Wie ook IUI ?

He wietske leuk jij ook hier! Minder leuk dat je er even doorheen bent, we moeten een lange adem he.
Deedee en sylvia wat goed de eerste keer zwanger, hadden jullie ook gelijk het gevoel dat het raak was? Als het goed is wordt ik vandaag of morgen ongi dan nog 1 mnd zelf en anders bellen, wel een dubbel gevoel hoor, maar ben toch wel blij dat wij er bij geholpen worden, de klok en de leeftijd tikken door he!! Heb bij mijn vorige zw schap clomid gebruikt en had daar geen last van hoop dus nu ook geen last van alles te hebben, weet alleen nog niet goed hoe ik het met mijn werk moet doen , wil het daar niet vertellen! Hoe hebben jullie dat gedaan???
gr maaike

Hey Meiden,

Heb wel jullie berichtjes gelezen maar helaas geen tijd om te reageren. Net zo vlak voor de vakans een drukte van jewelste.....meestal he....
Morgen vertrekken we voor twee weken naar Toscane.
Hiero alles goed.....veel van mijn klachten zijn weg. Heb nu meer honger en ben helaas erg chagarijnig. Verder moe moe moe en nog eens moe, duizelig nog steeds, nog altijd vaak en veel plassen en meer afscheiding dan normaal.
Ga nu de laatste dingen doen en dan lekker naar bed !

Tot na mijn vakans......dan kletsen we gezellig verder. Heel veel succes allemaal ! Ik zal aan jullie denken en heeeeel erg hard voor jullie duimen !!
Groetjes, xxx Syl.

Joepie 1 mnd voor het beginnen met de iui toch nog spontaan zwanger, kan het niet geloven nog merk helmaal niets. maandag het zkh bellen mischien kan ik bloed prikken.
gr maaike en hoop dat jullie ook snel aan de beurt zijn

Hoi Allemaal

Nou vandaag de echo gehad van IUI 3.
Er zat een eitje van 16 mm en een eitje van 13mm en nog wat kleintjes maar die doen niet mee!!

Ik moet vanavond nog gewoon puregon spuiten en dan morgen de pregnyl en dan heb ik donderdag de IUI.

Verders daarna weer de 2 verschrikkelijke wachtweken in!Dat vind ik nog het allermoeilijkste.
Maar ja we gaan er frisse moed in!

Verders iedereen die in de wachtweken zit of de IUI nog krijgen heel veel succes!

Trieske

Hoi Allemaal,

Nou gister om 19.00 uur de pregnyl laten zetten in het ziekenhuis!
Heb wel een beetje last van de prik nu op het moment, maar ja als dat alles is.

Verders heb ik morgen de IUI,spannend weer hoor!

Hier verders geen nieuws meer??

Nou ik hoor het wel weer!

Trieske

Hoi,

Vandaag weer bij de gyn geweest, eitje nog niet niet groot genoeg. Dus morgen terugkomen en dan de pregnyl. Dan vrijdagmiddag de 3e iui en weer 12 dagen wachten.(Ik wordt altijd na 12 dagen al ongesteld).

Allemaal succes met heen en weer crossen naar de gyn en het prikken en het vullen van potjes en het wachten, wachten, wachten.....

Groetjes Wietske

Hey Wietske

Ik ben gestopt met het tellen van de maanden, hoelang we bezig zijn!!
Wij zijn nu bijna 1,5 jaar bezig om zwanger te worden, wel al zwanger geweest van de 1e IUI maar dat is een miskraam geworden na 5,5 week.

Nu gaan we de 3 IUI in.
Heb nu gelukkig mijn eigen arts morgen , dus das wel heel fijn, vorige keer was het allemaal zo raar gelopen.En had ook geen prettig gevoel bij de arts van de 2e keer.Dus heb ik dat van de week aan me eigen arts aangegeven, en ze zei gelijk o ik heb toch dienst van de week dan plan ik je wel bij mij in.
En ik mag in een apart kamertje zodat ik dan een kwartier kan blijven liggen na de IUI.

Morgen wel weer een spannende dag , maar het meest spannend vind ik die 2 weken wachten, maar daar heeft iedereen last van!

Verder wens ik jou heel veel succes vrijdag!

Groetjes van Trieske

Terug
Bovenaan