Wie ook nod dag december?

hahaha heb me een week vergist, laten we het maar op de wens voor een kleine afschuiven.
blijkt nu dus of 9 of 11 december te zijn. hoe dan ook we hebben voor beide data op de goede dag geklust. Nu maar afwachten.

Voor Sola en Betty duurt het niet lang meer. Ik hoop het voor jullie.

1 dec Solanum
2 dec Betty
4 dec Chantie
5 dec Vissen
5 dec (of 12) Patricia mama van Justin
5 dec grotebroer
7 dec Nina83
9 dec Fem78
9 dec Jannie1306
9 of 11 dec Nathalie
12 dec Ongeduldig
13 dec Monique28
22 dec Kaatje
25 dec Elin83

Hey Sola
Gaan we stoppen met ons andere nodlijstje?
Ik heb in ieder geval m'n nod op 15 dec. Dus wij zullen er de komende week weer ons best voor moeten doen. Zien of het nu lukt!

Hoi,

Nou dames december al bijna in aantocht! Hoop toch zo voor iedereen dat gelukt is! Sola lees dat je nu een half jaar probeert zwanger te raken. Gebruikte je hiervoor de pil? Wij zijn over 3 weken al 1 jaar gestopt en nu moet die pil toch echt wel een keer uit mijn lichaam zijn. Heb s'avonds wel al veel last dat ik echt heel moe ben, maar goed dat kan ook door het weer komen, nu gevoelige borsten, alleen geen gevoelige tepels :( Heb wel een rommelige buik. Gooi het maar op mijn darmen. Vind het ook zo spannend. Zumba blijf ik lekker doen, hoe fitter des beter voor je lichaam toch!
gr. Chantal

1 dec Solanum
2 dec Betty
4 dec Chantie
5 dec Vissen
5 dec (of 12) Patricia mama van Justin
5 dec grotebroer
8 dec Nina83
9 dec Fem78
9 dec Jannie1306
9 of 11 dec Nathalie
12 dec Ongeduldig
13 dec Monique28
15 dec Lieve Kindjes
22 dec Kaatje
25 dec Elin83

Even een update :)

Hier afgelopen week m'n eisprong gehad, dus nu wachten!!!!

Nou mijn NOD (9dec) klopt niet, moet me eisprong nog krijgen (volgens mn ovu testen) hoop dit weekend, duurt zo lang allemaal!!
Mn vriend vroeg al gister wanneer we aan de bak kunnen.
Dus hoop n mooi kado te krijgen met kerst!

Hoi Jannie,

Ik zit in hetzelfde schuitje. Volgens berekeningen moest ik rond 17 nov. mijn ei verwachten, maar volgens de ovutesten heb ik nog steeds mij ei niet gehad. Wel erg lang, lijkt mij. Misschien dat ik een ronde geen ei heb (?). Ik weet niet of het kan, maar ik zie het wel. 2 dec. is officieel mijn NOD.

Succes allemaal met afwachten!
Leka

Hey meiden,

Volgende week is mijn nod (5 dec). Gelukkig eerst allemaal leuke dingen, waar ik me op kan richten. Ik ben op zich heel ontspannen, want ik heb niet het gevoel dat het raak is, maar ja we zullen zien... Voor een aantal komt de NOD al aardig dichtbij, ik duim voor jullie meiden!!!

Liefs grotebroer

Hallo meiden
Hier al een vroege test gedaan vanmorgen van clear blue.. met een positief resultaat! ZWANGER 1-2 weken!
Echt blij kan ik nog niet zijn aangezien ik in september daarna ook gewoon ongesteld werd!
Even afwachten dus! maandag maar weer een test er tegenaan gooien Zooooo spannend!
Hoop dat het nu blijft zitten!
Chantie@ Ja ik slikte hiervoor ook de pil al ruim 10 jaar. Hoop dus ook dat het allemaal een beetje uit me lichaam is..
Hou jullie op de hoogte!

Liefs S

Terug
Bovenaan