Ha meiden!!
Vroeg he, maar ik was op tijd wakker, dus had nog ff tijd om te typen voordat de kleuters op me wachten!!!
Vera (weet nu toch dat je zo heet, hihi) wat vervelend dat je moeder het ook heeft. Toen ik voor het eerst hoorde wat het was, had ik er nog nooit van gehoord en nu hoor je het steeds vaker...maar goed, dan heb je het er ook meer over!
Maar kan me aardig redden hoor, hopen dat dat zo blijft!
Happy, nog maar 3 daagjes! Hoe voel je je vandaag???Blijf je wel gezellig bij ons, mocht het raak zijn! (wat we met zijn allen hopen, duim duim!) wel grappig zo'n clubje van 3, dat heb ik nog niet eerder mee gemaakt! Dan kan ik tenminste een beetje bijhouden wat er getypt is, hihi!
Mijn temp...tja, vaag! Ik temp 2x, omdat mijn temp. nogal wisselend is, had zondag of maandag dus mijn eisprong en mijn temp. stijgt altijd 2 of 3 dagen daarna! de vorige keer zelfs 4 dagen...maar ik voel hem heel goed, vandaar dat ik wel weet dat hij geweest is...vanmorgen om 5.00 (tegen die tijd moet vriendje er vaak uit) was hij 36.2!!!! (basistemp. 36.3) en tegen 7.00 (moet ik eruit) was hij 36.7...weet nu niet wat ik ervan moet denken, want zo heeft hij nog nooit geschommeld!
Hebben gisterenavond ook nog even geklust, mocht hij iets later geweest zijn, dan ligt er iig een voorraadje, hihi!
Meiden ik moet gaan!!! Lekker een half dagje! en daarna tot nu toe nog 2 dagen vrij! (als er iemand ziek is op die school, dan vervang ik do of vr...)
Fijne dag!
Liefs Joepie