Wie ook nod dag december?

Solanum, van harte gefeliciteerd! Wat een goed nieuws zeg. Hopelijk wordt het een zorgeloze zwangerschap waar je lekker van kunt genieten.

Liefs Elin

1 dec Solanum
1 dec Betty
4 dec Chantie
5 dec Vissen
5 dec (of 12) Patricia mama van Justin
5 dec grotebroer
8 dec Nina83
9 dec Fem78
9 dec Jannie1306
9 of 11 dec Nathalie
12 dec Ongeduldig
13 dec Ladymail
13 dec Monique28
15 dec Lieve Kindjes
22 dec Kaatje
25 dec Elin83

Ik heb Ladymail er even tussen geplaats... Morgen is mijn NOD... Ben gigantisch zenuwachtig!!

Liefs Betty

1 dec Solanum ZWANGER!!!
1 dec Betty
4 dec Chantie
5 dec Vissen
5 dec (of 12) Patricia mama van Justin
5 dec grotebroer
8 dec Nina83
9 dec Fem78
9 dec Jannie1306
9 of 11 dec Nathalie
12 dec Ongeduldig
13 dec Ladymail
13 dec Monique28
15 dec Lieve Kindjes
22 dec Kaatje
25 dec Elin83

Hey Betty,

Ik vind het net als jij weer spannend, al heb ik er niet zoveel vertrouwen in...maar ja, je weet maar nooit! Wat zou ik blij zijn als het wel zo is!!!

Ik voel nog niks geen rare dingen, maar dat heb ik die andere keren ook niet gevoeld. Ik word niet beroerd of wat dan ook... Ik merk dat ik er wel flauw van wordt, maar ja wat wil je ook na een jaar...

Mijn duimen draaien voor ons allemaal! Liefs grotebroer

hey allemaal,

Ik mag deze week weer aan de klus.
@ salanum, gefeliciteerd echt super dat je zwanger bent. Kan me voorstellen dat het nu erg spannend wordt. Gewoon positief blijven en er wel van genieten he.
Helaas is mijn nod pas 22 dec ongeveer dus we wachten maar gewoon af, hoewel het wel lang duurt allemaal.

groetjes

Hallo allemaal
Bedankt voor jullie reacties echt leuk om te lezen!
heb vandaag op mijn nod nog een test gedaan en wnog steeds ZWANGER gelukkig! nu gaf de test 2-3 weken na de bevruchting aan.. ga er steeds meer in geloven!
Ik zie dat ons topic verhuisd is maar wil nog even iedereen succes en veel geluk wensen!
En hoop dat er deze maand nog velen zullen volgen!

xxx S

Terug
Bovenaan