Wie ook NOD rond 15 november???

Hoi hoi allemaal!
Een goedemorgen!

Moet toch even wat kwijt hoor, sorrie voor m ´n "gezeur" alvast...
Ik begin nu zooooo onzeker te worden! Vandaag of morgen had ik ongesteld moeten worden, ik schat zo vanavond. Het wordt dus ook een hele spannende dag, en ben blij als ik morgenochtend wakker wordt en niet ongi ben geworden... Als ik morgen aan het eind van de dag nog niet ongi ben, ben ik echt overtijd, en officieel zwangerr.

Maar ik ben nu zo bang dat het weer misgaat! Ik had zelf nog op een ander topic gereageerd van iemand die ook weer bang was dat het mis zou gaan na een miskraam (van iets van 16 weken). Ik had me voorgenomen om positief te blijven. Maar toch wil ik even laten weten dat ik stiekem toch ook best wel bang ben. Als het eenmaal weekend is en ik nog niet ongi ben is het vast over. Maar nu, jeetje joh, wat een spannende tijd man!  

Gisteren was m ´n buik als een ballon! Ook hard, net als dat ik heb met m ´n eisprong, Had kleren aan die niet over m ´n buik vielen en het zag er gewoon niet "normaal" uit, zo bol was ie. Hahaha, m ´n vriend moest er ook wel een beetje om lachen. Heb dus andere camouflerende kleren aangetrokken (we kregen namelijk visite). Nu is m ´n buik weer een beetje normaal. Waarschijnlijk was het gisteren zo omdat we heel veel gedaan hadden, druk hebben gehad. Maar natuurlijk is deze onzekere tuttebel bang dat het komt omdat het misschien niet meer goedzit..

Help, ken iemand me opbeuren!

Hoi Sientje,

Ik snap je onzekerheid hoor...ik heb het ook nog steeds! Check nog steeds of er toch geen bloed aan m'n wc-papier zit als ik geplast heb!
Maar...meid...hou je vast aan de positieve testen, die liegen niet!
Het blijft gewoon echt spannend tot de 1e echo en misschien daarna nog wel tot we op de 13 weken grens zitten.

Ik hoop dat je onzekerheid wat minder wordt komende dagen.

Groetjes,
Angel

Sientje, rustig blijven en genieten.

Dat is toch ook het beste voor die frummel die in je begint te ontstaan en voor jou en voor je mannetje en voor iedereen!

Je zal zien, er kan meer goed dan fout gaan!

Hoi meiden.

Bedankt voor jullie peptalk.
De laatste dagen voel ik echt dat er daar beneden wat aan de hand is. En vandaag is dat gevoel zoooveel minder! Vraag me echt af hoe dat komt! In september had ik eerst last   van m ´n buik, en daarna niet meer. toen was het dus ook niet goedgegaan. Dus vandaar dat ik me een beetje zorgen maak. Maar toch moet ik weer positief tegen mezelf praten en er van genieten! Ik heb er toch geen controle over... (ja, ben ook een beetje een controlefreak...)

Vanochtend was ik dan echt blij. De Kruidvest test sloeg direct 2 strepen aan!!! Nu ben ik overtuigd... Heerlijk. Bedankt voor de felicitaties!!! Hopelijk breng ik wat geluk aan jullie over! Kop op hè?

@ Sientje: Ben ook wel onzeker. En idd elke keer als ik naar de wc ga, kijk ik ff of er bloed bij het afvegen zit. Maar dat is niet zo. Ik zou blij zijn als je zeker weet dat alles goed is.
Ik voel ook dat er wat gaande is in mijn buik. Beetje krampjes aan de linkerkant van mijn buik (eierstok??). Ik ga dinsdag naar de huisarts voor allerlei andere dingetjes (exceem, schimmelinfectie) en dan kan ik dit ook ff navragen.

Maar de blijheid overheerst ook wel hoor! Vant weekend vertellen we het onze ouders. Ben benieuwd naar de reactie van mijn vader. Die heeft altijd geschreeuwt dat hij nooit opa wil worden (terwijl hij zó leuk met kinderen is!!) en hij vindt veranderingen ook heel moeilijk. Toen ik vertelde dat ik het huis uitging (zo'n 4 jaar geleden), omdat we een huis hadden gekocht, gooide hij de hoorn erop! Ach ja, vage man. Als mijn moeder maar blij is. Maar daar hoef ik denk ik niet bang voor te zijn...

Grtz Cathy

Hoi dames, hier ben ik weer,

Hoe is het met jullie?

Hoi Sientje, ik snap je heel goed,  dat jij zo onzeker bent, vervelend he?
Ik hoop dat deze keer  goed  gaat en binnen 9 maandern een gezonde kindje in jou  armen  zou hebben.

Ik duim (bid) voor jou.

Hier is nog geen nieuws,  ik ben  nog niet ongesteld, ik ben laatste dagen misselijk,

Vraagje, ik wil morgen test doen,moet ik `s morgens testen?
of maak dat niet zo veel uit?

Ik houd jullie op de hoogte.

Dames heeeel heeel succes, sterkte en geluk in komende tijd.

Groetjes Silina  

hoi allemaal!

wat een goede berichten zijn er geweest de laatste dagen.
ben erg blij voor iedereen bij wie het gelukt is.

Ik snap helemaal niks van mijn ongi. woensdag ochtend is het begonnen, maar ik heb me vandaag welgeteld maar 1 keer moeten verschonen. en dan niet omdat het erg veel was, maar omdat ik dat frisser vond. normaal heb ik er toch wel meer last van.
wel heb ik veel buikpijn gehad. gisteren veel, nu met vlagen. echte menstruatiepijnen.
ook iets wat ik normaal nooit had.

het is me opgevallen dat het me zwaar valt. ik kom mezelf behoorlijk tegen!

ik heb besloten te gaan beginnen met temperaturen, en ik overweeg ook wat minder op het forum te komen.
ik weet niet of ik er goed aan doe en of ik dat wel kan... (ben lichtelijk verslaafd)
Maar de gevoelens die ik de afgelopen dagen heb gehad (jaloezie, verdriet, verslagenheid enz) hebben me aan het denken gezet.

voor de zwangeren: GENIET!
liefs Carina

Terug
Bovenaan