wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

hey patje: wat balen dat je geen eisprong hebt gehad, ik heb dat ook een keertje gehad en toen werd de clomid verhoogd,
van de provera heb ik nooit geen bijwerkingen gehad maar van de clomid wel
en hoe is het vanmiddag in het ziekenhuis gegaan? hebben ze nog wat gezien?

hier vanmorgen nog steeds een hoge temp, maar ik heb al de hele dag hoofdpijn en dat is meestal een voorteken bij mij van een aankomende ongesteldheid, maar goed we wachten het maar weer af

xxx linda

Hoi meiden

@Patries balen zeg geen eisprong en dan ook weer die medicijnen moeten slikken met bijwerkingen, echt rot voor je.
@Linda: heb jij al nieuws??????

Met mij gaat het goed vandaag weer bij de verloskundige geweest en de kleine groeit goed en met mij ook alles oké. Misselijkheid blijft wel een beetje maar het ergste is gelukkig weg. Nog twee weekjes en dan 20 weken echo, echt spannend.

groetjes Flora

Hoi meiden,

Aankomende maandag begin ik weer met provera om de menstruatie op te wekken.
Ik heb geen menstruatie uit mezelf gehad, dus de eisprong is niet doorgezet, helaas.
Beetje positieve moed ingezameld en nou maar hopen dat dit keer de 100mg wel aanslaat, zou wel super zijn.
Veel geduld hebben en maar eerst die menstruatie opwekken en de clomid slikken en dan maar weer een afspraak bij de gynaecoloog.
Zo ben je uiteindelijk weer zo een paar weken verder. En zit je rond eind november.
Maar goed, we gaan ervoor!!

Ik hoop dat met jullie ook alles goed is!
fijn weekend!

Groetjes van Patries.

hey meiden

ik ben weer zwanger, en woensdag heb ik me eerste echo, ik heb af en toe steken aan de rechterkant en ben heel bang dat het zometeen weer fout is maar goed woensdag heb ik zekerheid, ik voel me goed ben niet misselijk maar wel moe en nu gaan wel per dag me borsten zeer doen

flora; nog steeds misselijk maar niet meer zo heel erg gelukkig maar,
en alweer bijna 20 weken dat gaat heel erg snel zeg

patje: aan de provera en daarna aan de 100mg clomid ik ga heel erg hopen dat het nu raak ismeid, en inderdaad heel vervelend dat je dan weer een paar weken verder bent maar positief blijven met de kerst ben je zwanger.

xxx linda

He meiden,

Hier ben ik ook eens weer. Ben niet veel meer op het forum. Heb het druk met werken en allerlei andere dingen maar zal even een verslagje doen van hoe het hier gaat.

Hier gaat het een stuk beter. Ik ben zo goed als   helemaal van de misselijkheid af gelukkig. Mijn rug is nog wel gevoelig en heb wat last van mijn banden maar goed daar is wel mee te leven is in ieder beter dan telkens boven de wc hangen.
Wij hebben ook de uitzet besteld. Kamertje bij de babydump zwinderen. Texas we zijn er helemaal verliefd op. De kinderwagen hebben we   een mutsy team brown. De box gewoon simpel gehouden in hout kleur zonder poespas erop of eraan.

Erg leuk allemaal om uit te zoeken.

Linda: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ga voor je duimen voor een goeie echo.

Patje: Kom op meid we houden moed. Bij mij is ook een paar keer de provera niet aangeslagen en ben nu toch al 15 weken zwanger. Ik blijf voor je duimen.

Flora: Mooi dat de miselijkheid beter wordt kun je er wat meer van gaan genieten.

Nou meiden ik ga er weer vandoor en waai vanzelf een keer weer aan.

Groetjes Russell

Hallo,

Linda: Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
Ik ga voor je duimen dat je aankomende woensdag een goede echo hebt, want dat heb je echt verdient!!
Ja, het zou inderdaad leuk zijn als ik met de kerst positief mag testen, maar we blijven moet houden en wie weet he.
Fijn weekend en probeer te genieten!!

Russell: Fijn zeg dat je niet meer misselijk bent!
Ga maar lekker genieten van je zwangerschap!!
Ik denk dat jij bedoelt dat bij jou de clomid niet aansloeg, of bedoel je echt provera?
Bij mij ligt het aan de clomid. Provera werkt prima.
Ik probeer positief te blijven en weet dat afgelopen keer met 100mg de clomid wel wat gedaan heeft, want het eitje was wel gegroeid. Ik heb nu goede hoop dat die volgende maand wel gaat springen. Het is toch weer afwachten, maar goed.

Groetjes van Patries.

goeiemorgen meiden

russell: ik ben blij voor je dat je misselijkheid weg is , en die bandenpijn dat is ook vervelend maar beterder dan die misselijkheid inderdaad

patje: ik weet uit eigen ervaring dathet heel moeilijk is om steeds positief te moeten blijven maar probeer het meid jouw tijd komt echt, ik heb laatst ook even de moed helemaal laten vallen maar gelukkig kon ik na een paar dagen weer helemaal positief zijn. ik hoop dat de 100mg clomid aanslaat

x linda

@Linda: van harte met de zwangerschap!!!! Nu duimen dat de echo goed is woensdag, echt spannend!

@Patries: het is inderdaad erg vervelend als de clomid niet aanslaat maar misschien is het een beetje een geruststelling dat er bij dit topic een aantal mensen zijn die met een ophoging van de clomid zwanger zijn geworden!

@Russell: blij dat je niet meer misselijk bent en leuk he kinderkamertje uitzoeken. Bij ons staan de meubeltjes er inmiddels al omdat we ze tweedehands gekocht hebben.

Hier gaat alles z'n gangetje. Volgende week 20 weken echo, spannend!

groetjes Flora

Terug
Bovenaan