook fibromyalgie erg vervelend en pijnlijk.
Het doet me soms erg veel pijn om haar zo te zien.
Trouwens 7 sept NOD dat is al snel, hoe is het met je temp??

@happy o. aanstaande vrijdag ik dacht al!!
Nou ik duim voor je!!!

Zo even mijn banner erbij gehaalt

Weltusten meiden, liefs Mama2006

Ha meiden!!

Vroeg he, maar ik was op tijd wakker, dus had nog ff tijd om te typen voordat de kleuters op me wachten!!!
Vera (weet nu toch dat je zo heet, hihi) wat vervelend dat je moeder het ook heeft. Toen ik voor het eerst hoorde wat het was, had ik er nog nooit van gehoord en nu hoor je het steeds vaker...maar goed, dan heb je het er ook meer over!
Maar kan me aardig redden hoor, hopen dat dat zo blijft!

Happy, nog maar 3 daagjes! Hoe voel je je vandaag???Blijf je wel gezellig bij ons, mocht het raak zijn! (wat we met zijn allen hopen, duim duim!) wel grappig zo'n clubje van 3, dat heb ik nog niet eerder mee gemaakt! Dan kan ik tenminste een beetje bijhouden wat er getypt is, hihi!

Mijn temp...tja, vaag! Ik temp 2x, omdat mijn temp. nogal wisselend is, had zondag of maandag dus mijn eisprong en mijn temp. stijgt altijd 2 of 3 dagen daarna! de vorige keer zelfs 4 dagen...maar ik voel hem heel goed, vandaar dat ik wel weet dat hij geweest is...vanmorgen om 5.00 (tegen die tijd moet vriendje er vaak uit) was hij 36.2!!!! (basistemp. 36.3) en tegen 7.00 (moet ik eruit) was hij 36.7...weet nu niet wat ik ervan moet denken, want zo heeft hij nog nooit geschommeld!
Hebben gisterenavond ook nog even geklust, mocht hij iets later geweest zijn, dan ligt er iig een voorraadje, hihi!

Meiden ik moet gaan!!! Lekker een half dagje! en daarna tot nu toe nog 2 dagen vrij! (als er iemand ziek is op die school, dan vervang ik do of vr...)

Fijne dag!

Liefs Joepie

Meiden, ff heel kort want kom net uit mn werk en moet nog eten ! Vanmorgen getest met sensitest en een heel licht en dun streepje. Geloofde het eerst niet maar mn vriendinnen zagen hem ook. Tja ik weet het niet, normaal zeggen ze streep is streep maar ik geloof het pas als het duidelijker wordt. Ben bang als ik morgen ofzo weer test dat er niks meer staat pffffffff. Sorry voor mn ego verhaal hoor....

Liefs happy

Terug
Bovenaan