Wie ook NOD rond 15 oktober???????

Haha, nou, zo aan alle vage kwaaltjes te horen zou het toch iniedergeval bij een aantal van ons raak moeten zijn. Ik hoop het zo!!! Wat duurt het wachten toch lang he *zucht*

Ik ga nu even naar mn werk, ben er vanavond wel weer.

Doei, Sindarin

Ja, het wachten duurt inderdaad lang...
Eerst had ik best wel een rustig gevoel in m ´n lijf. Nu ook wel hoor, maar als ik eraan denk dat ik waarschijnlijk volgende week woensdag op z ´n vroest een test kan doen... (heb vrijdag de 19e NOD maar bij m ´n zoontje en de zwangerschap in september had ik al een positieve test 2 dagen voor m ´n NOD) dat is nog een tijdje wachten!

Nog maar 10 dagen wachten voor mij!!!

Hoe is het met de rest? Ook allemaal zenuachtig?

Dag Dames,

spannend al die klachten hier. Ik hoop hier ook op een positieve test, voor mij nog maar 4/5 daagjes wachten. SPANNEND!!!!! Wat voor klachten hebben jullie allemaal?

Ik heb vooral last van mn borsten, totaal geen behoefte aan bepaald eten en al helemaal geen zin in koffie. En ik ben MOE, val overal in slaap, zelfs in de trein (om 4 uur smiddags). Is echt niet goed hoor, dat terwijl ik dit weekend juist rustig aan gedaan heb.

Naja, we zien het vanzelf. Ik hoop het zo, zou zo gezellig zijn als ik gelijk zou lopen met mn vriendin. Ik duim voor jullie allemaal. Ben blij dat we zo'n gezellig groepje hebben waar je je hart kan luchten, anders zou ik echt gek worden.

Groetjes Jen

Dag Dames,

spannend al die klachten hier. Ik hoop hier ook op een positieve test, voor mij nog maar 4/5 daagjes wachten. SPANNEND!!!!! Wat voor klachten hebben jullie allemaal?

Ik heb vooral last van mn borsten, totaal geen behoefte aan bepaald eten en al helemaal geen zin in koffie. En ik ben MOE, val overal in slaap, zelfs in de trein (om 4 uur smiddags). Is echt niet goed hoor, dat terwijl ik dit weekend juist rustig aan gedaan heb.

Naja, we zien het vanzelf. Ik hoop het zo, zou zo gezellig zijn als ik gelijk zou lopen met mn vriendin. Ik duim voor jullie allemaal. Ben blij dat we zo'n gezellig groepje hebben waar je je hart kan luchten, anders zou ik echt gek worden.

Groetjes Jen

Hallo meiden,

Volgens mij heeft bijna iedereen wel goede hoop voor deze maand of niet? Zou leuk zijn, veroorzaken we straks een baby-boom met z'n allen  

Ik vind het lastig hoor, het ene moment ben ik er bijna van overtuigd dat het raak is, en het volgende moment denk ik weer dat mn lichaam me gewoon enorm voor de gek houdt en dat het wihfull thinking is..... Misschien heb ik wel ergens een griepje onder de leden ofzo en komen de klachten daarvan.... Ik weet het niet hoor, ik zal gewoon net als jullie allemaal af moeten wachten. Op deze manier worden het 8 lange dagen...

Groetjes Sindarin

Wat is het hier rustig! Iedereen druk met andere dingen?

Groetjes Sindarin

Heb eigenlijk ook een gevoel van, ja ik ben zwanger en aan de andere kant weer niet, denk toch dat ik vrijdag een test ga doen????? Het is dan voor ons suikerfeest, wie weet is het dubbel feest (waar ik stiekem toch op hoop) hihihiihi.

He Filiz,

Dat zou leuk zijn zeg, is vrijdag ook je NOD? Spannend hoor, laat je het ons weten?

Liefs Sindarin

Terug
Bovenaan