Wie ook IUI ?

Hey hey

Vandaag IUI 3 gehad!
Ging eindelijk eens hoe het allemaal moet, geen problemen deze keer!
We hadden maar liefst 16 miljoen zaadcellen het beste van allemaal deze keer!
Maar ja dat wil allemaal niks zeggen hoor, was de eerste IUI ook zwanger.

Maar het ging allemaal heel goed de IUI, ja die eendenbek blijft geen pretje natuurlijk, maar je weet waar je het voor doet.
Na het inbrengen moest ik een kleine 10 minuten blijven liggen.Verder heb ik vanmiddag maar een dutje gedaan was best wel moe.
Nu voel ik me op het moment een beetje misselijk maar dat zullen wel de spanningen zijn.

Verders mag ik als ik nog niet ongi ben geworden de 25e testen!Dus afwachten maar weer he!

Ik blijf het hier natuurlijk allemaal volgen, wie er allemaal zwanger is geworden en wie er nog moet gaan behandelen.

Wietske: Hoelaat moet je morgen?In ieder geval heel veel succes.

Groetjes van Trieske

Trieske en Wietske: onwijs veel succes met de resterende wachtdagen....wanneer weten jullie iets ? Ik ben onwijs hard voor jullie aan het duimen. Ik hoop het zo voor jullie !!!

Afgelopen dinsdag zijn we eerder terug gekomen van vakantie: ik was heel erg misselijk en moe en dan wil je liever thuis zijn.
Vorige week vrijdag hebben we de eerste echo gehad: ik was toen precies 7 weken: alles was prima en het hartje klopte mooi. 7 okt gaan we naar de verloskundige.
Verder gaat alles goed; wel wat kwaaltjes maar ja.....daarover hoor je me niet klagen !
Ik zal jullie verder niet belasten met mijn verhalen maar zal jullie wel blijven volgen en zo nu en dan eens reageren.

Ik wens jullie heel erg veel succes en hoop hier snel leuk nieuws te mogen lezen.

Heel erg veel liefs, Sylvia

Hey hey

Nog 1 dagje en dan kan ik het weten of ik zwanger ben!
Of ik word ongesteld vanacht of morgen, of ik doe een test morgen.Kan natuurlijk ook al vandaag testen!!Maar dat doe ik toch maar even niet.
Vorige keer had ik ook dag te vroeg getest, daar kwam uit dat ik zwanger was, toen dus naar de huisarts, maar daar was tie negatief.Hele toestand ik tot na het weekend gewacht, toen nog niet ongi.En toen heb ik een bloedtest laten doen, was het zwangerschapshormoon te laag dus toen moest ik weer 3 dagen wachten.Uiteindelijk was ik ZWANGER!Maar ja toch een miskraam geworden helaas.

Dus we wachten nu netjes tot morgen denk ik.HAHA.Als me dat lukt.

Heb nog steeds af en toe buikpijn, vorige keer had ik daar helemaal geen last van, wel weer van andere kwaaltjes, maar ja....we zien het wel.Ik denk zelf dat ik gewoon ongi moet worden!!

Groetjes Trieske

hey Trieske,

Ik zit in hetzelfde schuitje. Vannacht of morgen word ik ongie, of niet......
Na de 3e iui-poging geloof ik er eigenlijk niet zo meer in, maar een beetje hoop heb ik nog wel.

Wietske

quote: wietske11 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-09-2008 18:49:38'));

hey Trieske,

Ik zit in hetzelfde schuitje. Vannacht of morgen word ik ongie, of niet......
Na de 3e iui-poging geloof ik er eigenlijk niet zo meer in, maar een beetje hoop heb ik nog wel.

Wietske

Hoi Wietske,

We moeten het gewoon afwachten, ja kunt vandaag al testen dan weet je het gelijk!
Ik heb de eerste keer ook een dag eerder getest , en toen gaf ie positief!
Ben je in die 3 keer IUI nog niet zwanger geweest?

Ik wacht gewoon tot morgen want ik denk echt dat ik ongi ga worden.
Het is gewoon zo moeilijk he dat wachten, verschrikkelijk gewoon.

Groetjes en succes
Trieske

Hoi,

Helaas, toch weer ongesteld geworden!! Na anderhalf jaar en 3 iui-pogingen ben ik nog nooit zwanger geweest.
eigenlijk heb ik geen vertrouwen meer dat het op deze manier bij ons gaat lukken. Ik zou het liefst willen dat ze ons doorsturen voor de ivf, maar ja, normaal gesproken moet je eerst 6x iui proberen. We gaan nu eerst door voor de 4e keer, maar ik ga de gyn wel vragen of ze ons niet eerder door kan laten gaan voor de ivf in verband met mijn leeftijd.

Groetjes Wietske

Hoi Wietske,

Wat ontzettend klote dat je ongi geworden bent. Ik snap helemaal hoe je je voelt....... Zeker omdat je al zo lang bezig bent en nog niet zwanger geweest bent, ook niet van IUI. Ik ben dan weliswaar vorig jaar juli zwanger geworden "gewoon" helaas miskraam in september vorig jaar en nu dus nog steeds niet zwanger, niet gewoon, maar ook niet via IUI. Ik ben 36 en heb dinsdag een afspraak met de gyn, ik wil haar ook vragen of wij echt die 6 IUI behandelingen moeten doen om verder te gaan.
Hoe oud ben jij dan als ik vragen mag, want jij wil dat toch ook gaan vragen ivm je leeftijd?

Ik vind het wel fijn om te lezen dat er toch mensen zwanger worden door IUI, maar ja, daar hebben we nu nog niks aan he? Waarom worden wij dan niet zwanger van IUI.

Meisje, ik snap precies hoe je je voelt en ik leef   heel erg me je mee. Gebruik jij ook clomid?
Ik heb dinsdag 1e echo voor 3e poging IUI. Ik blijf maar volhouden, maar dat is niet altijd even makkelijk, zeker niet als je ongi geworden bent....

Sterkte he, ik denk aan je.

Liefs Wijstje.

Hoi Wijstje,

Bedankt voor je lieve reactie, een beetje steun kan ik nu wel gebruiken. Nog voordat mijn man en ik getrouwd zijn (vorig jaar) ben ik al gestopt met de pil. Toen was ik nog 36. Inmiddels ben ik dus 38 en begint te tijd te dringen!
Het kan natuurlijk heel goed aan onze leeftijd liggen dat het met de iui wat moeilijker gaat, maar ik ga inderdaad vragen of we zo snel mogelijk door mogen voor de ivf. Ik weet niet of ze in Groningen een wachtlijst hebben, in Stadskanaal hebben ze dat niet en ook geen zomerstop, voordeel van t wonen in t hoge noorden.
Jij sterkte met je 3e poging, ik hoop dat t bij jou deze keer raak is!!

Groetjes Wietske

Terug
Bovenaan