wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

Hier was ik weer!

Vanmorgen naar de assistent gynaecoloog geweest.
Ik heb nu voor de eerste keer 100mg clomid geslikt en er zit een groter eitje van 20mm,, die heb ik gezien met de inwendige echo.
Of het eitje nog moest springen of dat het al gebeurt was, kon ze nog niet echt goed zien.
Maar dat het eitje zo groot was, is positief.
Ik moet nu 27 oktober bloedprikken en 28 oktober krijg ik de uitslag of ik een eisprong heb gehad.
Ik heb al een recept gekregen voor 6 keer clomid, voor een half jaar.
Nu weer afwachten, veel geduld hebben, zo moeilijk!

Hoe is het met de andere meiden?

Groetjes van Patries.

Hoi meiden

Na een heerlijk weekje vakantie in zonnig Frankrijk ben ik weer terug. Hoe is het met iedereen?
Hier gaat het zn gangetje. Ik blijf misselijk maar ben wel minder moe. Buik begint nu echt te groeien, mensen zien nu dat ik zwanger ben en dat is wel erg leuk.
Alles goed met de andere zwangere dames?

@Patries: spannend nu de clomid 100, hoop zo voor je dat het aanslaat!

groetjes Flora

Hi meiden

Hoe is het met iedereen, het is hier zo stil.... Met mij gaat het eindelijk beter misselijkheid wordt minder en heb veel meer energie.
Vandaag hebben we de meubels voor de babykamer opgehaald, beetje vroeg maar we vonden deze zo mooi. Het is de babykamer emiel geworden van vroomshoop. Echt super mooi!

groetjes Flora

Hoi Flora,

Wat fijn zeg dat de misselijkheid minder wordt en dat je meer energie hebt.
Ja, alweer bijna 20 weken, spannend of niet straks de 20 weken echo!!
Het is inderdaad rustig hier he!

Met mij alles goed. Moet morgenmiddag na het werk bloedprikken om te zien of ik een eisprong heb gehad. Morgen zit ik op cyclusdag 23, dus nu ben ik wel erg benieuwd.
Ik krijg dan dinsdagmiddag de uitslag ervan.
Dan als ik een eisprong zou hebben gehad nog een klein weekje afwachten.
Flora en andere zwangere hadden jullie al een voorgevoel voordat jullie gingen testen?en wat voelde jullie?
Soms voel ik van alles en denk ik het zal wel bij de menstruatie horen die eraan zit te komen.

Iedereen goed weekend gehad?

Groetjes van Patries.

Hoi Patries

Spannend joh of je een eisprong hebt gehad, heb je er een goed gevoel over?
Ik had niet echt een ander gevoel of zo de ronde dat ik zwanger werd. Alleen mijn temp bleef hoog en we wisten dat we op het juiste moment geklust hadden doordat we een samenlevingstest hadden gehad de ronde. Maar ik durfde nergens op te hopen na die teleurstellingen elke keer.

Net een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo (11-11-2008, mooie datum!).

groetjes Flora

Hallo Flora,

Wat een super mooie datum zeg!Spannend de 20 weken echo!, willen jullie weten wat het wordt?
Ik heb er wel een goed gevoel over, maar toch moeilijk om te zeggen.
Mijn temperatuur blijft nu rond de 36,7graden, dus redelijk hoog.
Vanmiddag krijg ik de uitslag van de bloedtest en hoor ik of ik een eisprong heb gehad.
Voel al wel sinds eergister buikpijn richting lies steekjes, maar ook steeds die warme wangen. Als ik vanmiddag hoor dat ik een eisprong heb gehad dan moet ik eind van de week mijn menstruatie krijgen.(liever niet natuurlijk)
Dus ben echt benieuwd!

Liefs van Patries.

hoi meiden

hier weer eens een berichtje van mij

ik lees dat het met de zwangere redelijk goed gaat, gelukkig maar ik hoop dat jullie ondanks de kwaaltjes heerlijk genieten van de zwangerschap

patje; aan de 100mg clomid en bloedgeprikt voor een eisprong, en je temp was redelijk hoog

hier gaat het wel goed, ik zit nu op dag 26 van mijn cyclus en ik heb een hoge temp, nu al 3 dagen 36,9 en daarvoor 36,7/36,9 zo rond dag 13 , 14 heb ik denk ik mijn eisprong gehad want ik had megapijn door de clomid, dus het is weer afwachten, vandaag ben ik weer bij de gyn geweest en alvast voor de zekerheid een nieuwe lading clomid meegekregen en anders een zaterdag testen ofzo ik heb van die ongikrampjes en een drukkerig gevoel in me baarmoeder heel vreemd maar goed,

xxx linda

Hoi Linda,

Spannend zeg! Klinkt goed!!
Zal voor je duimen!!en wie weet heb je aankomend weekend een positieve test in handen.

Mijn bloeduitslag gister was niet goed. Blijkbaar geen eisprong gehad volgens de assistent.
Omdat de waarde in het bloed laag waren en hoog moet zijn voor een eisprong.
Dus ik was echt verdrietig gister.
Ik had zo'n goede hoop! Maar wat wel positief is dat die assistent met mij voor vanmiddag een afspraak heeft gemaakt om te kijken hoe nu verder en controle. Want zit het eitje van 20mm er nog of????

Ik zal even af moeten wachten vanmiddag en dan denk ik weer opnieuw beginnen met provera (vervelende medicijn waar ik bijwerkingen van krijg) en dan clomid en dan misschien wel verhoogd.

Groetjes van Patries.

Terug
Bovenaan