Wie ook NOD dit weekend?

Dat is waar. Zwanger ben je nog niet en misschien duurt het weer zo lang.........
..........hoplijk niet.
Enne.... ik ga nu ook weer naar huis, ben afgewerkt.
Vanavond spreek ik je niet meer, heb zelf geen internet.
Ben dus wel overdag te bereiken.

Fijne avond!!

Liefs, Go

PS Tot morgen.

hallo go (margot)

toen ik je verhaal las van je miskraam, kreeg ik het heel moeilijk.
Ikzelf heb ook mijn kindje verloren en op dezelfde dag van jou en op dezelfde manier.
Op1 september moest ik naar de gyn voor een gewoon onderzoek. Deze vond de hartslag niet met de doptone, dus toen ook inwendig gezocht en toen zagen we dat het hartje niet meer klopte. Erg he.........kan het me nog zo levendig inbeelden!!!
De innesteling was bij miuj ook goed want het kindje zat bijna een maand dood op, dus wilde het er nu wel zo snel mogelijk uit ze;
Ik ben 's avonds binnen gegaan voor een curretage en het is s nachts via pillen uit zichzelf afgekomen.Wij hebben het kindje nog kunnen zien.Jij?

deze maand gaan we nu ook werken omaan een nieuwe zwangerschap te beginnen.Heb de laatste maandstonden op 20 november gekregen, dus volgende NOD is 18 december.

Ikben bang als ik er teveel zal aan denken of mee bezig ga zijn da het dan niet ga lukken, daarom probeer ik me steeds op andere dingen te concentreren maar t och neem je dat overal mee he.

Alle ik leef zeker met je mee, go, en ben nieuwsgierig of je het zal volhouden om zaterdag pas je tweede test te doen

ps: ikzelf ben 23

wie weet brengt de kerstman ons dit jaar wel iets leuks en dan maar hopen dat deze keer alles goed gaat e

groetjes elke

Hoi Elke,

Als ik jouw verhaal zo hoor doet me dat ook pijn. Je voelt dan ook helemaal wat je zelf hebt gevoeld en kan me jouw pijn ook zo goed voorstellen.

Ik ben 's ochtends opgenomen en binnen 4 uur was het gebeurd. Wij hebben het niet meer gezien, zou ik denk ik ook niet aangekund hebben op dat moment. Ik was zo emotioneel, alleen maar huilen enz. Mijn kindje is ook bij 7 weken overleden, dus zo groot was het denk ik ook niet.
Maar goed, die dingen gebeuren.
Kop op he!! We gaan gewoon verder en het komt allemaal goed.

Verder heb ik me gisteren kunnen beheren om geen test te doen.
Vandaag geen mogelijkheid voor, ik moet tot 20.30 uur werken, daarna en personeelsfeest.
En dan is het zaterdag...........ik kijk er zo naar uit.
Maar misschien is hij wel negatief, zo ook kunnen natuurlijk.

Ik had gisteren steken in mijn zij. Nou ja, mijn zij niet maar rond de baarmoeder / eileider. Dus dacht ik, mijn NOD komt eraan, maar tot op heden niets.
Anders heb ik deze pijn ook niet, maar ja, waar zou het dan vandaan komen??
Idee??

Liefs, Go

Hai meiden,
Afgelopen zondag mijn NOD. Maar nog steeds geen rode duivels.
Ik dacht dat het zondag kwam. Gerommel, beetje krampjes en een heel klein beetje oud bloedverlies.
Zondag ook nog aan het rommelen, hoofdpijn. Kortom, ik heb alle symptonen gehad die ik normaal ook heb als ik ongie moet worden, maar nee niks.
Heb ook niet het gevoel dat het nog gaat komen. Ben dus vandaag 5 dagen over tijd.
Nog nooit gehad. Ja, wel dat ik dacht dat ik over tijd was..maar dan wist ik niet precies wanneer m'n ei was geweest. Maar dat weet ik nu natuurlijk precies.
Dan denk ik: het kan nie anders dan dat ik zwanger ben, anders had ik toch ongie moeten worden?
Mijn temp is verder niet hoog. Heb weleens gelezen dat dat zou moeten.
Maar van de gyn is dit een onbetrouwbare methode?
Zijn er vrouwen die zwanger zijn geweest of nu zijn waarbij geen hoe temp is...?
Vanavond gaan we testen. Heb wel gevoelige borsten. Net of ze beurs zijn...
Spannend.
Maar goed, we zijn al zo'n tijd bezig dat je er haast niet op durft te hopen.
Maandag word ik gebeld door de gyn en dan krijg ik de uitslag van bloed prikken.
Dan weet ik of de medicijnen hebben aangeslagen.......
Liefs van Marieke

Spannend Marieke,

Ik zal voor je duimen dat het deze keer wel lukt.
Toi Toi Toi.
Veel plezier vanavond mocht blijken dat je zwanger bent!!!!

Liefs, Go

hALLO GO

heb er helemaal geen idee van vanwaaar de  pijn in je buik zou kunnen komen.

Laat ons zeker weten hoe het morgen afloopt met je test?
Wie weet heb je wel een heel leuk verjaardagsgeschenk dit jaar?

ben echt benieuwd voor je

groetjes

Jeetje meiden, ik lees trouw maar door en nu zijn we een week verder... wat een verhalen... pff daar wordt ik stil van. En toch nog een paar meiden die onwijs overtijd zijn inmiddels. Nou ik hou het in de gaten hoor en hoop enorm dat het goed nieuws gaat worden voor jullie.

Heel veel Liefs

Hai hai,
Gisteren was ik 5 dagen over tijd en hebben we 's avonds een testje gedaan.
POSITIEF!
Na 2 jaar proberen en nu na 1 keer met medicijnen is het gelukt.
Vanochtend hebben we voor de zekerheid nog een testje gedaan en ja hoor, het was nog duidelijker dan gisteravond.
We zijn dolgelukkig.
Ik hoop dat jullie allemaal snel volgen hoor.
Ik heb geen speciafieke klachten. Niet misselijk, hoge temp........eigenlijk weinig.
Liefs van Marieke

Terug
Bovenaan