Wie ook NOD dit weekend?

Helaas, geen goed nieuws van deze kant. Mijn test was hartstikke
NEGATIEF! Dat was wel even een dikke teleurstelling. Ook mijn man was
overtuigd dat het deze maand raak was.

Maar ja, het positieve is dat er ook nog geen symptomen zijn van dat ik
ongesteld moet worden dus we houden hoop. Laten we hopen dat ik gewoon
te vroeg heb getest.

Wordt vervolgd.....

Juup

Hoi meiden,

Ik duim ook mee hoor!!!
En meiden die  de rode duivels op bezoek hebben gehad, moed houden hoor!!  Misschien een fantastisch kerst kado-tje?!?

Gr. Natalie

Wat spannend allemaal! Natje, gefeliciteerd!. En Juup, ik duim voor je, hoop dat het over een paar dagen wel positief is!
Toulouse...op naar de volgende ronde! Inderdaad, het zou een leuk kerstcadeautje zijn!
Gister voelde ik me zwaar kl.t., maar vandaag gaat ie weer goed hoor! Chocolade doet wonderen, hahahaha!
Hoop voor de andere dames dat  jullie goed nieuws  hebben voor ons! Succes met wachten!
Hou ons op de hoogte!
XXX Yvet

hallo, ik ben vandaag lid geworden van dit forum.
Snap jullie helemaal. Ook ik heb goed nieuws en ben zwanger!!! ronde 6.Ik voel me goed. Ik zou alleen wat meer tekenen willen hebben. haha
Ik leef mee met degene die nog niks weten en ook met degene die geen geluk hadden deze maand. maar ik zal voor jullie duimen zodat jullie ook snel zwanger zijn.
Ik moet zeggen dat ik het helemaal niet had verwacht. Ik had net tegen mezelf gezegd ach ik zie wel wanneer. Niet druk gemaakt over mijn ovulatie ofzo. En mijn man vande week is het niet zo dat je ongesteld moet worden? Ik ja zou wel moeten maar je weet het nooit. dus ik na 5 dagen getest en raak. Te mooi om waar te zijn. Ik kan het ook nog steeds niet geloven!

succes allemaal en ik ga de hele dag duimen voor jullie!
groetjes sacha

Hai Juup,

Shit man dat je negatieve test had. Maar ja, ook geen verschijnselen van ongesteldheid. Goed teken dus. Ik duim als een gek voor je.
Mijn Nod is dus vandaag. Ik heb er al helemaal op gerekend vandaag ongesteld te worden hoor. Maar voorlopig nog niks te zien, ik voel het wel nog steeds rommelen.
Maar goed, de dag is nog lang. Misschien breekt het ineens vanavond door.
Ik heb geen zwangerschapstesten in huis dus dat is wel fijn.
Nee, het wordt echt spannend als ik dinsdag nog niet ongie ben.
We blijven afwachten.
Liefs van Mariekje

Hoi meiden,

Wat een verhalen allemaal.
Jammer Vetje, dat je ongesteld bent geworden.
Voor de andere meiden allemaal spanning natuurlijk.

Ikzelf ben nog niet ongesteld geworden, mijn NOD is vandaag.
Echt spannend........

Ik laat het horen.

Liefs, Go

Hoi Go,

We zitten vandaag in hetzelfde schuitje, mijn NOD is ook vandaag. Jeetje, wat is dit spannend!!!   Wel een fijn idee dat ik vandaag niet als enige zo in spanning zit.
Maar ik heb sinds vanmorgen wel een zeurderig gevoel in mijn buik, dus ik ben bang dat de ongi eraan komt. Maar tot nu toe nog niks te zien.
Nou Go, hopelijk krijgen wij een leuk Sinterklaas-kadootje!!!!!!
Wanneer ga jij testen? Ik kan echt niet meer wachten.

Mir

Sinds vanmorgen wat licht bloedverlies, snik, snik. In combinatie met
de negatieve test van gisteren dus ik niet echt op een
innestelingsbloeding te hopen. Nu maar wachten tot het echt doorzet.....

Ik blijf voor jullie duimen!

Juup

Terug
Bovenaan