Hey Meiden,
Vandaag bloed laten prikken en zojuist gebeld voor de uitslag. Ik ben hartstikke zwanger ! Over twee weken mag ik al voor de echo maar dan zitten we nog lekker in bella Italia. 23 sept staat nu genoteerd voor de eerste echo ! Spannend !
Alles gaat goed: heb weinig klachten. Van de ene kant maakt me dat onzeker en bang maar op een forum van pas zwangeren lees ik gelukkig veel dezelfde "klachtjes" en zijn er ook meerdere die nog niks-weinig last hebben.
Nog 3 dagen en dan gaan we lekker twee weken naar Toscane ! Heerlijk !
Martine: wat leuk dat je ons nog eens bezoekt. Heb weinig klachtjes, hier komen ze op een rijtje: vroeg wakker, soms beeeeeetje misselijk, dizzy, vergeetachtiger, moe, zeer weinig eetlust, ontlasting is wat diaree-achtig, soms ongibuikpijn en bandgevoel om de navel, opgezwollen buik & sinds vandaag veel afscheiding. Dat was het wel zo ongeveer dacht ik. Op zich mag ik niet klagen; gaat prima. De moeheid is het meeste aanwezig. Van mijn borsten merk ik 0,0.
Voor de rest van meiden: ik blijf zeker hier meelezen en als jullie het oke vinden hou ik jullie op de hoogte van mijn vorderingen in de zwangerschap. Als jullie dit liever niet willen, zeg het me dan gerust ! Ik begrijp het als geen ander !!!!
Ik wens jullie allemaal heel erg veel sterkte en succes: mijn duimen draaien voor jullie.
Gr. Sylvia