Wie ook NOD rond 15 november???

Goedemorgen!!!
Wat een goede berichten te lezen in dit forum, wordt er helemaal blij van.
Bij mij helaas minder goed nieuws. Woensdagavond was ik erg laat thuis dus toen geen test meer gedaan. Gisterenavond na het eten zijn mijn vriend en ik gaan zitten over mijn bakje plas gebogen en voor het eerst een zwangerschapstest gedaan. Erg vreemd om dat te doen. Eerst deed tie niets; vergeten het dopje eraf te halen, stom! Daarna dan toch goed getest en helaas verscheen er heel duidelijk in beeld: niet zwanger. Jammer! We hadden het ook niet verwacht, maar gehoopt natuurlijk wel. Ik voel nu wel heel erg mee met alle meiden die al lang bezig zijn om zwanger te worden, iedere maand die stress! Poeh!
Maar nu is het dus afwachten wanneer ik ongesteld ga worden. Mijn cyclus is blijkbaar toch langer dan ik dacht, of het is nog door het ontpillen. Hoop dat ik het snel wordt zodat we weer lekker aan de klus kunnen voor de volgende ronde...
Voor iedereen die nog in spanning zit: hou goede moed!!!
Groetjes, Irene

Hallo Irene, Ook ik werd blij van alle goede berichten in dit forum.
Alle zwangeren uit dit forum: VAN HARTE!!!!

Ik ben nieuw in dit forum. Mijn NOD datum deze maand was 11 november (5e ronde; 1e kindje). Op 12 november helaas negatief getest. Mijn cyclus is normaal gesproken 30 dagen. Deze maand is hij inmiddels al op de 35e dag en nogsteeds geen tekenen van komende menstruatie.... Begin dus inmiddels weer wat hoop te krijgen. MIsschien heb ik toch te vroeg getest???
Durf alleen niet meer te testen na alle teleurstellingen van de afgelopen 5 maanden.... Heb geen duidelijke zwangerschaps symptomen. Beetje vaag trekkerig gevoel in m'n onderbuik en soms een vlaag van misselijkheid; duurt meestal niet langer dan 5 minuten... Of misschien beeld ik het me wel in omdat ik het zooooo graag wil!

Herkenbaar voor de nog niet zwangere dames??

groeten,
Claudine

Hoi meiden,

Carina, hoe is het nu met je? Gaat het alweer wat beter? Ben je begonnen met tempen? Lukt dat een beetje?

Irene en Claudine, wat een spannende tijd voor jullie, hebben jullie alweer wat nieuws?

Hoe is het met de rest van de meiden, het is een beetje stil hier!

Groetjes Sientje

Hallo Sientje,
Heb nog geen nieuws. Maar geen nieuws is misschien wel goed nieuws???
Ga morgen weer testen.Heb me voorgenomen om dat niet vaker meer te doen dan 1x per week om mezelf niet onnodig teleur te stellen. Nadeel is wel dat ik helemaal onzeker begin te worden... voel ik nu wel wat of beeld ik het me in??

Maar hoe is het met jou?? Hoe voel je je?

Nou, zeg, had net weer een heel stuk getypt, niets staat er!
Hier gaat het wel goed, erg onzeker, voel niets meer in m ´n buik, heb sinds gister geen honger meer en ben niet meer moe. Kortom erg bang dat het weer niet goed is gegaan.
Ben blij als het donderdag is, dan ben ik zeg maar de grens berijkt met waar het in september mis ging. Ga dan meten belllen voor een echo, die wil ik zo snel mogelijk.

Hoe is het met jou Claudine? Al getest???

Hoe is het met de anderer meiden???
Wat is het rustig hier!

Dat forum doet inderdaad al een paar dagen heel vervelend....
Lukt mij soms al niet eens om aan te melden!!

Snap dat je je erg onzeker voelt.... Je kan je volgens mij beter maar heel misselijk voelen dan helemaal niets dan weet je in iedergeval dat er iets gebeurd. Erg rot dat je nu tot donderdag in spanning moet zitten....Heb je al een afspraak met de dokter of verloskundige??

Ik heb gisteren weer negatief getest en ben dus vandaag naar de huisarts geweest. Word steeds misselijker en heb nogsteeds buikpijn. De huisarts heeft nogmaals voor me getest die was natuurlijk nogsteeds negatief..... Ze zei wel dat het nogsteeds zou kunnen dus dat gaf wel iets wat hoop. Moet nu volgend weekend zelf weer testen en anders even terugkomen voor een bloed onderzoek Al met al weet ik dus nogsteeds niets!  Wel balen want kan dus nog niet aan nieuwe cyclus met nieuwe kansen beginnen!!

Het is inderdaad erg rustig in dit forum geworden... De dames zijn denk ik naar de NOD voor december of naar het juli 2008 forum!!! Kan aan beide helaas nog niet mee doen!!

hoi hoi

nee, ik ben nog niet begonnen met tempen, en nee het gaat ook nog niet goed met mee.
ik kan er wel omheen blijven draaien dat het wel zo is, maar dan houd ik alleen mezelf voor de gek.

ik hoop zo voor je dat het nu wel goed is.. sientje! dat je een dag minder last hebt van klachtjes hoeft op zich niks te betekenen, maar ik begrijp je angst.
ik zou al ik jou was zo snel mogelijk bellen naar de vk.. gewoon een echo opeisen!! je hebt genoeg meegemaakt toch?

ik moet me ontspannen en niet zo druk maken, maar het lukt me op het moment niet. ik probeer me alleen op onze grote verhuizing te richten, maar het blijf tmaar door mijn hoofd spoken.. ben zo bang het ons niet meer gaat lukken...

voor de meiden die nog geen zekerheid hebben... ik duim voor een goede afloop!

mijn ongi is weer verdwenen en de eerste 6 dagen van de cyclus zitten erop.
we gaan maar weer rustig verder...
groetjes Carina

Ha meiden,

Niet zo'n leuk bericht... Ik moet jullie verlaten. Ik hoopte dat ik deze maand zwanger zou zijn en dus deze beslissing niet meer hoefde te maken, maar nu ben ik ongi, dus nu moet ik aan de pil.
Voor degene die het gemist hebben, ik mag niet zwanger worden van de hulpverlening ivm niet kunnen zorgen voor mijn kindje wat we al hebben en ook omdat ik niet stabiel ben. Ik hoop er hard aan te gaan werken dat alles anders wordt zodat ik weer terug kan naar het zwanger worden forum...
Allemaal veel succes met zwanger worden en die al zwanger zijn, gefeliciteerd!

Liefs J 26

Terug
Bovenaan