Wie ook NOD rond 15 oktober???????

Dag allemaal!

Het heeft ff geduurd voordat ik alles gelezen had, maar ben nu op de hoogte
Ik ben 25, sinds mei getrouwd en sinds april al flink bezig met klussen. Helaas nog geen succes. Komende week (17e) is weer een kans (5e ronde)  om te kijken of het zover is. Ben benieuwd.
Ik heb mezelf voorgenomen als het niet raak is deze keer om een ovulatietest te halen. Al moet ik toegeven dat ik mijn eisprong heel goed voel. Als we dan klussen doet het soms zo zeer, dat we moeten stoppen.  Wie herkent dit? Het is echt heel irri.
Ook heb ik een dikkere buik dan normaal, terwijl ik niet anders eet of zo. Heel vaag. Mocht ik niet zwanger zijn, dan moet ik er maar wat aan gaan doen

Iedereen heel veel succes en voor sommigen ook sterkte.

Hoi dames,

Klinkt allemaal hoopvol hier. Bij mij nog steeds geet teken van een aankomende ongesteldheid, terwijl ik het toch zaterdag moet worden en normaal altijd al 3/4 dagen van te voren wat oud bloed verlies. Hoop natuurlijk dat ik helemaal niet ongesteld word. Heb ook nog steeds zere borsten, steekjes in buik en af en toe wat misselijk.

Hoop het zo, ook voor jullie.

Groetjes Knutsel

hallo allemaal,

Tjonge, wat een spannende tijd bij ons allemaal he!

Cathy, ik voel mn eisprong dus echt helemaal niet, dus heb er ook geen last van, maar soms wou ik dat ik wel iets voelde, dan weet je tenminste ongeveer wanneer de beste klustijd is.... Maar ja, zo heeft elk nadeel zn voordeel. Heb je er altijd last van gehad (voor je aan de pil ging ofzo) het namelijk ook zijn dat je onbewust rond je eisprong gewoon wat meer stress hebt en dat het daarom wat pijn doet tijdens het vrijen? Ik weet het ook niet, maar het zou kunnen.

Sientje, het hoeft niet zo te zijn dat je klachten krijgt tijdens de innesteling hoor! Sommige vrouwen schijnen er niets van te voelen.

Knutseljuffie, ben erg nieuwsgierig, het klinkt hoopvol!

Nou, ik moet maar weer s gaan, tot later

Sindarin

Hi ladies,

Ik zou tussen 11 oktober en 15 oktober ergens mijn NOD moeten hebben.
Ook al is het pas de 11e, ik ben nog niet ongesteld geworden...

Als ik 15 oktober nog niet ongesteld ben geworden, ga ik testen

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie (hopelijke positieve) uitslag van de testen!

Groetjes, kreeft

Hoi hoi!

Cathy, hier nog zo ´n iemand hoor die haar eisprong (bijna) altijd voelt!!!!!
Tjonge jonge, wat doet dat altijd zeer zeg! Net als vorige week vrijdag. Ik kwam thuis, had een positieve test en rond 6 uur voelde ik m ´n buik al broeien... Dus ik zei al tegen m ´n vriend dat we NU moesten klussen, want waarschijnlijk lag ik met een uurtje of twee met buikpijn op bed. Veel pijn, ik kan niet lopen of wat dan ook, alleen maar krom liggen. Soms is het zo heftig dat het net lijkt of je in een bevalling zit, alleen iets minder pijnlijk. Een tijdje terug kreeg ik zo ´n pijn. Ik kon nog net boven komen bij m ´n bed, stond voorovergebogen aan m ´n voetenend, kon me alleen maar naar voren laten vallen. Ik haalde m ´n bed niet eens... (ja, half dus... ) M ´n vriend heeft toen de deken gepakt en over m ´n heen gegooid. Een uurtje of twee later zakt het af en dan heb ik m ´n eisprong dus gehad. Ik moet wel zeggen dat het na m ´n zwangerschap erger is geworden. Ik voel ook aan welke kant het is. De vorige keer was het rechts, en nu is het links. Als mijn eisprong dus nadert kan ik ook echt niet klussen, dus ik begrijpt wat je bedoelt dat dat niet gaat. Gewoon zorgen dat je ervoor klust. Of dat als je voelt dat je buik begint te broeien (en waarschijnlijk een paar uur later je "sprong"   hebt).

Het kan vrij vervelend zijn, helemaal als je op je werk zit en voor een paar uur niet van je stoel kan komen.... Ga je collega ´s dan maar eens uitleggen dat je je eisprong gaat krijgen... Een paar maanden terug had ik t op mijn werk... Dus ik vertelde een collega het. En wat bleek, zij had het vroeger ook! Wat fijn was dat om er met iemand over te praten die ook weet wat dat is! Het klinkt toch raar voor de meeste mensen, dien moeten ook denken van stel je niet aan! Dus het is fijn om te horen dat je niet de enige bent. Ook is m ´n buik net een ballon voordat "ie knapt". Als de eisprong geweest is heb ik een uurtje later alweer een plattere buik, echt heel vaag....

Zo, weer een heel verhaal! Maar het is goed om te horen dat ik niet de enige ben!

Sientje

hoi meiden!

Nou weer een hoop geschreven, gezellig!
Als eerste spannend voor jullie, Jen en Filiz!
Ik denk ook dat je te vroeg getest hebt, Filiz, hopelijk heb je over een paar daagjes positief nieuws!!!!
Ik heb ook nog allerlei kwaaltjes, dus ik begin wel erg veel hoop te krijgen nu.
gespannen borsten, kreeg mijn avondeten echt niet weg, enz, enz.
Hopelijk gaan we massaal naar het volgende forum,
Liefs Gwen

PFFFFFFFFFFFF, wat duurt wachten toch lang he.........

Cathy en Sientje, wat een ellende zeg, als je zo'n last hebt van je eisprong, vind het soms lastig dat ik de mijne niet voel, maar als ik dit zo lees ben ik er maar blij om....

Sindarin

Hi meiden
Het is hier toch nog druk geworden he!!
Ik heb nog niet helemaal bijgelezen maar ik dacht laat nog even wat van me horen gezellig! Mag ik me nog bij jullie voegen?
Mij mij is het aardig aan het rommelen in mn buik. Heb zondag mn ei gehad ben aan de ovu testen begonnen, echt ideaal! wacht duurt dat wachten toch lang he!!!

Ik ben trouwens 22 en sinds maart getrouwd. En ik werk op een kinderdagverblijf op de babygroep lekker tussen de poepluiers! Whahaha!

Ik vind het echt super spannend allemaal! Ik hoop echt dat het nu met die ovutesten gelukt is. Ik moet ook echt al veel vaker plassen en echte steekjes ik mn buik. Nou had ik vanochtend een vriendin aan de telefoon die nu ruim10    weken zwanger is en die had dat dus ook gelijk al. Ook is ze met ovu testen gelijk zwanger geraakt!

wachten....wachten...wachten....aaaaaah om gek van te worden!!

x suuz

Terug
Bovenaan