Wie ook NOD rond 15 oktober???????

Nou dames, goedemorgen trouwens :):)

Ik droomde vannacht van een negatieve test, dus ik werd wakker ik dacht nou ga ik testen hoor kan niet tot maandag wachten. En ja hoor hij was hartstikke negatief

Nu maar mijn ongie afwachten, ga ook niet meer voor mijn nod testen hoor, maar ja het zou ook een wonder zijn als het de eerste ronde raak zou zijn.

Op naar ronde twee.......

He Filiz, balen zeg, dat het negatief was. Maar je bent ook nog erg vroeg met testen rtoch? Wie weet.... Maar anders is het natuurlijk ook best leuk om nog een ronde lekker te klussen, is ook geen onaangename bezigheid toch!  

Probeer positief te blijven hoor, de kans dat het in de 1e ronde raak is is echt heel klein, dus daar is niks geks aan.

Hoe is het met de rest dames? Het is zo stil ier.... Hier alles ok, nog niks nieuws te melden. Probeer rustig af te wachten ;)

Liefs Sindarin

zeker sindarin, ik   maak me nu ook niet druk hoor, het zou leuk geweest zijn maar jah, elke nadeel heeft zijn voordeel toch, manlief weer blij

Hahaha, ja, de meeste mannen vinden een keertje extra klussen geen straf hoor!!

Hoi meiden!

Ben net even voor twee dagen weer aan het bijlezen!
Maar inderdaad, wat zijn de berichten hoopvol deze maand! Lijkt me erg leuk!

Bij mij hier geen klachten, dan kan ook nog eigenlijk niet.
Als er een bevruchting heeft plaatsgevonden, dan zal het eitje rond deze dagen zich in gaan nestelen. Dus mocht dat gelukt zijn zou ik misschien na het weekend even heeeel goed op m ´n lichaam moeten letten! Dus na het weekend wordt het allemaal spannend voor me!

Jammer dat je test negatief was Filiz. Het is misschien nog te vroeg geweest.
Klopt het dat je twee testen had? En heb je niet veel gedronken de avond ervoor? En was je urine geconcentreerd? Ik hoop dat je van de week een positieve test heb!
En Carina ook, misschien was het nog te vroeg. Afwachten!

Nu gaat het echt beginnen straks na het weekend! Iedereen kan zo ´n beetje gaan testen! Spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En Natascha hoe is het met jou?  Jij  heb toch vandaag haar NOD? Heb je al getest?
Wel even laten weten he!

Hoe is het hier verder met iedereen?

Groetjes van Sientje

He Sientje, welkom hoor, gezellig dat je ook mee komt kletsen!

Jij zit nog halverwege je cyclus als ik het goed begrijp, wanneer is jouw NOD?

Groetjes Sindarin

Hoi hoi,

Mijn NOD is 19 oktober, kijk maar op de lijst verderop. Volgens mij ben ik een van de laatste. Ik vind het nu wel spannend worden hoor, vandaag of morgen als het gelukt is de eventuele innesteling en dan: "kom maar op met de klachten!!!" Ben super benieuwd!
Ik ga donderdagochtend testen, alhoewel het nog een week duurt, kijk ik er erug naar uit!

Lijkt me super gezellig om met z ´n allen naar het "juni moeders"   te gaan!

Sientje

Terug
Bovenaan