Wie ook NOD rond 15 oktober???????

Een heeeeeeel heel licht streepje! AAAAHH wat nu?

Op zo'n casette zwangerschaps test van sensitest.
Heb net ook testen besteld van matecare (die extra gevoelige). Ga ik die donderdag ochtend ff doen!

We houden de spanning er in!!!  Ooooeeehhh!!

x suuz

Suuzje, wat spannend. Een licht streepje is toch ook positief??? Anders voor de zekerheid morgenvroeg nog een keer testen?

Ik heb de Clear Blue test in huis. In de bijsluiter staat dat je elke moment van de dag nadat je overtijd bent kunt testen, dus... gaan we meteen uitproberen dan.
Ik begin nu toch ook wel de kriebels te krijgen

Ik laat jullie nog iets weten!

Liefs, kreeft

Jaaaaaaaaaaaaaaa!
Net een test gedaan van Clear Blue en de "plus" was overduidelijk te zien!!!

Als ik uitga van de eerste dag van mijn laatste menstruatie, moet ik nu 4 weken en 5 dagen zwanger zijn!

Liefs, Kreeft!

He meiden,

Gefeliciteerd, Suusje!!! Ook een vage streep betekent zwanger! geniet er maar alvast van!!!

Gelukkig dat er nu iemand positief getest heeft, ik begon me al zorgen te maken. Ik heb vandaag de verleiding niet kunnen weerstaan en net getest, negatief. Ik had veel te veel gedronken dus was ook stom natuurlijk, maar ik had er toch twee dus ik dacht wat kan mij het ook schelen, baal nu wel een beetje maar ja.
Voel me toch wel echt zwanger dus ik heb nog een beetje hoop.
Hoe gaat het wachten jullie af?
Liefs Gwen.

He Kreeft!

Net je berichtje gemist (was ik zooo lang aan het typen,huh?)
Ook jij goed nieuws, gefeliciteerd meid!

Het gaat goed nu, wie volgt?????

Wauw, dames! Van harte! Eentje op drinken hè?  Maar dan wel zonder alcohol!

Hier nog steeds alles rustig. Voel me anders dan anders, maar ik heb me vaker later foppen. Heb morgen mijn NOD. Dus spannend, spannend!!! Ik ga het weekend pas testen. Dan heb ik alle rust en tijd om het te doen. En kan ik rustig verdrietig zijn als ik toch ongi word, zonder dat mijn collega's daar last van hebben.

En voor de dames die al wel ongesteld zijn geworden: kop op hè? Hou de moed er in, al is dat soms moeilijk!

Hey kreeft toppie meid, van harte gefeliciteerd zeg.
hey suuztje een streep is een streep joh, jij ook gefeliciteerd
jullie kunnen nu lekker door naar het zwanger forum
leuk hoorrrrrrr

Heb toch ook maar vast getest, kon echt niet wachten tot morgenochtend en........

ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!

Echt helemaal geweldig, 2e ronde voor 2e wonder.

Kan het nog niet geloven!

Alle andere zwangere gefeliciteerd! en de rest veel succes met wachten en klussen.

Een trotse mama

Terug
Bovenaan