Hoi hoi allemaal!
Zo, ben weer even bijna 2 bladzijden aan het bijlezen, maar wat is er weer veel gebeurd zeg!!! Alle zwangere dames: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!! Wauw, de eerste zwangere zijn bekend!
En voor de dames die niet zwanger zijn, wat jammer zeg! Ik kan me voorstellen dat het flink balen is! Gun jezelf toch wel eventjes de tijd. Het is na 2 weken in spanning toch niet leuk.
Zelf baal ik hierzo ook wel een beetje. Als ik het vergelijk met m ´n zwangerschap in september dan zou ik nu al klachtjes moeten hebben zoals moe, toch wel een gevoel van "iets" in m ´n buik en bovenal: last van m ´n rug. Nou, die klachtjes zijn in geen velden of wegen te bekennen! Gatsiedarrie, ik ben dan ook toch een beetje geirriteerd de hele dag, en een beetje verdrietig!
Ik lag gisteren op bed met last van m ´n darmen en m ´n maaltijd van de avond daarvoor uitgekotst. Nee, het is geen spugen van de zwangerschap. M ´n maaltijd lag al niet lekker nadat ik m op had, en dan ´s avonds ook nog van die vieze windjes.... Soort virusje denk ik, schijnt te heersen. Gisteren natuulijk wel even een testje gedaan (Matcare), natuurlijk ook negatief... Balen zeg!
Donderdagochtend ga ik een test doen, van Matcare. Die schijnt wat gevoeliger te zijn dan Clearblue (daarom baalde ik ook van die test van gisteren...). Als ik het vergelijk met m ´n vorige zwangerschappen dan moet ie wel positief zijn (dag voor m ´n NOD). Zo niet, dan is het niet gelukt deze maand.
Wel had ik net als in de zwangerschap van september een gevoel links in mn buik van "er is iets daarzo". Vandaag heb ik dat dus voor het eerst niet meer...
Sorrie voor al dit gezeur, maar ik moest het even kwijt. Ben toch wel een beetje verdrietig omdat het er niet uitziet dat het gaat lukken deze maand...
Groetjes Sientje