Wie ook NOD rond 15 oktober???????

O, heb je zo'n test die je al 6 dagen voor je NOD kunt gebruiken? Ik heb erover gedacht om ook zo'n ding te halen, maar weet niet, denk dat ik toch tot aan m'n NOD in spanning zou zitten, ook als ie positief zou zijn... Iemand ervaring met dit soort testen?

Groetjes Sindarin

Je kan ze bestelen, via internet, weet niet of ze ook in de winkel liggen, heb ze iig nog niet gezien. Even googlen op Matcare, kan niet missen!

succes, groetjes Sindarin

Hey sindarin
heb net ff gekeken en ze zijn niet eens zo duur 2 stuks voor 12, 95

Nee, valt best mee he. Heb je ze besteld? Laat me even weten wat je ervan vindt!

Sindarin

Dag Dames,

klinkt goed hoor 12,95 voor 2 stuks. Denk je dat het werkt? Ik heb net ook even gekeken en heb wel zoiets van bestellen!!!. Geeft me ook weer even wat meer geduld, dan moet ik wel wachten tot ze er zijn. zaterdag mn NOD. Wel spannend hoor, ik hoop het zo, en ook voor jullie.
Lijkt me trouwens wel leuk suikerfeest, geef les op een middelbare school waar zo'n beetje 80% islamitische leerlingen zitten en zou er best wel is meer van willen weten.

Groetjes Jen

Nou ladies, ik heb ze besteld hoor, dus moet nu wachten tot ik ze in huis heb, ze zijn trouwens 12,45 hihiihi

Ja juffie, het is een groot feest na een maand vasten, kunnen we lekker smikkelen...

heb nog steeds last van buikkrampen en steken links/rechts...

pffffffffffffffff

Terug
Bovenaan