Wie ook NOD rond 15 oktober???????

He dames,

Ook het wachten al een beetje beu?
Ik ga toch proberen als het lukt te wachten met testen tot een paar dagen na mijn nod.
Geen zin in teleurstelling omdat ik te weinig hormonen zou kunnen hebben.
ik heb dat ook, het ene moment het gevoel hebben dat ik zwanger ben en het andere moment juist helemaal niet.
Ik had vandaag een enorme slijmprop(sorry!), herkent iemand dat?
Jen, bij jou klinkt het ook erg hoopvol!
Bij meerdere dames trouwens, ben zo benieuwd!!!!
Liefs Gwen

het klinkt hier allemaal hoopvol, maar ook ik herken zeker de onzekere gedachtes... Ene moment ben ik er van overtuigd dat het raak is(denk aan al die merkwaardige klachten die ik niet eerder heb gehad) en het volgende moment voel ik me heel gewoon of eigenlijk super goed?!!
Die slijmprop waar over gesproken wordt, is bij mij zondags al langsgeweest en vandaag gelige(??) afscheiding erg dik en plakkerig....En de vermoeidheid komt met vlagen.. Alleen er is een ding rigoureus veranderd, ik weet totaal niet waar ik trek in heb, alles smaakt niet, zelfs die ooo zooo lekkere chocola???!!!!

We wachten af, maar waarom duurt het zo lang??? Nog 7 nachtjes slapen en dan weet ik het......

mir

Hallo allemaal.
Ik heb ook rond de 15de mijn NOD dag dus ben benieuwd. Maar ga pas na 2 weken testen want vorige maand heeft  mijn lichaam me behoorlijk voor de gek gehouden. Was 9 dagen over tijd en toen werd ik ongesteld dus ik ben nu behoorlijk teleurgesteld in mijn lijf maar we gaan gewoon door met klussen totdat het wel gelukt is.
Groetjes marianne

hoi mamaron!

ik had 5 en 6 dagen na mijn eisprong ook een slijmprop bij het afvegen...

de 13de is mijn nod... maar ik weet niet of ik nog kan wachten tot zaterdag.
misschien test ik morgen wel. heb er toch nog 2 liggen

Hoi,

Carina, heb je al wat kwaaltjes verder? Spannend he?

Marianne, balen dat je al zo lang na je nod moest wachten en toch niet zwanger bent!
Hopelijk was dit dan je laatste ongesteldheid!

Verder nog iemand nieuws?
Liefs Gwen

ja jeetje.. heb een berg kwaaltjes.

heb het gevoel of er een baksteen in mijn maag ligt (had ik bij de vorige zwangerschap ook)
heb vooral 's avonds vaker nog honger.
ben de laatste paar dagen meer moe, terwijl ik niks extra's doe.
mijn borsten niks, maar dat was de vorige keer ook pas later.

het lamlendige gevoel alsof je ziek gaat worden.. (had ik de vorige keer ook)

je snapt dat ik vreselijk in de zenuwen zit!
wie weet dat ik me niet meer in kan houden en morgen al test. dat is een paar dagen voor mijn nod, maar volgens de gebruiksaanwijzing kan ik de test al 4 dagen voor mijn nod gebruiken.
heb er voor het weekend eventueel nog 1 dan over.

aaaaaaaaah wodr echt gek van mezelf.
ook mijn vriend merkt dat ik meer vermoeid ben 's avonds!

wie weet heb ik morgen nieuws.
groetjes Carina

He Carina,
Nou, dat klinkt wel goed hoor, zeker als je dit bij je vorige zwangerschap ook had. Ben zeer benieuwd en kan me heel goed voorstellen dat je niet kan wachten met testen.
Ik herken je symptomen precies, dus wie weet....
Laat je het weten als je gaat testen?

Goretjes Sindarin

goeiemorgen

nou het is gebeurt hoor.. heb een test gedaan en die was hartstikke negatief.
aan de ene kant denk je dan van het was gewoon te vroeg, aan de andere kant durf je daar niet op te hopen.

dan wordt het toch maar wachten tot zaterdag. ik heb eventueel voor het weekend nog 1 test in huis. dus als ik zondag niet ongi ben dan doe ik het... dat zou 1 dag na mijn nod zijn.

groetjes Carina
ik ga nooit meer voor mijn nold testen!

Terug
Bovenaan