Hey hey
Vandaag IUI 3 gehad!
Ging eindelijk eens hoe het allemaal moet, geen problemen deze keer!
We hadden maar liefst 16 miljoen zaadcellen het beste van allemaal deze keer!
Maar ja dat wil allemaal niks zeggen hoor, was de eerste IUI ook zwanger.
Maar het ging allemaal heel goed de IUI, ja die eendenbek blijft geen pretje natuurlijk, maar je weet waar je het voor doet.
Na het inbrengen moest ik een kleine 10 minuten blijven liggen.Verder heb ik vanmiddag maar een dutje gedaan was best wel moe.
Nu voel ik me op het moment een beetje misselijk maar dat zullen wel de spanningen zijn.
Verders mag ik als ik nog niet ongi ben geworden de 25e testen!Dus afwachten maar weer he!
Ik blijf het hier natuurlijk allemaal volgen, wie er allemaal zwanger is geworden en wie er nog moet gaan behandelen.
Wietske: Hoelaat moet je morgen?In ieder geval heel veel succes.
Groetjes van Trieske
Vandaag IUI 3 gehad!
Ging eindelijk eens hoe het allemaal moet, geen problemen deze keer!
We hadden maar liefst 16 miljoen zaadcellen het beste van allemaal deze keer!
Maar ja dat wil allemaal niks zeggen hoor, was de eerste IUI ook zwanger.
Maar het ging allemaal heel goed de IUI, ja die eendenbek blijft geen pretje natuurlijk, maar je weet waar je het voor doet.
Na het inbrengen moest ik een kleine 10 minuten blijven liggen.Verder heb ik vanmiddag maar een dutje gedaan was best wel moe.
Nu voel ik me op het moment een beetje misselijk maar dat zullen wel de spanningen zijn.
Verders mag ik als ik nog niet ongi ben geworden de 25e testen!Dus afwachten maar weer he!
Ik blijf het hier natuurlijk allemaal volgen, wie er allemaal zwanger is geworden en wie er nog moet gaan behandelen.
Wietske: Hoelaat moet je morgen?In ieder geval heel veel succes.
Groetjes van Trieske