Wie ook IUI ?

Heeeey Sylvia

Van harte gefeliciteerd!Zwanger zeg ongelooflijk!!
Geniet er lekker van!

Ik ga morgen beginnen met spuiten voor IUI 3.

Groetjes van Trieske

1e IUI miskraam
2e IUI mislukt
op na de 3e.

hey sylleke!!!

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! zo zie je maar waar die rust toch niet goed voor is he!!

ik hoop dat ik na mijn ivf hier ook een super mooi nieuws mag neer zetten!!
we gaan in oktober beginnen, eerst op vakantie over 3 weekjes en dan erna moet ik gaan spuiten, vind het wel spannend allemaal maar ik heb er wel een goed gevoel bij!!
ik denk, ( hoop) dat ik met ivf wel zwanger mag raken en een mooi kindje mag krijgen....

alle meiden die nog met hun iui bezig zijn!! heel veel succes!!!!!!

tot snel maar weer, dikke kus van mij,

Trieske & Depri heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes: ik duim onwijs hard voor jullie.
Ik weet maar al te goed hoe het is en voelt allemaal.
Men zegt het zo vaak dat het ineens wel lukt in een rustperiode. Ik dacht dat ik dit nooit aan ons was besteed. Moet zeggen dat we wel er vanalles aan hebben gedaan, maar ja of dat heeft geholpen, daar kom je nooit achter.
Zo heb ik folium gepakt met oa vit B in. En mijn man slikt mannenvit-tabletten, visolie, lycopeen en een poedertje dat beweert het zaadaantal en snelheid te verhogen. Tja op een gegeven momente doe je er echt alles aan.

Wel ben ik onzeker omdat ik niet echt veel klachten heb. Ik merk 0,0 niks aan mijn borsten. Ben wel heeeeel erg moe, af en toe misselijk, weinig eetlust en krijg niet veel op en een zwaar gevoel in mijn buik rondom mijn navel.
Mijn gewicht blijft mooi laag maar mijn buik lijkt wel alsof ik 1-2 kilo dikker ben ! Kan mijn buik ook wat moeilijker inhouden.
Maar ja, maar rustig blijven he.....het is nog mega pril. Hoop uiteraard zo dat het goed blijft gaan, maar na Trieskes ervaring ben ik wel heel erg bang.

Morgen ga ik bloed laten prikken in het ziekenhuis; morgen of woensdag krijg ik dan de uitslag. Het bloed is het betrouwbaarste en aan de hand daarvan wordt bepaald wanneer ik de echo krijg. Het voordeel van de medische molen is dat ik met week 7-8 al een echo mag.
Ze waren trouwens wel heel erg blij dat het ons zelf is gelukt in de rustperiode.

Ik ben blij als we mogen gaan voor de echo ! En nog blijer is als deze goed is !!

Groetjes, Sylvia

Hoi Silvia,

Ik dacht ik zal eens kijken hoe het staat met iedereen. Wat leuk om te lezen dat je zwanger bent. Spannend hoor. Weet je al wanneer je je eerste echo hebt?

Ik las dat je buik dikker word, maar jij niet zwaarder. Dat kan helemaal kloppen hoor. Het is een typisch verschijnsel van zwanger worden, dat je darmen gaan opzetten, waardoor   je buik dikker wordt. Het is dus een goed teken.
Verder geen kwaaltjes?

Ik heb de eerste weken eigenlijk nergens last van gehad, behalve vermoeidheid. Ik ben nu 13 weken en alles gaat goed. Ik heb al een echt buikje, maar goed mijn buik is al een keer helemaal opgerekt geweest.

Heel veel sterkte de komende weken en ga vooral genieten.

groetjes,
Martine

Hey Meiden,

Vandaag bloed laten prikken en zojuist gebeld voor de uitslag. Ik ben hartstikke zwanger ! Over twee weken mag ik al voor de echo maar dan zitten we nog lekker in bella Italia. 23 sept staat nu genoteerd voor de eerste echo ! Spannend !
Alles gaat goed: heb weinig klachten. Van de ene kant maakt me dat onzeker en bang maar op een forum van pas zwangeren lees ik gelukkig veel dezelfde "klachtjes" en zijn er ook meerdere die nog niks-weinig last hebben.

Nog 3 dagen en dan gaan we lekker twee weken naar Toscane ! Heerlijk !

Martine: wat leuk dat je ons nog eens bezoekt. Heb weinig klachtjes, hier komen ze op een rijtje: vroeg wakker, soms beeeeeetje misselijk, dizzy, vergeetachtiger, moe, zeer weinig eetlust, ontlasting is wat diaree-achtig, soms ongibuikpijn en bandgevoel om de navel, opgezwollen buik & sinds vandaag veel afscheiding. Dat was het wel zo ongeveer dacht ik. Op zich mag ik niet klagen; gaat prima. De moeheid is het meeste aanwezig. Van mijn borsten merk ik 0,0.

Voor de rest van meiden: ik blijf zeker hier meelezen en als jullie het oke vinden hou ik jullie op de hoogte van mijn vorderingen in de zwangerschap. Als jullie dit liever niet willen, zeg het me dan gerust ! Ik begrijp het als geen ander !!!!
Ik wens jullie allemaal heel erg veel sterkte en succes: mijn duimen draaien voor jullie.

Gr. Sylvia

Dag allemaal,
Ik ben Maaike38 jr en we proberen al geruime tijd zwanger te worden, we hebben 2 kinderen 13 en 9 jr oud en gezien mijn leeftijd ga ik in oktober met de iui beginnen, al is de oorzaak van het zwanger worden niet duidelijk, mn 2e zw schap kwam ook moeilijk tot stand.
Ik lees al een tijdje met jullie mee en als jullie het goed vinden klets ik graag met jullie mee?
dus al jullie tips en evrvaringen zijn welkom
Groetjes Maaike

Sylvia gefeliciteerd!
Dat is toch nog snel gegaan bij jou he? Lekker hoor.
Hoe lang ben je nu bezig geweest een jaar?
Heerlijk dat je er niet zo lang op hebt hoeven wachten.
En nu lekker genieten en alvast een prettige vakantie.

Maaike heel veel succes met de IUI en ik hoop dat die net zo succesvol is als bij mij.
Wij zijn 1 van de weinige waarbij het de 1ste keer raak was, dus het kan echt.

Met mij gaat het erg goed.
Van het weekend was ik heel erg misselijk, maar dat is nu bijna over.
Ik ga me haast zorgen maken, want ik dacht dat die misselijkheid wel een tijd aan zou houden.
M'n borsten zijn nog steeds erg gevoelig en ik kan wat lastig naar de wc, maar verder niets aan de hand.
Al ben ik wat eerder moe, maar ook dat valt alles mee.
Van het weekend hebben we het onze ouders verteld: dat was heel erg leuk.
We hebben ook verteld dat het via IUI is gebeurt, want we hadden nooit verteld dat we de MMM in waren gegaan.

Hallo Allemaal,

Alle namen heb ik niet direkt onthouden, maar een paar van jullie heb ik ergens anders op het zwanger worden forum al ontmoet. Ik heb nu ontdekt dat er ook een forum is voor moeilijk zwanger worden en een onderwerp over iui, super!!!!
Ik zit er een beetje doorheen en het lezen van verhalen van lotgenoten doet me toch wel goed. Vooral als ik lees dat sommigen met iui inderdaad zwanger worden.
Wij hebben inmiddels 2x iui achter de rug, helaas beide mislukt.
Volgende week gaan we voor de 3e poging.
We zitten dan in de 16e ronde, omdat ik 'al' 38 ben (net als maaike) hebben ze ons vrij snel geholpen. Ook wij hebben alle gebruikelijke onderzoeken gehad en er is niets gevonden, alles lijkt in orde.
Voor mij wordt het het eerste kindje (hoop ik).
Helaas werd ik de laatste keer van de pregnyl ontzettend misselijk. Ook doet de inseminatie pijn, evenals het hsg-onderzoek, omdat mijn baarmoeder een beetje achterover ligt.
De laatste paar dagen, nadat ik weer ongesteld was geworden zag ik het niet meer zitten en wilde er eigenlijk mee stoppen omdat ik er niet meer in geloofde dat het ooit zal gaan lukken.
Nu gaat het wel weer, toch maar weer proberen.

Allemaal veel groetjes, Wietske

Terug
Bovenaan