wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

Hi Linda

Wat een vreselijke onzekerheid allemaal! Hoe is het nu met je?

Hier geen nieuws. Ik moet weer wachten en dat duurt allemaal veel te lang. Vandaag een sombere dag hier, waardoor ik wel heel veel gedaan heb voor mn studie dus dat is weer een pluspunt!!

groetjes Flora

hye flora

ik heb net weer een test gedaan en binnen 40 sec. stonden er 2 dikke strepen, ik heb vanaf gisteravond ook geen bruine bloeddraadjes enz gehad dus ik ben weer een stuk positiever gelukkig morgen naar de gyn en dan zien we wel

gelukkig dat je afleiding hebt van je studie dat scheelt wel

xx linda

goeiemorgen meiden

gisteren bij de gyn geweest en gisteren had ik ook weer een beetje bruin verlies, maar de gyn zei dat het niet perse hoeft te zijn dat het een miskraam is, Ik heb nu gisteren moeten bloedprikken op HCG om te kijken of dat genoeg is en daaraan kunnen ze dan   zien of de zwangerschap goed zit ofzo, en donderdag meot ik nog een keertje op HCG prikken en een dinsdag krijg ik dan een echo om te kijken hoe ver ik ongeveer ben want ik heb werkelijk geen idee,

xxxx linda

Hi meiden

Wat is het hier rustig, hoe is het met iedereen???

@Linda: spannend hoor allemaal!

Ik ben nog steeds aan het wachten. Ik heb mijn NOD maandag of dinsdag dus ben heel benieuwd. Moet maandag ook naar de gynaecoloog dus hoop met goed nieuws! Vandaag vertelde collega van me dat zijn vrouw weer zwanger is (ze hebben een zoontje van 5 maanden) en dat jet niet gepland is maar wel welkom. Dan ben ik zo jaloers !!! Ik kan ook niet echt meer blij zijn voor andere mensen die zwanger zijn, zo slecht van mezelf vind ik dat.

groetjes Flora

hey flora

jeetje zeg een kindje van 5 maanden hebben en dan weer zwanger ongepland nou meid ik kan erin komen dat je daar even niet tegen kunt hoor, en maandag moet je weer naar de gyn toe en dan is je nod spannend hoor ik ga voor je duimen

de gyn heeft vandaag gebeld en mijn hcg gehalte was goed hoog, maar omdat ik nog vanddag oook bruinverlies had en ik daar niet gerust op ben mag ik morgenmiddag al komen voor een echo dus ik ben heel erg benieuwd dan heb ik ook een idee hoe ver ik ben, want dat zou ik dus echt niet weten haha

xx linda

Hi Linda

Super dat je bloeduitslagen goed waren!!! Maar blijft dus nog even spannend.
Nog een paar dagen en dan weet ik ook meer, ben blij dat ik weer een keer op controle ga bij de gyn.

Waar zijn de andere meiden???? Is zo stil hier.

groetjes Flora

hye flora

ik was verschrikkelijk zwanger alleen was het helaas een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, gisterochtend heb ik nog bloedgeprikt en me bloedwaarders waren weer heel hoog maar op de echo was geen kindje te zien, Om 5 gistermiddag belde de gyn op dat ik me binnen een uur moest melden in het ziekenhuis en gisteravond om kwart over 7 lag ik op de operatietafel waar mijn linker eileider is verwijderd, ik heb best veel pijn en moet het heel rustig aan doen, ik ga zo ook weer even naar me bed toe

xx xlinda

Terug
Bovenaan