Wie ook NOD dit weekend?

Hallo meiden!!!

Ik heb heel goed NIEUWS!!!! we zijn ZWANGER!! Ondanks mijn voorgevoel ik had al twee weken het gevoel "ik moet ongesteld worden". Mijn NOD was afgelopen donderdag en ik ben nooit overtijd. Je kan de klok er op gelijk zetten. Maar donderdag geen ongesteldheid en vrijdag ook niet. Gisteren om 5 uur thuis. Ik hield het niet meer.. Getest en ja hoor al heel snel een dikke + . Mijn man was nog niet thuis dus ik weer snel naar de speelgoed winkel gereden en een grote bruine beer gekocht. Een printje gemaakt via babybrabbel waarop staat wanneer je bent uitgerekend en de test om de hals van de beer geplakt en ingepakt. En toe maar wachten dat manlief thuis kwam... Eindelijk om 18:15 kwam hij binnen. Kado gegeven....en reactie natuurlijk super. Maar ook nog onwerkelijk want ik had het niet verwacht omdat ik al pijn in mijn buik had... Ik snap het allemaal niet meer hoor. Ronde 9 was dus onze ronde!!
Maar we houden het nog wel stil want we vermoeden dat het in juli ook is misgegaan. Ik ga van de week maar even de ha bellen. Ik ben niet misselijk alleen een beetje moe maar dat had ik dus al een paar weekjes en giga stemmings wisselingen en mijn man riep maar de afgelopen week dat zijn je hormonen!!! (bleek dus echt zo te zijn)!! Maar ik besef nog niet dat het echt zo is.  Het is nog zo pril er kan nog van alles mis gaan  

Een heel verhaal. Meiden ik hoop voor jullie dat de rode duivels lekker wegblijven en op naar het juli forum!!!

Veel liefs, Natalie

Hoi dames,

Allereerst natalie van harte gefeliciteerd. En Vetje balen hoor dat jij ongi bent geworden.

Mijn NOD is tot heden nog steeds mijn NOD. Ik heb goede hoop dat het deze maand raak is! Nog steeds misselijk (jippie!).

Ik houd jullie op de hoogte.

Ik heb ons NOD-lijstje aangepast:

Natalie    

Vetje        

Juup     zaterdag 19-11

Marieke     zondag 20-11

Toulouse     zondag 20-11

Go     maandag 21-11

Mir     maandag 21-11

Ben benieuwd hoe het met de rest is.

Fijn weekend allemaal.

Juup

Hoi dames,

Allereerst natalie van harte gefeliciteerd. En Vetje balen hoor dat jij ongi bent geworden.

Mijn NOD is tot heden nog steeds mijn NOD. Ik heb goede hoop dat het deze maand raak is! Nog steeds misselijk (jippie!).

Ik houd jullie op de hoogte.

Ik heb ons NOD-lijstje aangepast:

Natalie    

Vetje        

Juup     zaterdag 19-11

Marieke     zondag 20-11

Toulouse     zondag 20-11

Go     maandag 21-11

Mir     maandag 21-11

Ben benieuwd hoe het met de rest is.

Fijn weekend allemaal.

Juup

Sorry voor twee keer de zelfde reactie. Ik kreeg een foutmelding en dacht ik probeer het nog een keer......

Ha meiden, ik begin met Natalie feliciteren; SUPER!!!

Dan Yvet; BALEN meissie. Ik leef compleet met je mee want ik ben ook vanacht ongesteld geworden, ga ook ronde 8 in en ben net 30 geworden. Grrrr. Weet je wat Yvet, wij zorgen gewoon voor een leuk kerstcadeautje... Sterkte.

De volgende op het lijstje Juup; hmmm dat ziet er positief uit. Misschien heb ik er overheen gelezen maar je zou natuurlijk een testje kunnen doen... Ahhh toe...

Marieke ik duim mij gek voor jou!!!

Nou ja van mij staat hier al boven, helaas nog nooit een dag overtijd geweest, de cycli worden steeds korter, zit nu op 27 dagen.

Go horen we maandagochtend, hopelijk goed nieuws...

Mir... en hoe is het bij jou???

Heel veel liefs allemaal en fijn weekend

Jammer Toulouse dat we het lijstje voor jou op een minder leuke manier moeten aanpassen.

Ik denk dat ik morgenvroeg ga testen. Wilde eerder liever wachten tot
een week overtijd ivm vroege miskraam in juli. Maar ik kan echt niet
meer wachten!! En aangezien we testen liever samen doen is in het
weekend ook net zo makkelijk. Spannend! Ik houd jullie op de hoogte.

Natalie    

Vetje        

Juup     zaterdag 19-11

Marieke     zondag 20-11

Toulouse    

Go     maandag 21-11

Mir     maandag 21-11

Juup

Ik leef heel erg met de meiden die ongesteld zijn geworden.
Ik vrees dat ik het morgen ook wordt hoor ( hoop stiekem natuurlijk niet ).
Juup, wat spannend joh. Meteen laten weten als je hebt getest he?
Ik wacht echt tot ik 3 dagen over tijd ben. Ik heb al zoveel testjes verspeeld.
Heel veel succes, ik zal voor je duimen meid!
Liefs van Marieke

Hallo allemaal,

Natalie, wat moet jij je super voelen, gefeliciteerd!!!!

Yvette en Toulouse, balen dat jullie ongi zijn geworden, ik leef met jullie mee.

Na donderdag heb ik geen rode duiveltjes meer gezien, dus ik begin echt weer een beetje hoop te krijgen. Maar ik ga niet voor dinsdag testen.

Marieke en Juup succes morgen, Juup met testen en dat bij Marieke de rode duiveltjes ook maar weg mogen blijven.

Mir

Terug
Bovenaan