Hoi hoi allemaal!
Een goedemorgen!
Moet toch even wat kwijt hoor, sorrie voor m ´n "gezeur" alvast...
Ik begin nu zooooo onzeker te worden! Vandaag of morgen had ik ongesteld moeten worden, ik schat zo vanavond. Het wordt dus ook een hele spannende dag, en ben blij als ik morgenochtend wakker wordt en niet ongi ben geworden... Als ik morgen aan het eind van de dag nog niet ongi ben, ben ik echt overtijd, en officieel zwangerr.
Maar ik ben nu zo bang dat het weer misgaat! Ik had zelf nog op een ander topic gereageerd van iemand die ook weer bang was dat het mis zou gaan na een miskraam (van iets van 16 weken). Ik had me voorgenomen om positief te blijven. Maar toch wil ik even laten weten dat ik stiekem toch ook best wel bang ben. Als het eenmaal weekend is en ik nog niet ongi ben is het vast over. Maar nu, jeetje joh, wat een spannende tijd man!
Gisteren was m ´n buik als een ballon! Ook hard, net als dat ik heb met m ´n eisprong, Had kleren aan die niet over m ´n buik vielen en het zag er gewoon niet "normaal" uit, zo bol was ie. Hahaha, m ´n vriend moest er ook wel een beetje om lachen. Heb dus andere camouflerende kleren aangetrokken (we kregen namelijk visite). Nu is m ´n buik weer een beetje normaal. Waarschijnlijk was het gisteren zo omdat we heel veel gedaan hadden, druk hebben gehad. Maar natuurlijk is deze onzekere tuttebel bang dat het komt omdat het misschien niet meer goedzit..
Help, ken iemand me opbeuren!