wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

Hoi Lin, wat vreselijk, denk je dat je er eindelijk bent! Zal wel een lastige tijd voor je zijn, waarom hebben ze je eileider verwijdert? Heeft dat nog concuquenties?

Flora, laat je weten hoe het bij de gyn was, ben erg benieuwd! Denk je dat je een eisprong gehad hebt?

Hier alles nog hetzelfde, woensdag mag ik naar mijn nieuwe gyn toe, dus ben benieuwd. Dus ook nog even wachten. Heb nog wel een positief gevoel dat het binnenkort gaat lukken. Een vriendin van mij is zwanger en zou leuk zijn om samen zwanger te zijn.
Ze leest hier ook wel eens mee, dus meid als je dit leest: ik ga er voor en dan drinken we samen een glaasje fris op de zaterdagavond ;)

Jullie allemaal succes en hou de moed erin!!

Weltrusten en werkse allemaal deze week!! Groetjes Linda

flora: vandaag moet je naar de gyn toe toch? succes meid wel effe laten weten hoe het is gegaan

lin: omdat het kindje in de eileider zat moet die er helemaal uit, en ik heb er nu nog 1, ik ga eerst zondag lekker op vakantie en dan na de vakantie meot ik terugkomen en dan gaan we kijken hoe we verder gaan of dat ik gewoon weer met clomid verder moet of dat we een stapje verder gaan, ik wacht af, ik kan gewoon met 1 eileider zwanger worden maar het zal wel nog moelijker gaan maar ik probeer positief te blijven

xxx linda

Hi meiden

Ben een weekendje weggeweest en lees nu pas je verhaal Linda, wat erg meid. Denk je eindelijk zwanger te zijn en krijg je dit. Ik hoop dat je ondanks alles toch nog een beetje een leuke vakantie hebt!

Ik kom net van de gyn vandaan en we krijgen allemaal aanvullende onderzoeken. Mn mannetje moet een potje inleveren en ze hebben bij mij weer aanvullend onderzoek gedaan. We krijgen ook een samenlevingstest en ik moet temp bij blijven houden. Als er geen rare dingen uit deze onderzoeken komen dan gaan ze een HSG doen maar dat duurt dus allemaal wel weer even.

Ik hoop natuurlijk voor die tijd zwanger te zijn want het wordt er allemaal niet echt leuker op op deze manier. Het wordt allemaal zo vreselijk medisch en de lol gaat er een beetje af. Maar we willen het zo graag........

Het was trouwens wel raar vandaag. Hij moest vandaag een paar kweekjes van de baarmoedermond afnemen en aan de slijmproductie te zien zegt hij heb je nu een eisprong maar dat kan volgens mij helemaal niet. De ovulatietesten gaven duidelijk een eisprong aan op dag 19 dus snap er helemaal niet van (toen had ik ook veel slijmproductie...) Dus ga zo nog maar een keer een ovulatietest doen misschien word ik daar wat wijzer van.

groet Flora

Verwarring compleet:

Ovulatietest: heel licht rose streepje maar wel duidelijk te zien

Zwangerschapstest (kon het niet laten woensdag NOD): super licht rose streepje (moest 'm echt in het licht houden anders zag je het niet).

NU WEET IK HET ECHT NIET MEER

Zou een gynaecoloog bij inwendig onderzoek niet kunnen zien of je zwanger bent of niet???

groetjes een erg verwarde Flora

Hey Flora, zo super spannend. Zou dus best wel kunnen zijn dat je zwanger bent. Ga je eind van de week weer een test doen, dan is het streepje misschien iets duidelijker.
Maar zo niet, wat is een HSG  precies? Die term is nog niet voorbij gekomen bij mij.

Lin even lekker op vakantie en dan weer er voor gaan. (natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan). Hopelijk leverd het niet nog meer problemen op.

groetjes!

ps: flora... weet niet of de gyn dat kan zien eigenlijk. Maar misschien heeft hij daar niet eens op gelet ofzo... anders bel je toch eind van de week weer even wanneer het streepje duidelijker is geworden... lastig

jeetje flora, inderdaad erg verwarrend allemaal, anders probeer je een woensdag nog een zwangerschapstest te doen,
en wat die inwendige echo betreft, tegen mij was gezegd, dat als je een hormoonwaarde van 1,500 hebt dat er dan al wat in de baarmoeder te zien moet zijn, en ik had een hormoonwaarde van bijna 6000 en er zat dus niks en had ik dus een buitenbaarmoederlijke zwangerschap

ik kan niks anders zeggen dan dat je moet afwachten en dat is heel erg moeilijk ,succes meid

xxx linda

Hi meiden

Hier nog geen nieuws. Nog geen RD's gelukkig! Ga morgen weer testen. Gelukkig moest ik veel in huis doen enzo dus heb lekker afleiding.

Een HSG is een baarmoeder en eileider foto met contrastvloeistof. Dit schijnt een pijnlijke procedure te zijn dus hoop dat het niet nodig is.

@Linda hoe is het nu met je, kun je het allemaal een beetje verwerken?

groetjes Flora

Terug
Bovenaan