Hallo meiden!
Angie, vreemd hoor, geen ongie en geen positieve test....Misschien een wat langere cyclus of misschien toch.....?
Gwen, kan me goed voorstellen dat je bang bent voor en negatieve test, ben ik namelijk ook heel erg. Als je echter echt het gevoel hebt zwanger te zijn en je test misschien negatief, dan komt het waarschijnlijk gewoon doordat je nog ets te vroeg getest hebt, maar er is dan nog geen man verboord toch? Dan wacht je gewoon twee daagjes en test je nog eens. Als ik jou was zou ik er toch snel een testje aan wagen hoor, als je zwanger bent is de stress van het wel of niet testen niet gezond hoor!
Mamma1978, spannend hoor! Ben benieuwd, ga je het echt tot woensdag volhouden denk je?? Zou ik wel knap vinden hoor!
Carina, jij hebt getest met CB? Ik hoor iid vaker dat die minder gevoelig is...Welk merk had je nu besteld? Voor jou dus ook waarschijnlijk woensdag testen, spannend hoor, er zijn er meer die dan testen geloof ik (ikke iniedergeval denk ik)
Filiz, jij hebt tot nu toe toch de pil geslikt? Kan zijn dat je daarom nu meer last hebt van je RD's hoor, is vrij normaal. Wel vervelend nartuurlijk, zeker als je er wakker van wordt. Misschien moet je maar vragen of je mannetje je wat vaker wil masseren.....
Ik zal eens even tellen met hoeveel we zijn....Volgens mij 12, er staan iig 12 mensen op de roze wolk...Maar Filiz bijv. staat er niet op, dus dat is al 13....En wie missen we nog meer? Misschien is het leuk als iedereen de roze wolk even bijwerkt waar nodig, of zichzelf erop zet als dat nog niet is gebeurd...Hebben we weer een beetje overzicht!
Ik ga er toch wel vanuit dat er tenminste 1 zwangere bij ons wegkomt, maar hopelijk meer natuurlijk! En anders gaan we volgende maand weer verder, toch? En iedereen die wel zwanger is kan lekker door naar het juni-forum!
Nou iedereen, succes met wachten / ongie zijn / (misschien mensen alweer klussen?) en tot horens!
Liefs Sindarin