Wie ook nod dag december?

hey solanum,

Hoop voor je dat het ook blijft zitten. a voor je duimen. Alvast al wel een beetje gefeliciteerd.

Ik heb mijn NOD op 3 dec gezet. Dacht dat ik vorige week donderdag mijn ei voelde. Dus dat is weer lekker lange cyclus

Groetjes Jolien

Oh spannend Sola!!
Ik vind 't veel te lang duren zeg, pff.. van al dat wachten word je niet vrolijk! Volgende week mn NOD, dus ben echt benieuwd. Ik wou eigenlijk niet gelijk testen, maar heb toch al wel in huis gehaald voor als ik zondag nog niet ben.. :) Succes allemaal! Liefs Vissen

Hallo allemaal!

ik was alweer helemaal vergeten dat ik hier een berichtje gepost had! Ik heb me een dag vergist, mijn NOD is 1 december al! Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik heb geen zwangerschapskwaaltjes! Ik had gister en vandaag wel heel af en toe een drupje bloed bij het afvegen, misschien was het een innestelingsbloeding?? Heb wel regelmatig een niet te verklaren hoofdpijn en af en toe een steekje onderin mijn buik, maar ach, dat is ook allemaal terug te brengen tot de menstruatie... Gewoon braaf afwachtten dus!

@Solanum: Van harte gefeliciteerd!!! Echt super!!

Groetjes Betty

1 dec Solanum
1 dec Betty
4 dec Chantie
5 dec Vissen
5 dec (of 12) Patricia mama van Justin
5 dec grotebroer
8 dec Nina83
9 dec Fem78
9 dec Jannie1306
9 of 11 dec Nathalie
12 dec Ongeduldig
13 dec Monique28
15 dec Lieve Kindjes
22 dec Kaatje
25 dec Elin83

He, Solanum, ik update dit lijstje nu even, en ik zie dat jij voor je NOD al positief testte dus!! Dat is nog leuker zelfs!

Groetjes Betty

Solanum,

Van harte gefeliciteerd!!! Helemaal geweldig!
Hoe voel je je verder?

Liefs grotebroer

Solanum,

Wat leuk :) gefeliciteerd.
Nu krijg ik toch eigenlijk wel de neiging om ook een test te doen.
Zo spannend allemaal.

groetjes chantal

He Sola,

Oh meid wat super, van harte.
Probeer te genieten, het is je gegunt.
Ik hoop dat we je allemaal volgen naar het augustus forum.

liefs nath

Terug
Bovenaan