Wie ook NOD rond 15 oktober???????

hallo allemaal,

Worden jullie ook al gek van het wachten?
Ik heb gelukkig een druk weekend dus dat is snel voorbij.
Doen jullie nog speciale dingen om een zwangerschap te bevorderen, bijv. vitaminen of bepaalde voedingsstoffen?

groetjes natascha

hoi allemaal,

Ook ik heb mijn NOD rond de 16de. We zitten nu in de tweede ronde. De eerste keer was mijn cyclus 26 dagen, dus het kan nu ook iets eerder zijn. Wanneer beginnen jullie met testen. Ik wilde eigenlijk wachten tot de 20ste.

Groetjes Suzanne

Dag Dames,

Worden jullie het wachten al zat?? Ik wel. Nog een ruime week en dan kan ik testen.

Suuzje, verstandig dat je wacht tot na je NOD.   Scheelt een hoop geld en er is een grote kans dat je negatief test als je te vroeg test terwijl je dan wel zwanger bent. Ik ga denk ik gewoon de 12de testen, heb nog een paar heeeeele goedkope tests liggen van sensitest. Dan is het niet zo heel duur.  Hoop het zo deze maand.

Dames die al kinderen hebben? hoelang hebben jullie er bij de vorige over gedaan?

Carina, ik zou als ik jou was toch oppassen met het bier.Als je voor je NOD test  heb je  een grote kans dat je negatief test terwijl je wel zwanger bent.

Succes allemaal.

Kus Jen

1        Oktober:

2        Oktober:

3        Oktober:

4        Oktober:

5        Oktober:

6        Oktober:

7        Oktober:

8        Oktober:      

9        Oktober:        

10    Oktober

11   Oktober:         natascha, 24 jaar 2e ronde na mk, 2e kindje

12   Oktober:

13   Oktober:         Jen (knutseljuffie) 24 jaar 3de ronde, 1ste kindje

14   Oktober:         Carina, 29 jaar, 1e echte ronde na miskraam, 1ste kindje
15   Oktober:         suuz     , 22 jaar, 6e ronde, 1e kindje

Gwen    ,37 jaar, 4e ronde, 2e kindje

16   Oktober:        Debby, 28 jr, 2e ronde na MK, 1e kindje
                                            mamabeertje, 27 jaar, 3e ronde, 1ste kindje  

17   Oktober:

18   Oktober:

19   Oktober:

20   Oktober:

21   Oktober:  

22   Oktober:

23   Oktober:

24   Oktober:

25   Oktober:

26   Oktober:

27   Oktober:

28   Oktober:

29   Oktober:

30   Oktober:

31   Okober:

RD's
neutraal
 ZWANGER!!!!!

Hoi allemaal, de klusdagen zijn voor iedereen al weer bijna voorbij dus het aftellen begint!
Dit zijn de langste dagen van de maand, zucht.....
Succes iedereen en hopelijk heeft iedereen geluk deze maand!
Gwen.

Ik heb dus al twee kinderen beide keren bij de eerste poging al zwanger, nu met de derde poging bezig (wat denk ik mislukt is) dus word af en toe best onzeker. Kan iemand van jullie vertellen hoe je aan die smileys komt en hoe maak ik ook zo'n lijst met datums en namen? Ben echt een leek wat de computer betreft. groetjes sandra

Hoi Sandra,
Je kunt smileys e.d. bovenin bij het reageer-stukje selecteren.
De kalender kun je eerst selecteren met je ctrl-toets en met je rechtermuisknop copy selecteren.
Daarna ga je naar 'reageer', zoals je normaal doet. Dan druk je   weer op je rechtermuisknop en dan druk je op paste. nu verschijnt alles wat je daarnet geselecteerd hebt in je scherm en kun je aanpassingen maken. Ook niet zo lang geleden ontdekt hoor, ik ben ook zo'n computeranalfabeet!

Al meer dames vreemde onderbuikkrampjes, behalve Mamabeertje en Wietske?
Ik heb het nu heeeel lichtjes.

Natascha, ik slik sinds deze ronde speciale 'zwanger worden'-vitamines van Etos. Ik weet niet of het echt helpt natuurlijk, maar het zou er voor zorgen dat je  een regelmatige cyclus krijgt en misschien helpt het je eitje beter te laten groeien en innestelen.Zou mooi zijn als het de natuur een handje meehelpt. Kan in ieder geval geen kwaad denk ik.

wat goed, Suusje, dat je pas na een paar dagen na je nod gaat testen, ik hou dat misschien een dag vol en dan barst ik van nieuwsgierigheid!

Carina, hoe was dat bij jou die slijmprop, wel eens van gehoord maar ik ken dat niet.
Toen ik de eerste keer zwanger was, werd ik helemaal gestoord van de afscheiding, dus wie weet....

Mamabeertje, zou het geen innesteling zijn dat beetje bloedverlies?

Het zou echt leuk zijn als we allemaal zwanger zijn, want dan  zijn we ook in dezelfde week uitgeteld!

Liefs gwen.

nou ik weet het allemaal niet meer zo zeker.....
Vandaag meerdere malen   bruin bloed/afscheiding.... in combinatie met   buikkrampjes en hoofdpijn kan het ook gewoon zijn dat er een ongesteldheid aankomt.... Wat ik op zich best gek zou vinden, omdat ik voordat de pil gebruikte en echt op de minuut af wist wanneer het kwam en toen in ik juli stopte ik ook om de precies 28 dagen ongesteld werd en ik kon precies voelen wanneer....

Het blijft vreemd, omdat ik dit nog nooit heb gehad en gevoeld.....het is namelijk heel lang geleden dat ik uberhaupt hoofdpijn had.....

Zijn er meiden met ideeen??? Ik weet het even niet meer. Want innesteling duurt toch langer? Ma en di waren mijn vruchtbare dagen...

Het vrouwenlichaam is mooi, maar soms ook heel raadselachtig!!

mir

Hoi Mir,

Mijn vruchtbare dagen waren ook ma en di. Ik geloof dat innesteling een paar dagen duurt, maar hoelang precies weet ik ook niet. Je moet dus nog ff geduld hebben. Succes.

Groetjes Suzanne

Terug
Bovenaan