Wie ook NOD rond 15 oktober???????

gefeliciteerd meiden!

ik had gehoopt me bij jullie te mogen voiegen., maar ben vanmorgen ongesteld geworden...
op naar de volgende ronde!

groetjes Carina

Hi mama en Kreeft

GEFELICITEERD!!!

Echt super leuk!
Ik ben zelf nog niet aan het juichen hoor, het streepje was naar mij idee veel te licht. Stom he waarom ben ik nou weer zo'n onzekere muts?! Nou ja als ik de nieuwe testen binnen heb ga ik gewoon weer testen. Als het goed is moet het streepje dan duidelijker zijn. Ik heb goede hoop maar durf nog niet blij te zijn....nog even afwachten tot mn mannetje thuis is dan maar!

x suuz

Hoi hoi allemaal!

Zo, ben weer even bijna 2 bladzijden aan het bijlezen, maar wat is er weer veel gebeurd zeg!!! Alle zwangere dames: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!! Wauw, de eerste zwangere zijn bekend!

En voor de dames die niet zwanger zijn, wat jammer zeg! Ik kan me voorstellen dat het flink balen is! Gun jezelf toch wel eventjes de tijd. Het is na 2 weken in spanning toch niet leuk.

Zelf baal ik hierzo ook wel een beetje. Als ik het vergelijk met m ´n zwangerschap in september dan zou ik nu al klachtjes moeten hebben zoals moe, toch wel een gevoel van "iets"   in m ´n buik en bovenal: last van m ´n rug. Nou, die klachtjes zijn in geen velden of wegen te bekennen! Gatsiedarrie, ik ben dan ook toch een beetje geirriteerd de hele dag, en een beetje verdrietig!

Ik lag gisteren op bed met last van m ´n darmen en m ´n maaltijd van de avond daarvoor uitgekotst. Nee, het is geen spugen van de zwangerschap. M ´n maaltijd lag al niet lekker nadat ik m op had, en dan ´s avonds ook nog van die vieze windjes.... Soort virusje denk ik, schijnt te heersen. Gisteren natuulijk wel even een testje gedaan (Matcare), natuurlijk ook negatief... Balen zeg!

Donderdagochtend ga ik een test doen, van Matcare. Die schijnt wat gevoeliger te zijn dan Clearblue (daarom baalde ik ook van die test van gisteren...). Als ik het vergelijk met m ´n vorige zwangerschappen dan moet ie wel positief zijn (dag voor m ´n NOD). Zo niet, dan is het niet gelukt deze maand.

Wel had ik net als in de zwangerschap van september een gevoel links in mn buik van "er is iets daarzo". Vandaag heb ik dat dus voor het eerst niet meer...

Sorrie voor al dit gezeur, maar ik moest het even kwijt. Ben toch wel een beetje verdrietig omdat het er niet uitziet dat het gaat lukken deze maand...

Groetjes Sientje

He Mama!
Gefeliciteerd hoor!!! Geniet van je zwangerschap.
het gaat al langzaam wat vollopen met zwangere dames, fijn.
Ik kan me voorstellen, Sientje, dat je aan het balen bent, maar er is toch nog hoop zo lang je niet ongesteld bent? Daar hou ik me maar aan vast.
Misschien is een tweede zwangerschap wel heel anders met kwaaltjes dan de eerste. Ik had in mijn zwangerschapsdagboek geschreven bij de eerste klachten dat ik gewoon dacht dat ik nog ongie moest worden, terwijl ik juist deze maand denk dat ik wel zwanger ben. Ik weet het ook niet meer, de twijfel slaat soms  ook toe.  Het zou zo makkelijk zijn als je iedere week een eisprong hebt. Dat scheelt een hoop wachttijd!

Nou, voor iedereen die ongesteld is geworden; hou je taai en ga lekker genieten van een  en een biefstukje, en dan weer met goeie moed er tegen aan!
Hopelijk lukt het iedereen om snel zwanger te raken!
Over een paar dagen als de RD wegblijven, nog een tweede testje wagen....
Liefs Gwen

Mama1978: Proficiat!!!!! Verhuizen we samen naar het juni-forum!

Carina1978: Heel erg kl#te voor je! Ik duim voor je dat het de volgende ronde raak is.

Ik duim ook voor alle andere dames die deze maand pech hadden!!!

Ik  ga nu verhuizen naar het juni-forum, maar ik zal jullie forum wel blijven lezen. Ben heel benieuwd of het de volgende ronde dan toch mag lukken.

Liefs, kreeft.

hoi allemaal

Allereerst wil ik alle meiden die zwanger zijn van harte feliciteren, echt super!!! Heel veel geluk en geniet lekker van jullie zwangerschap (hopelijk met zo min mogelijk kwaaltjes en anders weet je dat het voor het goede doel is!!)

Voor mij is het nu officieel: ik ben ongesteld geworden.......1 dag later dan gepland, maar ik denk dat dat komt omdat ik maandag en dinsdag geveld was door het fijne buikgriepvirus...... Vreselijk misselijk en overgeven, dacht eerst dat het een teken was....
, maar die droom is vanochtend doorgeprikt!!!

Ronde 4.....gaat van start....Einde van de maand ben ik weer vruchtbaar en er zal flink geklust worden.....

Alle zwangeren... Geniet!!!!!!
Alle   anderen.... Geniet na de ongesteldheid van het klussen!!!!!!!

Veel liefs en een dikke

Veel positief nieuws, dames!
Maar ook minder leuk nieuws. Wat een verdeeldheid. Hopelijk kunnen er meerdere snel goed nieuws geven!

Ik weet het nog niet. Vandaag mijn NOD, maar nog niet ongi. Ik merk nu wel dat ik er veel meer mee  bezig ben. Ik dwaal regelmatig af met mijn gedachten overdag (en dat komt niet echt ten goede van mijn werk  - ik werk in het onderwijs, heb kleuters) en droom dan dat ik zwanger ben en eindelijk het goede nieuws aan iedereen kan vertellen... Hopelijk wordt deze droom snel werkelijkheid. Ik ben het wachten zat.

Mijn man heeft vandaag een test van de Kruidvat voor me opgehaald. Maar ik lees veel op dit forum over bestelde tests  via het internet. Welke website kan ik het beste bezoeken voor het bestellen van betrouwbare tests?

Verder wens ik iedereen natuurlijk weer veel succes en geluk!

Hi meiden

Heb vandaag getest met die ULTRA testen van matcare weer een super de super  licht streepje. Ben ik het nou wel of niet??!! Hoop niet dat ik jullie hiermee lastig val, maar ik ben er zo onzeker over.
Over een paar dagen toch nog maar een testje doen.

x suuz (onzekere muts!!)

Terug
Bovenaan