Wie ook NOD rond 15 november???

Hoi lieve allemaal,

Vorige week nog allerlei positieve bercihten en nu is de stemming enigszins in mineur. J: een hele beslissing om weer aan de pil te gaan, maar verstandig dat je! Sientje: wat een spanning. Iedereen kan wel zeggen dat je er relaxt onder moet blijven en dat het wel goed zal zijn, maar die spanning is natuurlijk pas weg na een positieve echo... Jullie en de rest van de meiden waarbij het tegenzit: HEEL VEEL STERKTE!!!!

Voor een positieve impuls: bij mij gaat het prima. Heb volgens mij net de eerste tekenen van een ongesteldheid gezien. Eindelijk na 34 dagen! Tuurlijk wel jammer dat we niet zwanger zijn, maar nu kunnen we vol goede moed naar de volgende ronde!

Wat vervelend trouwens dat het forum het niet goed doet, ben nu een stuk minder actief aanwezig hier!

Groetjes, Irene

Hoi meiden,

J: Wat knap van je dat je de keuze heb gemaakt om weer aan de pil te gaan. Goed van je om het eerst weer op de rit te hebben. Hoop voor je dat je je snel beter zal gaan voelen. En je weet het vast wel:  hoe klein een  stapje  vooruit lijkt voor anderen, voor jezelf is het een hele grote stap in de goede richting!

Irene: Wat jammer voor je dat je ongi bent geworden. Wat een lange cyclus zeg! Hou je ons op de hoogte?

Carina: Meid, wat vervelend om te  lezen dat het niet lekker met je gaat. Ik hoop zo voor je dat je je binnenkort wat rustiger zal voelen. Het gaat zeker een hectische tijd worden met de verhuizing enzo. En bij jullie gaat het zeker lukken! Je hebt 2 miskramen achter de rug. Dat is een verschrikkelijke tijd geweest voor jullie. En bij die ene heb je zelfs een levend kindje op de echo. Maar het is wel een kindje geweest. Het is dus zeker mogelijk (hoe naar het ook klinkt). Er komt een tijd dat jullie zeker weer zwanger worden en na 9 maanden jullie kindje kunnen vasthouden!
Straks als het allemaal wat rustiger is gaat het vast helemaal goed komen! Misschien dit jaar nog? Ik hoop het zo voor je! Heel veel succes en sterkte met alles!

Hier gaat het wel goed. Nogsteeds geen klachtjes. Heb vanochtend de stoute schoenen aangetrokken en de verloskundige gebeld. Je kon tussen 9 en 10 bellen, en ik belde om 10 over 10... En ja hoor! De eerste afspraak staat voor een echo! Woensdag 12 december om 10 over 6. Ben zoooo benieuwd. Voor me gevoel heb ik nu iets om naar toe te leven ipv te denken dat ik morgen weer zoveel weken en zoveel dagen ben. Doe ik toch al, maar nu lijkt het of ik voor mezelf heb besloten om het positief in te zien! En dat ga ik vasthouden!

Groetjes sientje

Hallo Allemaal!
Fijn Sientje dat je eindelijk een afspraak hebt; al duurt het nog wel even.
Zorg goed voor jezelf, rust goed uit en probeer niet te veel te piekeren. 12-12 ben ik jarig dus deze datum moet ook voor jou geluk gaan brengen

Ook ik heb vandaag duidelijkheid gekregen.... maar helaas niet op de manier die ik stiekem hoopte.... zojuist de eerste signalen van de menstruatie gesignaleerd  Maar ja nieuwe cyclus nieuwe kansen zullen we maar zeggen. Ik hoop op een mooi verjaardags/ kerstcadeau!

groeten,
Claudine

Hoi allemaal,

Ik ga jullie helaas verlaten. Het is hier weer misgegaan...

Zo gaan we van de onderwerpen
-   mei 2008 moeders
-   wie ook NOD rond 15 oktober
-   wie ook NOD rond 15 november
-   juli 2008 moeders

naar nog even geen onderwerp totdat ik meer weet over wanneer m ´n cyclus is opgepakt.

Meiden, iedereen heel veel succes met het zwanger worden en misschien tot gauw.

Groetjes Sientje

Is het weer mis gegaan??? Weer op hetzelfde punt als de vorige keer.
Oooo wat vreselijk voor je Sientje. Ik moest nog zo aan je denken vanmorgen.
Leef met je mee....
Hoop dat het snel weer wat beter met je gaat. Als je wilt praten dan weet je me te vinden!

Veel sterkte.

xxx Claudine

Hé meiden!

Wat irri dat het forum niet goed werkte. Had geen zin om telkens te kijken, maar nu doet ie ut geloof ik weer.

Jeetje, Sientje! Ik schrok van je berichtje. Ik wens je heel veel sterkte. Ik weet gewoon niet wat ik verder moet zeggen... Wat word je dan weer met de neus op de feiten gedrukt. Doe rustig aan hè?

Voor de andere meiden: heel veel succes natuurlijk!

Grtz Cathy

Terug
Bovenaan