Wie ook NOD rond 15 oktober???????

Hoi Sindarin,

Ik ben 24 (bijna 25) en mn vriend is 26. Of eigenlijk mn man, we zijn in juli getrouwd, maar vind mn vriend nog steeds leuker klinken. We zijn 4 jaar samen en we wonen ook bijna 4 jaar samen. Wij zitten nu in de 3de ronde, en ben ook verschrikkelijk ongeduldig. Ben liever vandaag dan morgen zwanger.
Ben nu een jaar afgestudeerd en heb een vaste baan bij een middelbare school, heb het daar echt super naar mn zin.

Groetjes Jen

He Jen,

Wat leuk, zoveel schelen we dus niet (maar 2 jaartjes). Wij gaan voorlopig nog niet trouwen hoor, we zouden wel willen als iemand de kosten zou betalen ofzo, maar het is ons gewoon te duur. Zeker nu er misschien wel een kleine op komst is....

Stom he, hebben jullie dat ook, weet steeds niet wat ik moet schrijven want kom steeds op hetzelfde uit, dat het zo spannend is en dat wachten zo lang duurt enzo...echt frustrerend....

Groetjes, Sindarin

O Filiz, als je testen er zijn gewoon de stoute schoenen aantrekken en doen hoor, het komt vast goed en dan weet je het nog lekker voor vrijdag!

Ik heb precies hetzelfde, maar we hebben dan ook allemaal hetzelfde doel voor ogen, Zwanger worden. Het liefst zo snel mogelijk. Ik probeer er verder met niemand over te praten. Dus ben wel blij dat ik hier mn verhaal een beetje kan doen.

Wij hebben trouwens ook eerst hard gespaard voor we gingen trouwen. We zijn voornamelijk getrouwd voor het leuke feest. Plus dat mijn schoonfamilie behoorlijk streng gelovig is. Dus we hebben dan ook echt een superfeest gegeven.

Lijkt me trouwens ook wel leuk om te trouwen waar je kinderen bij zijn. Is ook wel heel mooi als je je kinderen ook op 1 van de mooiste dagen uit je leven hebt.

HALLO
ik weet het ook niet meer . Ik heb mijn NOD 17 oktober .
Ik heb al 3 dagen een gekke buik . Ik kan het moeilijk omschrijven eigenlijk
niet echt buikpijn hoor , maar een rare buik ?!
savonds lijkt het net of mijn buik een beetje is opgezet .
Spannend voor jullie allemaal , wel leuk om te zien dat er zoveel rond deze tijd zitten .
Ik ben benieuwd , waren we maar al een week verder   GROETJES xxxx
Kim

Het is wel erg verleidelijk om te testen voor je nod :):)
Maar heb een vraagje aan jullie, wat is eennormale lichaamstemperatuur,
ik voel mij al dagen erg warm vanmorgen ff getempt 36.7 was het, dacht ik nou ik had hoger verwacht.

Heb geen rare kwaaltjes dat zou kunnen wijzen op een zwangerschap geen pijnlijke borsten niet misselijk, alleen krampen en regelmatig steken in onderbuik links en rechts.
Wachten is best wel moeilijk nu

Dag dames,

Ik lees al een tijdje mee op dit forum, maar heb eigenlijk nog nooit een berichtje achtergelaten...
Ik heb mijn NOD tussen 11 oktober en 15 oktober.
Ik heb altijd een regelmatige cyclus gehad van 27 / 28 dagen.
Maar vorige maand had ik ineens een cyclus van 31 dagen. Is nog nooit voorgekomen.
Toch ongesteld geworden dus

Maar ja, hopen dat het deze keer is gelukt!
Niet echte zwangerschapsverschijnselen, beetje gevoelige tepels en af en toe een beetje misselijk.

We wachten maar af!

Groetjes kreeft!

hoi hoi

het was wel even een telerustellign, maar ik weet dat ik waarschijnlijk  veel te vroeg was met testen...

het zou gezellig zijn met zoveel meiden zwanger zijn... ik duim voor jullie!
en voor mezelf natuurlijk! hahaha

we hebben een heleboel plannen.. niet alleen een kindje,. maar ook verhuizen. als het allemaal meezit gaan we een oud huis opknappen. nu wonen we nog in brabant, maar gaan dan naar zeeland. (ik kom daar oorspronkelijk vandaan)

een zwangerschap erbij zou het niet makkelijker maken, maar daar komen we dan ook wel weer uit.

we hebben er zin in.. lekker met positieve dingen bezig zijn!

groetjes Carina

Hallo allemaal,

Tjonge, het wordt druk hier! Spannende week voor een boel meiden zie ik, leuk dat we er hier met zn allen over kunnen babbelen.

Hier nog niks nieuws, nog steeds een vreemd gevoel in mn buik, voelt gezwollen en af en toe last van krampjes. Verder og steeds wat last van pukkeltjes, en vaaaaaak plassen. Daar wordt ik echt gek van, kan wel op het toilet gaan wonen! hihi

Hoe is het verder met jullie allemaal, kunnen jullie het wachten nog een beetje volhouden?

Liefs Sindarin

Terug
Bovenaan