Wie ook NOD dit weekend?

YES yes Yes

Super Marieke, van Harte meisje!!!

Wow wat is dit leuk niews.

Liefs

Marieke, GEFELICITEERD!!!!!

Super joh! Het is jullie gegund. Geniet er van!

XXX Yvet

He Marieke,

Van harte gefeliciteerd! Lekker genieten van je zwangerschap.

Juup

Ha Marieke,

Super!!!! Van Harte Gefeliciteerd!!! Geniet lekker van je zwangerschap.

Go, ik ben erg benieuwd hoe het met jou is?

Mir  

Geweldig Marieke! Gefeliciteerd meid.
Na 2 jaar heb je het wel verdient hoor.

Geniet ervan...

TeHa

Hoi dames,

Marieke:   GEFELICITEERD!!!!!!! Wat gaaf voor je. Geniet ervan!!

Ben ik weer na een weekend vol spanningen.
Kon het vrijdagavond bijna niet volhouden om niet te testen.
Maar toch kunnen wachten tot zaterdagochtend.
Helaas, negatief.
Keek ik zaterdagavond op de test, was er toch een vaag streepje verschenen.
Je kunt het weer niet erg goed zien, maar het is er wel. Alleen pas na een aantal uren.
Vandaag naar de dokter geweest (moest er voor iets anders zijn), dus meteen gevraagd hoe het zit.
Daar ook een test gedaan, negatief.
Moet volgende week maandag terugkomen. Maar zij zei ook, als er iets verschijnt is dat ook niet voorniks.
Het kan namelijk ook voorkomen dat het niet via de urine te testen is, maar alleen maar met het bloed. Dus volgende week maandag terug naar de huisarts en testen.
Anders een bloedonderzoek. Ik ben dan ook 2 weken overtijd.
Vandaag 1 week overtijd, geen verschijnselen van een ongi, dus ik wacht geduldig maar af.
Doe zaterdag denk ik een volgende test. (Ik houd het toch niet vol tot volgende week maandag).
Ik weet niet meer wat ik voel, denk zelf wel dat ik zwanger ben, heb ook een bloeding gehad en nu overtijd. Maar ja, de testen geven steeds negatief aan.

Liefs, Go

Beste Go,
wat een spanning he. Ik herken het zo. Ik heb vorige week een aantal berichtjes geplaatst waar je ook bij gereageerd hebt. Ik had met testen dus ook een heeeel vaag streepje wat na een paar uur een duidelijker streepje werd. Test bij HA was afgelopen donderdag negatief, terwijl mn eigen CB test die ochtend weer een heel vaag streepje gaf. Mijn HA liet via de assistent weten dat een bloedtest niet meer zou bestaan. IK weet inmiddels dat dat helemaal niet klopt. En jij bevestigt dat ook weer. Ik probeer nog een weekje te wachten en dan weer te testen. Maar ik weet dus heeeel goed hoe je je voelt.
sterkte en ik duim voor je.

Liefs,
Danielle

Hoi Danielle,

Ik moest ook meteen weer aan jouw verhaal denken.
Het enige wat we kunnen doen is afwachten........
Maar ja, tot volgende week maandag voor mij dan, dat is nog ver weg.
Voor jouw in ieder geval: Ze kunnen nog wel testen met bloed, alleen moet ik dan geloof ik naar het ziekenhuis toe.
Ik hou je in ieder geval op de hoogte!

Liefs, Go

Terug
Bovenaan