wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

Hi meiden

@ Linda: spannend joh, wachten duurt zo lang.....

Ik zit nu op dag 17 en had vandaag een iets donkerdere streep op de ovulatietetst dus ik denk dat ik morgen m'n eisprong heb. Ik begin dus wel regelmaat te krijgen in mijn cyclus en daar ben ik erg blij om.
Wij gaan dus flink aan de klus de komende dagen en dan hoop ik natuurlijk dat ik 2 juni, als ik weer naar de gynaecoloog moet, dat ik zwanger ben!!

groetjes Flora

hey flora: tegen mij hadden toen gezegd dat je met clomid je eisprong ongeveer rond dag 19 krijgt, en dat klopte ook inderdaad bij mij alleen deze maand niet want ik zit nu op dag 20 haha
meid ik hoop voor je dat je als je op 2 juni naar de gyn moet goed nieuws gaat krijgen en voor nu heel veel klus plezier

xx linda

hye meiden

wat een rust hier hoe is het met iedereen?? ik heb nog steeds een hoge temperatuur, en mijn borsten doen ook zeer als ik op mijn buik ga liggen, maar ja je gaat natuurlijk weer vanalles bedenken, en als ik wel op dag 12 me eisprong heb gehad weet ik niet eens of we op tijd hebben geklust hahaha, ach wac hten maar weer

xxx linda

Hallo iedereen,

een paar weken hier niet geweest en mis gelijk een hoop zo te lezen.
Een paar nieuwe meiden erbij en de verhalen van Flora en Linda gaan maar door.
Spannend voor je Lin, wanneer is je NOD? En natuurlijk voor Flora ook spannend. 2 juni is de dag.

Mijn dag is 4 juni, maar niets spannends hoor, dan mag ik weer naar de nieuwe gyn. Ben benieuwd wat ze me gaat vertellen. De vorige zei dus dubbele dosis clomid en dan om de dag echo controle om het in de gaten te houden. Maar hoop dat deze dat ook gaat zeggen en niet nog een maandje laat wachten.
Zit nu 2 maanden zonder clomid, omdat ziekenhuis te vol zat. Aan de ene kant irritant, want ik denk 2 maanden weggegooit. Maar aan de andere kant zijn even alle hormonen uit mijn lichaam.

Ben nu aan de lijn, omdat ik vrij veel was aangekomen door de hormonen (en ook slecht eten en niet veel bewegen natuurlijk). Hopelijk kan ik nu beter tegen de dubbele dosis en hoop niet dat ik niet het dubbele aan kom!

Nou meiden, zal even wat vaker langs komen!
Groetjes!!

Hi meiden

Hoe is het ermee??
@Lin: 2 maanden wachten is inderdaad wel lang maar ik kan me helemaal voorstellen dat het ook lekker voelt om even al die rotzooi uit je lijf te hebben.

Ik moet 2 juni weer naar de gynaecoloog... Ik heb rond die tijd ook mn NOD dus hoop natuurlijk zwanger te zijn maar zo niet wil ik wel een gesprek over hoe verder want dit vind ik maar niks. Heb het gevoel dat ik vol rotzooi gestopt wordt maar dat ik niet in de gaten word gehouden.
Positief is wel dat ik nu een redelijk regelmatige cyclus heb dus de clomid doet wel an werk.

Ik ga lekker een avondje niksen. Was de hele week heel druk op het werk dus nu even lekker een weekendje vrij. Genieten van de zon.

groetjes Flora

hye meiden

ik wil even vermelden dat ik ZWANGER ben, ik zit nu op dag 22 van mijn cyclus en volgens mijn templijst heb ik op dag 12 me eisprong gehad, die was dit keer met de dubbele dosis clomid heel vroeg, we hebben het rond die dagen ook misschien maar 2xt    gedaan, ik ben zo blij en ik geloofde het eerst niet en heb sraks nog een test gedaan en weer meteen 2 dikke strepen, ongelooflijk, ik had een afspraak voor a.s. maandag staan bij de gyn dus ik ben wel benieuwd hoe die reageert

Linda; aan de lijn meid kan ik inkomen, toch ben ik qua kilo's niet veel aangekomen maar ik hield erg veel vocht vast van die rommel, en bijna naar de nieuwe gyn toe, het zal mij benieuwen

flora; voor jouw ook spannend meid, ik ga erg voor jullie duimen

xxx linda

meiden

ik ben een beetje erg van slag, gisteravond voordat ik naar bed ging, moest ik nog even plassen en er zat bloed in me onderbroek en ook met afvegen, ik ben zo van slag, ik heb vanmorgen vroeg de huisartsenpost gebeld en uitgelegd over hoe en wat, het kan ook zijn dat ik vandaag ongi moest worden en dat het een beetje oud bloed is, ik moet het   wel in de gaten houden, ik heb nu af en toe een bruin draadje met afvegen, en maandag moest ik toch naar de gyn toe dus misschien dat ik dan een inwendig onderzoek krijg, even afwachten nou maar weer, maar ik voel me wel nog erg zwanger, en hopelijk is het gewoon zo dat het oud bloed is en dat ik weer voorzichtig blij mag zijn

ik hou jullie op de hoogte maar ik ga nu naar me bed want ik ben kapot van moeheid en verdriet

xxx linda

Terug
Bovenaan